- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zo zie je maar weer, tis maar goed dat je weer gaat loggen want er is weer een hele nieuwe dbb-generatie om te inspireren :d
Ik vind het een beetje respectloos om over Jesaja te praten als "deze gozer". De beste man is een halfgod. Jesaja, de legendarische legende, moet altijd worden aangesproken met zijn naam of titel.heb me eigen echt de t*fus gelachen met deze 2, echt zo erg dat ik buik krampen kreeg.
maar die running man ? struikelt die niet ergens over, of het lijkt wel dat zijn broek te laag hangt dat die daarom onderuit gaat
echt die gezicht van deze gozer is echt priceless
Ik vind het een beetje respectloos om over Jesaja te praten als "deze gozer". De beste man is een halfgod. Jesaja, de legendarische legende, moet altijd worden aangesproken met zijn naam of titel.
En n*gers dragen hun broek altijd te laag, dat is gangstah.

Ik vind het een beetje respectloos om over Jesaja te praten als "deze gozer". De beste man is een halfgod. Jesaja, de legendarische legende, moet altijd worden aangesproken met zijn naam of titel.
Hey George Klooney is er ook !!!
En n*gers dragen hun broek altijd te laag, dat is gangstah.
Ik moest even denken aan Strongman maar dat denk ik toch niet.Snatches en cleanes zijn alweer byna op het oude niveau of niet?
Ik kon niet komen, zat op stage.. volgende x doe ik graag mee.
Maar wat een teringzooi hadden jullie gemaakt in dat hok zegIk moest mn walking lunges route door de stapels schijven en boxjes doen. Emile was er niet zo blij mee
![]()