Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar wat maakt het uit? Ik kick totaal niet op zware gewichten. Ik ken jongens die het wel doen maar een slechte uitvoering hebben. Tja het is waar je voor kiest.
Bankdrukken 5 keer 180kg en squat (dus helemaal naar beneden) 5 keer 220kg. Beter?
Dat zat geloof ik in de buurt van de 240kg van 5 herh (full)Hey ik lees dat je in Apelldoorn traint, lache maare
Heb je die nieuwe sportschool gezien genaamd ''the real gym''
Reed met me ma langs bij de opening iemand die het van binnen heeft gezien?
Verder mooi presstaties vooral dat cutten![]()

, maar hoe zit het met de hoeveelheden A.S. als je nog 17kg erbij kan pakken in een jaartje ? En aan wat voor spullen zit je dan te denken ?En wat vond je van fb? Wat heeft het je opgebracht ivm andere schemas.Deze stats allemaal zijn van de periode nov en dec toen ik 3 keer per week trainde fullbody.

Puur uit nieuwsgierigheid hoor, maar hoe zit het met de hoeveelheden A.S. als je nog 17kg erbij kan pakken in een jaartje ? En aan wat voor spullen zit je dan te denken ?
Hoop niet dat er hypocriet op gereageerd wordt, want heb zeer veel respect voor de progressie en A.S. is niks om je voor te schamen in de topsport.

En wat vond je van fb? Wat heeft het je opgebracht ivm andere schemas.
@ Doe ik je niet na. x aantal keer kijken naar de klok als ik bezig ben.![]()

tot welk % wil je gaan?? want je zal denk ik toch nog wel boven die 130kg uit moeten komen wat je wilde toch??Vandaag weer gemeten en gewogen. 144kg en weer gezakt in vetpercentage naar 8,1% dus een 0,5% eraf. Gaat lekker en liggen lekker op schema. Begin veel vocht te verliezen nu en dat is zichtbaar. Buik komt beter door voornamelijk en op de rug is het goed te zien, van die mooie adertjes![]()
tot welk % wil je gaan?? want je zal denk ik toch nog wel boven die 130kg uit moeten komen wat je wilde toch??

Is niet exact te zeggen qua vetpercentage, zo laag mogelijk natuurlijk. Boven de 130kg? Ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat ca 130kg moet kunnen. Maar nogmaals ik wil hard komen op de wedstrijd en als dat met 125kg zal zijn, prima!![]()
, daar ga je mee scoren.Mooi om te horen dat je ook goed gaat op fb. Zijn nogal wat bb's die het niks vinden.Na mijn wedstrijden schakel ik weer over naar fullbody geloof me. Je sloopt gewoon 3 dagen je spiergroepen en ik groeide er veel beter mee dan 5 dagen in de week elke keer een andere spiergroep. Tja het moet je liggen.
Heel eerlijk ik moest in het verleden niets hebben van zware gewichten. Nu omdat je het vaker doet wordt je gewoon zekerder met de oefeningen en ga je gewoon aan de slag. Eerder ging ik nadenken (zo van je lijkt wel gek met die stang vol schijven en dan diep zakken, doe normaal Jeff)

Puur voor de kwaliteit gaan Jeffrey, daar ga je mee scoren.
Ik wil scoren en weet wat me te doen staat. Thanks buddy.Mooi om te horen dat je ook goed gaat op fb. Zijn nogal wat bb's die het niks vinden.
Verder hele sterke stats. Dl vind ik nog wel wat tegenvallen. Maarja je bent ook geen powerlifter he.![]()

, Ik kan je zeggen dat het hem heeft gezeten voor een heel groot gedeelte van trainen op een andere manier dan altijd. 3 x p/w full body (dus veel rust) en eten als een gek ca 10.00kcal p/d.
Daarnaast ben ik natuurlijk een hele grote bofkont met mijn sponsor want sups zoals Essential Amino Stack is een product dat ik nooit nam omdat het totaal plaatje gewoon te duur maakte en dat is gewoon eerlijk geantwoord.
Dus de mogelijkheden mbt hele goede producten qua sups hebben daar ook weer een flinke schep bovenop gedaan. En de mensen die het hardst roepen dat sups geen grote bijdrage kunnen lever aan goede gains hebben hun zaken niet op orde.
Maand in maand uit vanaf mei 2008 tot aan nu bikkel hard trainen en het uiterste vragen van je lichaam kan je tot grotere hoogtes brengen. Dat durf ik nu wel te beweren!
Ik heb niet het wiel opnieuw uitgevonden. Maar heb nu gewoon goede wielen en rij naar mijn doel![]()