XXL Nutrition

Jesaja's - 5/3/1 log

choco dit choco dat.

Maar MarcJ squat je gewoon met gemak eruit zonder om de post te vertellen hoe sterk hij van chocomelk wordt :roflol:

CHOCOMELK = FAIL!

• Topic Starter Topic Starter
VIEZE HAT3RRR!!!1

:roflol: CHocomelk ftw.

Rack pendlays dus

choco dit choco dat.

Maar MarcJ squat je gewoon met gemak eruit zonder om de post te vertellen hoe sterk hij van chocomelk wordt :roflol:

CHOCOMELK = FAIL!

Heb ik iets gemist? Waarom deze haat. Je bent het powerlifting gedeelte niet waardig zonder choco liefde.

Heb ik iets gemist? Waarom deze haat. Je bent het powerlifting gedeelte niet waardig zonder choco liefde.
Dan blijf ik hier beter weg...
Als ik al m'n melk vervang door chocomel, weeg ik straks 200kg denk ik...
Ik heb trouwens geen idee waar die haat ineens allemaal vandaan komt...

Heel soms jongens.. komt haat terugwaaien om je daarna in je gezicht te meppen. Dit was zo'n moment.

Een Marcj zal je nooit zijn, maar de chocomelk helpt wel om min of meer in het kielzog van de beste man te komen.

Misschien op een dag...

2x95 is bruut. Die 100 moet je inderdaar gewoon volgende week doen anders komt het er nooit van. :D

030609
Jerks
1x95
1x115
0,0,0x130 (****ing close)

Helaas kon ik niet voor 3 press pr's op 3 achtereenvolgende dagen gaan. Volgende keer beter.

Iedereen weet dat je op push presses/jerks je een shitload aan attempts moet doen voordat je het opgeeft!!!!!

Nee dat wist ik nog niet, thnx voor de tip.

Omdat het geen pure krachtoefeningen zijn. Soms fail je gewoon reps omdat die bar net niet lekker omhoog komt oid. Eigenlijk hetzelfde als bij powercleans.. soms fail je reps niet door een lack of strength maar meer door een techniek flaw.

Deze waren alle 3 ****ing close.. vandaar dat ik hem wat vaker probeerde.

HAHAHA wtf man..... kom hier ook even om de hoek kijken

Ach Jesaja.. met je mooie getinte kop, je komt er wel :p:p Heb me haren niet gedaan, me niet geschoren etc etc.. alles om ervoor te zorgen dat ik niet te pretty ben.. je kunt niet 200 kg squatten EN pretty zijn....
en wtf is dat hier met die chocomel... telt halvolle melk met een banenensmaak btw ook van de campina :o:o of doe ik hier nu aan heiligschennis :p ( heb die shit namelijk met de liters gedronken.... ook verkrijgbaar in aardbei :cool::rolleyes:)

Omdat het geen pure krachtoefeningen zijn. Soms fail je gewoon reps omdat die bar net niet lekker omhoog komt oid. Eigenlijk hetzelfde als bij powercleans.. soms fail je reps niet door een lack of strength maar meer door een techniek flaw.

Deze waren alle 3 ****ing close.. vandaar dat ik hem wat vaker probeerde.
Ik weet wat je bedoelt. Is anders als bij squaten, deadliften en bankdrukken.
In dit geval is het pure techniek en juiste timing van uitdrukken. Je voelt gewoon of het gaat lukken of niet.

Terug
Naar boven