- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van de 250 man. Je kreeg hem in ieder geval van de grond. Het gewicht spookt ook door mijn hoofd, misschien dat ik hem volgende week in mijn deload week doe.
hmmm je leunt wel heel erg achteruit hé, denk als je iets meer naar voor staat dat je em wel hebt, je hebt toch veel meer weerstand als je die bar langs een lange broek trekt?
gast het is gewoon veel te warm in die zaal, had ik gister ook last van... das de main reason van je fail
die tire is trouwens 380 (als je die grote bedoeld)
Het was die muziek, daar kan je geen PR's op zetten.
Als pre-chocomel had ik een blanke man verwacht. (epic joke, i know)
Netjes verder.![]()
Gister wedstrijd Sterkste man van Midden-Delftland
11de van de 14 geworden.
Ging best goed.. ik ben vrij tevreden. Als ik het komende jaar serieus aan mn weak points werk dan zitten er wel aardige plaatsen in denk ik. Ook mis ik met een aantal events tire flip bvb gewoon nog wat techniek omdat ik het zo lang niet heb gedaan.
Daarnaast wil ik chocomel nog even bedanken:
Pre-Chocomel:
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Post-Chocomel:
Nog een paar jaar choco en ik kan eindelijk de straat op zonder me te schamen.
Gister wedstrijd Sterkste man van Midden-Delftland
11de van de 14 geworden.
Ging best goed.. ik ben vrij tevreden. Als ik het komende jaar serieus aan mn weak points werk dan zitten er wel aardige plaatsen in denk ik. Ook mis ik met een aantal events tire flip bvb gewoon nog wat techniek omdat ik het zo lang niet heb gedaan.
Daarnaast wil ik chocomel nog even bedanken:
Pre-Chocomel:
[Link niet meer beschikbaar]
Post-Chocomel:
[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
Nog een paar jaar choco en ik kan eindelijk de straat op zonder me te schamen.