AndroidHealthClinic

Jesaja's - 5/3/1 log

• Topic Starter Topic Starter
Dank allen.

Bij deze ook een bevestiging van mij dat je goed bezig bent, ik zie het aan je traps.

010609
Incline Pinkie Bench
3x40
3x50
3x60
3x70
3x80
3x90
3x100(pr)

"Dogg Chins"
3x10xbw

Face Pulls
2x12

Abs
3xhigh rep

Laatst bewerkt:
010609
Incline Pinkie Bench
3x40
3x50
3x60
3x70
3x80
3x90
3x100(pr)

Fat Man Pullups
3x10xbw

Face Pulls
2x12

Abs
3xhigh rep
Dat klinkt als iets voor mij! ;)
Is dat een speciale techniek, of is het gewoon zwaar afzien, en zorgen dat je je lichaam naar boven geslingerd krijgt? :D
Ik wil ook een thuisgym... :(

"This video is not available in your country"???

Die ken ik wel ja.
Ik ben (ook?) veroordeelt tot die vorm van pull ups, want de gewone vind ik al vlug een beetje veel van het goede met m'n 140+ kilo's...:o
Voeten naar achter in de handen van een trainingspartner leggen vind ik eigenlijk iets beter voor wijdte, maar ik train (bijna) altijd alleen...

"This video is not available in your country"???

Bij mij doet ie het gewoon.

Die ken ik wel ja.
Ik ben (ook?) veroordeelt tot die vorm van pull ups, want de gewone vind ik al vlug een beetje veel van het goede met m'n 140+ kilo's...:o
Voeten naar achter in de handen van een trainingspartner leggen vind ik eigenlijk iets beter voor wijdte, maar ik train (bijna) altijd alleen...

Als ik thuis train heb ik ook geen beschikking over een pullup bar.. dus dan is dit een aardig alternatief.

Werkt ook niet die video bij mij .

Btw , looking buff dude .

Zullen we a.s. zaterdag ook gewoon hamburgers met custard cake eten?

Ik zal weer even langs de c1000 gaan voor een flinke lading.

die pull ups zien er relaxed uit ja, alleen je poten moeten dan wel hoog zijn anders is het ****ing irritant. heb een keer m'n benen op een normaal bankje gelegd maar dan schuif je er steeds vanaf

020609

Mn body is nog vrji hard naar de t*ring van die wedstrijd.

Axle clean + MP
1x65
1x75
1x85
2x95(pr; op de presses)

Squat
1x120
1x140
1x160
-Last van hamstringaanhechting.

Lunges
6x60
-Zelfde verhaal.

Close Grip Bench
6x60
6x80
4x100
-Last van rechterpols.

Joe Rows
8x80
6x90
-En toen zat mn nek vast :roflol:

-Oh well.. die PR op de MP staat iig!!!!

Laatst bewerkt:
Toch wel een redelijke training lijkt me, en een pr zelfs! :thumb:
En dat terwijl je de indruk wekt een beetje gammel te zijn op dit moment... ;)

wat zijn joe rows ???? die dog chins lijken mij ook zwaar relax ! vanavond eens uitproberen

wat zijn joe rows ???? die dog chins lijken mij ook zwaar relax ! vanavond eens uitproberen

Bar op een bankje, dan over het bankje gaan staan en je rows doen (zal je ook wel vanaf blokken, of in een rack kunnen doen).. Zo zijn het net pendlay rows maar je staat alleen wat rechter op waardoor ik ze iig veel beter in mn rug voel.

Mooi Log, blijf ik zeker volgen!

Wanneer komt die 100kg MP? Of heb ik die gemist....

Na die 2x95 moet ie toch heel soon volgen. Waarschijnlijk ga ik er ergens volgende week voor.

The hour is soon

Bar op een bankje, dan over het bankje gaan staan en je rows doen (zal je ook wel vanaf blokken, of in een rack kunnen doen).. Zo zijn het net pendlay rows maar je staat alleen wat rechter op waardoor ik ze iig veel beter in mn rug voel.

Thank you !

Terug
Naar boven