XXL Nutrition

Jesaja's - 5/3/1 log

• Topic Starter Topic Starter
Okidoki

Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat er geen progressie is dan? Ik krijg wel vaker de kritiek dat ik lui train en mensen zijn helemaal geschokt als ik dan een pr uit het 'niets' zet. Misschien weet ik wel precies wat ik doe?

want de feiten zijn dat ik laatst een genadeloos sq pr heb gezet, een paar genadeloze overhead prs en een deadlift pr.

Ik vind het fijn dat je je zo'n zorgen maakt.. Maar het komt allemaal goed.. Dont worry. Geef me nog een paar jaar en dan ben ik richting de 300 deadlift geslopen ;)

No problem

300 DL? He will never recover!!

Jesaja speelt een spelletje met iedereen, af en toe kijk je in z'n log en denk je; ohhhh die gast kan ik hebben. En de volgende keer kijk je nog een keer en zie je dat hij er gewoon een gruwelijke PR heeft uit geknald.
Mentally ****ed up voor de rest.

Ja vroeger op de basisschool was het ook al een baas.

Een nieuw logje! Veel succes!

Jesaja speelt een spelletje met iedereen, af en toe kijk je in z'n log en denk je; ohhhh die gast kan ik hebben. En de volgende keer kijk je nog een keer en zie je dat hij er gewoon een gruwelijke PR heeft uit geknald.
Mentally ****ed up voor de rest.

Dat doe ik zodat jullie niet onzeker over je eigen kunnen worden. Ik kan wel als gijs insane training na insane training eruit gooien.. Maar ik voel me thuis tussen de gewone man.. Dus ik hou me altijd een beetje in.

Dat doe ik zodat jullie niet onzeker over je eigen kunnen worden. Ik kan wel als gijs insane training na insane training eruit gooien.. Maar ik voel me thuis tussen de gewone man.. Dus ik hou me altijd een beetje in.
Heb jij een excel sheetje dat alle gewichten vermenigvuldigt met 0,7 en 2 reps minder vermeld..? :D

Ondanks alles is ie toch nog lekker gewoon gebleven. Mooi is dat.

Net
military press
3x65
3x75
4x82.5

military press
1 dropset

rear delt raises
8x
10x
10x

- niet zo best.. Vermoeiende dag met weinig eten.

Laatst bewerkt:
Ik gestopt met 5/3/1... het verveelde me.

Laatst gebencht, mp en extensions

Vandaag:
axle clean n press
3x60
5x90
3x90
-:rolleyes: die presses zijn kankereasy.. maar ik kan hem gewoon niet vaker cleanen :(

Farmers
30m x 100

Tire Flip
7 flips met een 350kg band

Conans Wheel
1 rondje x 80
1 rondje x 180
1 rondje x 230

Deadlift
3x70
3x120
1x170
1x200
1x225
0x250
http://www.youtube.com/watch?v=qYjNip2Ctr8

- Mn eten kwam omhoog tijdfens die fail.. ik had wat harder moeten doortrekken.. maarja.. nu moet ie op 6 juni bij de Gijs meet maar.

Laatst bewerkt:
Haha, die kan je laten staan.

Jammer van de 250 man. Je kreeg hem in ieder geval van de grond. Het gewicht spookt ook door mijn hoofd, misschien dat ik hem volgende week in mijn deload week doe:D.

hmmm je leunt wel heel erg achteruit hé, denk als je iets meer naar voor staat dat je em wel hebt, je hebt toch veel meer weerstand als je die bar langs een lange broek trekt?

gast het is gewoon veel te warm in die zaal, had ik gister ook last van... das de main reason van je fail ;)

die tire is trouwens 380 (als je die grote bedoeld)

Terug
Naar boven