MuscleMeat

Jesaja's comeback log

Trouwens brutaal stijve traps van die pulls.

Nette Snatch..

Die rug is bij iedereen anders, heb je hem al proberen te laten kraken? Wat bij mij helpt is.. Met rugzijde op de grond liggen (plat).. armen evenwijdig aan schouderas.. en dan je rechterbeen evenwijdig aan je schouderas leggen.. en linkerbeen op zijn plek laten liggen.. Probeer beide schouders op de grond te houden. en je rechterknie plat op de grond duwen...

Andersom natuurlijk ook doen.. Als het goed is komt er wat los in je rug..

Skorpion's bedoel je, idd prima oefening om je ruggengraat los te krijgen. Doe ze meerdere malen per week en je voelt altijd iets verschuiven/kraken. Icm met wat foamrollen voor je rug, of met 2 tennisballen aan elkaar getapet kun je je rug in goede conditie houden.

Skorpion's bedoel je, idd prima oefening om je ruggengraat los te krijgen. Doe ze meerdere malen per week en je voelt altijd iets verschuiven/kraken. Icm met wat foamrollen voor je rug, of met 2 tennisballen aan elkaar getapet kun je je rug in goede conditie houden.

ik snap niks van ari's uitleg... maar heb wel interesse... kan alleen niks vinden onder jouw benaming, heb je een plaatje/filmpje ofzo?

Laatst bewerkt:
Ja, die doe ik ook standaard in mijn LB-opwarming. Shit kraakt als een gek bij mij. :p

Ja ik doe ze altijd op mijn off dagen, maar goed ik heb in de wandelgangen wel eens vernomen dat de legende het niet zo heeft op dit soort oefeningen waarbij je al kronkelend op de grond ligt, dus ik hoop dat ie het door de vingers kan zien dat dit in zijn log staat.

Ga je morgen nog trainen?

dat wijf in dat filmpje heeft wel een lekkere kont :lick:

Meh, heb je weer niet gezien hoor. Of zit je stiekem keihard te cardioen in dat gay hok aan de andere kant;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat je bedoelde of ik zondag ging trainen eerlijk gezegd haha.

net:
bench
5x1x115
3x5x90

incline pinkie bench
7x70
6x70
5x70

chins
3x5xbw

cable rows
8x50
8x60
8x70

rear delt flyes
12x
10x
8x

cable crossover (van onder)
5x25
11x15
9x20

leg raises
2 sets

sq
1x120
1x140
0x160
3x110
2x140

dl
2x3x170
2x2x180

curls
8 sets

leg curls
8 sets

face pulls
8 sets

- 100% meltdown

Laatst bewerkt:
Je squat gaat alle kanten op.. Kwam die fail hard aan?

Hou je je btw aan je schema of ga je meer op gevoel?

Je wou hem zondag trippelen toch?

Ik zal even de meltdown inside reporter story scoop geven.

Na de les kickboksen met mijn leerlingen waarbij ik trouwens paar rake klappen had gekregen van de instructeur ging ik even Jesaja moreel steunen in de weightroom van het USC. Na een soepele 140 zei ik dat een 160 er zeker wel in ging zitten. Jesaja ging in de olympic weight room wat magnesium op zijn handen doen voor de low bar positie en kwam weer terug wandelen ondertussen een hardcore nummer op zijn I-pod zoekend.
Juist toen hij naar de bar wilde stappen kwam er een instructeur van 60kg op hem af en vroeg of Jesaja zijn handen wilde gaan wassen omdat in deze zaal geen magnesium gebruikt mocht worden. Een andere gast (ook instructeur volgens mij) die serieus aan het benchen was met 35kg (een 5 en 2,5 per kant aan de stang) ging zich er ook mee bemoeien. Ik ging Jesaja bijstaan en zei: "Als je nog geen 100kg weegt heb je niks te zeggen". Waarop het antwoord was van de ultra skinny marathoninstructeur: "Als je dan toch zo goed bent waarom squat je dan niet in het gewichthefhok". Waarop ik zei: "Omdat die Eleiko barbells niet voor squatten zijn maar voor olympische lifts. O ja? zei de instructeur wat is dan het verschil? Waarop Jesaja en ik de minkunkel ook nog de verschillen moesten uitleggen. Enfin blijkbaar wordt Jesaja niet boos van dit soort dingen en kan hij die woede gebruiken voor zijn lifts. Nee hij was uit de concentratie. Daarna heb ik in de weightroom een gast ook nog moeten verbeteren op een highpull die was aangeleerd door de instructeur en hij had er bovendien ook nog over gelezen. De highpull was een uprightrow/strikte front barbell raise.'

Ik had mijn portie humor van de dag weer gehad:roflol:

:roflol: Ik denk dat ik al weet wie de schuldigen waren. kleine kerel met zwart haar en een iets langere blonde ofniet? Ik heb ook al eens een magnesiumaanvaring gehad met die gast.

Maar hoezo is een eleiko stang veel anders? Ik kan me alleen maar bedenken dat ze iets soepeler zijn en dat de stang vrij kan draaien. Maar dan kan je er toch ook goed mee squatten?

Ja maar het zijn wel de powerlifthalters van eleiko he? (just so you know) :p

Er zit trouwens ook een hele kromme tussen, heb jij daar iets mee te maken Gijs?:D

Terug
Naar boven