AndroidHealthClinic

Jeppe's Fototopic

wat is de omtrek van je bovenbeen?

• Topic Starter Topic Starter
70cm

ik lees het net in gallerij ja, very nice zoals ik al eerder gezegd heb. Je hebt zelfde fysiek als mij,alleen zijn mijn traps groter ,maar mijn quads wat kleiner

Laatst bewerkt:
Kleine update om te tonen dat we nog leven :)

Lekker in de bulk latspread :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet genoeg , iets boven de 100 kg

Ohja m'n spierscheur is zo goed als hersteld, heb vorige week praktisch voluit benen kunnen trainen :) Die kunnen nu hopelijk ook terug mee beginnen groeien :p

Welke oefeningen doe je allemaal voor je rug? :P

Euhm varieert een beetje maar standaard is toch elke keer wel : pullups, bent over rows en T-bars...meestal ook deadlifts.

Hey Jeppe, hoe het zit bij jou met straie? Want je was een echte ecto toen je begon zie ik. :p

Naah ecto ben ik nooit geweest hoor, ben nooit echt 'mager' geweest :) Maar ik heb er euhm op m'n bovenbenen en billen...beetje op armen....meeste onder oksels en tussen borst en voorste schouderkop. Lijkt veel maar valt amper op denk ik :p

Eerder een pure meso aan je bouw te zien...
Wat een zieke definitie op je quads zeg !
op welk vet% sta je zo ongeveer in de bulk ?

Ook een serieus deel endomorph spijtiggenoeg denk ik hoor :)

Vet % momenteel heb ik geen idee van..
In de bulk durft men bf wel is op te lopen hoor, probeer het altijd te vermijden maarja...alleen op men quads blijf ik relatief droog :p Zet percies makkelijker vet aan op buik en onderrug wat ook wel logisch is.

ziet er stevig uit, keep up the good work :thumbup:

IK vind het wle jammer dat je lichaam alleen maar bestaat uit benen en een rug nooit een fatsoenlijke voorkant foto :s
Alleen de gekleurde in je gallerij maar daar zien we nu ook niet veel op he :-) dus volgende foto ne front pose ;-)

IK vind het wle jammer dat je lichaam alleen maar bestaat uit benen en een rug nooit een fatsoenlijke voorkant foto :s
Alleen de gekleurde in je gallerij maar daar zien we nu ook niet veel op he :-) dus volgende foto ne front pose ;-)

kerel die gekleurde foto moet je ff in een progrmma terug draaien naar normaal je schrikt je dood.

Wat een lats, kan ik alleen maar van dromen!

Klasse man, ga zo door!

Terug
Naar boven