XXL Nutrition

Jesaja's comeback log

mooie gifs :P ik kende de legende nog niet

doe volume = overrated gif is echt geniaal, kende ik nog niet :roflol:

haha die volume overrated kende ik ook niet. Mooie tijden ten tijde van die axle voor de legende.

• Topic Starter Topic Starter
vSamen met Gijs getraint... het gaat elke training (veel) beter.

psnatch
1x80
0x85

pclean
1x105
0x110

rack pulls (kniehoogte)
...
2x190
2x210
2x230

mp
5x60
2x80
5x70
2x75

chins
3x5xbw

cable rows
3xhigh rep
- Ik heb het idee dat ik mn upper back niet kan archen. Het viel gijs ook op... iemand suggesties waar dat aan zou kunnen liggen? tightness? strength issue?

side raises
3xhigh rep

curls
2xhifh rep

Laatst bewerkt:
Ik kan m'n bovenkant rug ook niet archen. Alleen mid en onder.

Zal wel weakness zijn want bij een snatch neem je automatisch een betere positie aan. Het lukte gewoon niet goed om je chest the openen zoals ze ook wel zeggen bij die rows.

Snatches en cleanes zijn alweer byna op het oude niveau of niet?

Ik kon niet komen, zat op stage.. volgende x doe ik graag mee.

Maar wat een teringzooi hadden jullie gemaakt in dat hok zeg:roflol: Ik moest mn walking lunges route door de stapels schijven en boxjes doen. Emile was er niet zo blij mee:D

Trainingen gaan snel vooruit!2x80kg mp is nice!Die gifs zijn geniaal!

2qbvrx4.gif

21n40mx.jpg

heb me eigen echt de t*fus gelachen met deze 2, echt zo erg dat ik buik krampen kreeg.

maar die running man ? struikelt die niet ergens over, of het lijkt wel dat zijn broek te laag hangt dat die daarom onderuit gaat :D
echt die gezicht van deze gozer is echt priceless

heb me eigen echt de t*fus gelachen met deze 2, echt zo erg dat ik buik krampen kreeg.

maar die running man ? struikelt die niet ergens over, of het lijkt wel dat zijn broek te laag hangt dat die daarom onderuit gaat :D
echt die gezicht van deze gozer is echt priceless
Ik vind het een beetje respectloos om over Jesaja te praten als "deze gozer". De beste man is een halfgod. Jesaja, de legendarische legende, moet altijd worden aangesproken met zijn naam of titel.

En n*gers dragen hun broek altijd te laag, dat is gangstah.

Ik vind het een beetje respectloos om over Jesaja te praten als "deze gozer". De beste man is een halfgod. Jesaja, de legendarische legende, moet altijd worden aangesproken met zijn naam of titel.

Je zit hier ook al 2 weken natuurlijk:rolleyes:

haha, Jesaja, ouwe n*ger, succes dan maar weer he :D

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Je zit hier ook al 2 weken natuurlijk:rolleyes:

haha dikke +1

edit: geniaal trouwens die GIFs :roflol:

Laatst bewerkt:

Hey George Klooney is er ook !!!

Hey George Klooney is er ook !!!

Nette Snatch..

Die rug is bij iedereen anders, heb je hem al proberen te laten kraken? Wat bij mij helpt is.. Met rugzijde op de grond liggen (plat).. armen evenwijdig aan schouderas.. en dan je rechterbeen evenwijdig aan je schouderas leggen.. en linkerbeen op zijn plek laten liggen.. Probeer beide schouders op de grond te houden. en je rechterknie plat op de grond duwen...

Andersom natuurlijk ook doen.. Als het goed is komt er wat los in je rug..

• Topic Starter Topic Starter
Snatches en cleanes zijn alweer byna op het oude niveau of niet?

Ik kon niet komen, zat op stage.. volgende x doe ik graag mee.

Maar wat een teringzooi hadden jullie gemaakt in dat hok zeg:roflol: Ik moest mn walking lunges route door de stapels schijven en boxjes doen. Emile was er niet zo blij mee:D

Wij hadden gewoon alles opgeruimd. Waarschijnlijk hadden die roeihomo's er zoln puinhoop van gemaakt.

idd de roeihomo;s

Terug
Naar boven