Rorschach86
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m82
Dag pot, ik ben ketel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag pot, ik ben ketel

Nette Snatch..
Die rug is bij iedereen anders, heb je hem al proberen te laten kraken? Wat bij mij helpt is.. Met rugzijde op de grond liggen (plat).. armen evenwijdig aan schouderas.. en dan je rechterbeen evenwijdig aan je schouderas leggen.. en linkerbeen op zijn plek laten liggen.. Probeer beide schouders op de grond te houden. en je rechterknie plat op de grond duwen...
Andersom natuurlijk ook doen.. Als het goed is komt er wat los in je rug..
Skorpion's bedoel je, idd prima oefening om je ruggengraat los te krijgen. Doe ze meerdere malen per week en je voelt altijd iets verschuiven/kraken. Icm met wat foamrollen voor je rug, of met 2 tennisballen aan elkaar getapet kun je je rug in goede conditie houden.
ik snap niks van ari's uitleg... Maar heb wel interesse... Kan alleen niks vinden onder jouw benaming, heb je een plaatje/filmpje ofzo?

Ik denk dat ik al weet wie de schuldigen waren. kleine kerel met zwart haar en een iets langere blonde ofniet? Ik heb ook al eens een magnesiumaanvaring gehad met die gast.