Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Ok! Denk dat ik maar heftig aan de choc moet als ik jou vooruitgang zie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede conclusie inderdaad.choco dit choco dat.
Maar MarcJ squat je gewoon met gemak eruit zonder om de post te vertellen hoe sterk hij van chocomelk wordt
CHOCOMELK = FAIL!
choco dit choco dat.
Maar MarcJ squat je gewoon met gemak eruit zonder om de post te vertellen hoe sterk hij van chocomelk wordt
CHOCOMELK = FAIL!

Fact. En nu hop naar je fantastische chocomelk. Waar jij o zo groot en sterk van wordt!

choco dit choco dat.
CHOCOMELK = FAIL!
Dan blijf ik hier beter weg...Heb ik iets gemist? Waarom deze haat. Je bent het powerlifting gedeelte niet waardig zonder choco liefde.
We gaan toch niet op sossa lijken he met die fails?030609
Jerks
1x95
1x115
0,0,0x130 (****ing close)
Helaas kon ik niet voor 3 press pr's op 3 achtereenvolgende dagen gaan. Volgende keer beter.
Nee dat wist ik nog niet, thnx voor de tip.Iedereen weet dat je op push presses/jerks je een shitload aan attempts moet doen voordat je het opgeeft!!!!!

Heb me haren niet gedaan, me niet geschoren etc etc.. alles om ervoor te zorgen dat ik niet te pretty ben.. je kunt niet 200 kg squatten EN pretty zijn.... 
of doe ik hier nu aan heiligschennis
( heb die shit namelijk met de liters gedronken.... ook verkrijgbaar in aardbei 
)Ik weet wat je bedoelt. Is anders als bij squaten, deadliften en bankdrukken.Omdat het geen pure krachtoefeningen zijn. Soms fail je gewoon reps omdat die bar net niet lekker omhoog komt oid. Eigenlijk hetzelfde als bij powercleans.. soms fail je reps niet door een lack of strength maar meer door een techniek flaw.
Deze waren alle 3 ****ing close.. vandaar dat ik hem wat vaker probeerde.