XXL Nutrition

Jeffrey Latour

Iemand vroeg naar je AS gebruik, niet naar een reclamepraatje volgens mij.

Heel leuk die 10.00 kcal + EAS maar dat gaat t m niet doen voor een naturel. Lijkt mij geheel duidelijk.

Maar goed, er zullen wel weer sponsorafspraken zijn mbt AS gebruik. It's all supps..UHU!

hier sluit ik mij bij aan

Zo jammer gewoon, zelfs op dit niveau en op dit forum wordt je recht in je gezicht uitgelachen. Jongens die er eerst kritisch op waren zitten nu in de malle molen.

Ben benieuwd wanneer er nu eens een BB opstaat met ruggegraat..Oh nee dat kan niet! Geen sponsor.

Ziekelijke k*t wereld dat BB, 0 respect voor. Wel voor wat ze doen qua werk maar verder niet.

Wie gaat nu als wedstrijdbodybuilder zijn gebruik toegeven? :roflol:

Denk eens na. Jammer dat dit topic trouwens weer deze kant op gaat. Iemand die een beetje verstand van BB heeft weet toch wel hoe het in elkaar zit.

• Topic Starter Topic Starter
hey Jeffrey of moet ik je reus noemen :),
Ten eerste heb ik diep respect voor jou (jonge jij bent een echte reus)
Ten 2e sterkte met het beantwoorden van alle vragen, je zal er vast een hoop krijgen.

Ik zag dat je 10.000 calorien p/dag binnen krijg (ontzettend veel) wordt je daar niet erg vet van.? ik zelf heb het idee dat als ik veel eet dat mijn buik zo snel vet wordt (zal ook de leeftijd zijn). gebruik jij bij het cutten trouwens een vetburner of zoiets of is het alleen de cardio waardoor je zo droog wordt.

REUS JEFF:p Nee grapje joh, maakt me niet uit:D

Bedankt voor je compliment en wat die vragen betreft vind ik leuk om te doen.
Hoe zwaarder je als persoon bent qua spiermassa hoe meer kcal je lichaam nodig heeft om te verbranden van zichzelf, daarnaast komt dan je werk en krachttraining bij dus dan praat je al over veel kcal totaal.
Ja neem altijd een goede fatburner tijdens het cardio gebeuren.

Heel leuk die 10.00 kcal + EAS maar dat gaat t m niet doen voor een naturel. Lijkt mij geheel duidelijk.

Maar goed, er zullen wel weer sponsorafspraken zijn mbt AS gebruik. It's all supps..UHU!

+1

Maar je kan het hem niet kwalijk nemen natuurlijk

Jij denkt alle klappen van de zweep te kennen. Succes ermee want dan kom je er wel uit!

@biejest, Brutality: jongens jullie zitten in de verkeerde sectie;)

Even voor de duidelijkheid zoals voor allen. Zoals bascross al aangeeft gaat dit geheel de verkeerde kant op. Hiervoor is dit topic/sticky niet bedoeld.
Ik krijg dus vragen mbt tot voeding en sups waar ik graag op reageer en ook ontvang ik pm'tjes met vragen mbt opstellen van voeding schema etc. Dat vind ik prachtig om te doen en dat mensen waarderen zoals ik bezig ben.
Waardeer je dit niet, prima maar lees dan gewoon mee maar ga niet klakkeloss blijven posten.
Ik houd hier mijn vorderingen bij tot aan de Hercules en NK en natuurlijk daarna maar het eerste doel is de Hercules!

600gram proteine!!!! damm sick veel. welke bronnen gebruik je?

Ik neem 300 gram in contest prep(ben wel stuk lichter +90kg

Goed bezig Jeffrey, kan me nog herinneren dat je dat je van mid 20% richting wedstrijd BF ging. En dan nu nog zoveel massa erbij geplakt, respect.

Ook leuk dat je laatst op tv te zien was, moet een leuke ervaring zijn geweest.

Mooi bezig !!
Ik heb hele topic gelezen en ik vind het langst de eene kant wel normaal dat een prof. zijn AAS gebruik niet gaat uitleggen aan heel belgie/nederland..

Dus als ik het goed heb begrepen ben je overgestapt van 5x trainen per week naar 3x fullbody ? Dus vb : Maandag , woensdag , Vrijdag...
Doe je dit alleen in de bulk of ook in de cut ?
Ik ben zelf ook van plan om dan 3x fullbody per week te proberen...(doe nu 5xper week split )

Ik wens je ook veel succes op je volgende wedstrijd ;)

een prof? hij is geen prof gek :D

Heb je pics van hoe je er nu bij staat?

even voor de duidelijkheid ik heb totaal geen afspraken gemaakt over wat wel en niet te posten. wat ik wel heb gezegd is niet teveel reclame proberen te maken omdat ik dat zelf irritant vind. Als iemand hier niet ingaat op bepaalde hulpmiddelen dan vind ik dat vrij normaal. Het is niet voor iederen gewoon om dat op straat te gooien.

Ik vind je reactie nogal bevooroordeeld, en als je geen respect hebt voor de sport blijf dan lekker weg hier. en laat de mensen met rust

Oki

'struisvogel stopt zijn hoofd weer in de grond en gaat een ander topic bekijken'

Doeidoei

Terug
Naar boven