- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja vroeger op de basisschool was het ook al een baas.
Hij was gewoon de pimp van de klas(echt!).Toen deed ie bijna het hele jaar alsof ie dom was en af en toe scoorde hij toch een hoog cijfer met een toets zeker?
Ik ken dat soort mensen ja.

Jesaja speelt een spelletje met iedereen, af en toe kijk je in z'n log en denk je; ohhhh die gast kan ik hebben. En de volgende keer kijk je nog een keer en zie je dat hij er gewoon een gruwelijke PR heeft uit geknald.
Mentally ****ed up voor de rest.
Heb jij een excel sheetje dat alle gewichten vermenigvuldigt met 0,7 en 2 reps minder vermeld..?Dat doe ik zodat jullie niet onzeker over je eigen kunnen worden. Ik kan wel als gijs insane training na insane training eruit gooien.. Maar ik voel me thuis tussen de gewone man.. Dus ik hou me altijd een beetje in.

Dat doe ik zodat jullie niet onzeker over je eigen kunnen worden. Ik kan wel als gijs insane training na insane training eruit gooien.. Maar ik voel me thuis tussen de gewone man.. Dus ik hou me altijd een beetje in.
die presses zijn kankereasy.. maar ik kan hem gewoon niet vaker cleanen