MuscleMeat

JessyJ Var kuur [Logje]

Nu precies 2 weken aan de var. Ik zit nog steeds op 2 x 5mg per dag. Ik wil dit ook zo houden omdat ik wel degelijk verschil merk in hoe mijn spieren aanvoelen en hoe ze reageren op trainen. De pomp in de spieren heb ik nu veel sneller dan zonder var. Ook na de training voelen mijn spieren gewoon strak en vol. Nog steeds geen last van sides, misschien hier en daar een puistje.. maar die had ik ook wel eens zonder var. Geen extra haargroei of wat dan ook. Of het effect heeft op mijn libido.. volgens mij niet.. eerder negatief misschien? Kwa libido zat het altijd wel goed bij mij.. :engel:

Ik heb ook iets op te biechten. Tijdens mijn periode heb ik mij niet aan mijn dieet gehouden en soms zelfs boven mijn onderhoud gegeten. Baal er enorm van omdat ik juist wilde zien wat var kon doen met een goed dieet ernaast. Maar ook ik ben mens en maak nou eenmaal fouten. Heb de boel weer herpakt en nu is het de komende 4 weken knallen! Merkte trouwens wel dat mijn spierkracht enorm toe is genomen in die ene week. Meer eten + var = hulk mode haha.. :D

Bewijzen aub.

Zonde van de cut met ondersteuning dat je ff paar dagen hebt laten gaan.
Ik neem aan dat dat bovenop je refeeds komt?
Hoeveel dagen heb je erboven gezeten dan?
Anders kan je paar dagen iets lager gaan/extra cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Zonde van de cut met ondersteuning dat je ff paar dagen hebt laten gaan.
Ik neem aan dat dat bovenop je refeeds komt?
Hoeveel dagen heb je erboven gezeten dan?
Anders kan je paar dagen iets lager gaan/extra cardio.
Ja, bovenop refeeds inderdaad. Schaam mij dood.. 2 dagen heb ik erboven gezeten.. :( Die dagen waren overigens niet na elkaar en de dag erna wel iets minder gegeten dan ik normaal zou doen. Dus misschien heeft het zich opgeheven.

Maar merkte je ook een positief effect qua kracht toen je boven je onderhoud at in combi met de var?

Ja, ik schrok er zelf van met hoeveel gewicht ik omhoog ging met lifts. Was wel kicken haha
Maakt me toch wel benieuwd of je ook in een bulk met anavar (voor een vrouw) aardig wat spieren (en wat vet) op kan bouwen... of dat het vnl vet zal zijn en een beetje spieren.

Week 3
Nu alweer week 3, ik merk dat mijn kracht vooruit is gegaan in de gym. Echt een dag en nacht verschil met 3 weken terug. Ook zie ik steeds meer lijnen in mijn bovenbenen die ik eerst niet zag, taille word ook strakker. Ik merk wel dat het strakke gevoel in de spieren minder voelt die ik in het begin van de kuur wel heel erg ervaarde. Kan dit een stukje gewenning zijn? Misschien is het tijd om de dossering iets op te hogen? Ik merk tot dusver geen bijwerkingen wat betreft vermannelijking. Geen verandering in stem, beharing :D, of ontwikkeling van een cliemel :D. Wel een klein haartje op kin die donkerder is dan andere, maar misschien zie ik die nu pas en komt het niet door de var. :p Ik maak denk ik die 6 weken gewoon vol. Dan weer 6 weken niks om lichaam rust te geven en dan kijken naar mijn bloedwaardes. Als alles goed is dan weer 6 weken er tegen aan. :cool:

Gaat lekker meid!

Week 3
Nu alweer week 3, ik merk dat mijn kracht vooruit is gegaan in de gym. Echt een dag en nacht verschil met 3 weken terug. Ook zie ik steeds meer lijnen in mijn bovenbenen die ik eerst niet zag, taille word ook strakker. Ik merk wel dat het strakke gevoel in de spieren minder voelt die ik in het begin van de kuur wel heel erg ervaarde. Kan dit een stukje gewenning zijn? Misschien is het tijd om de dossering iets op te hogen? Ik merk tot dusver geen bijwerkingen wat betreft vermannelijking. Geen verandering in stem, beharing :D, of ontwikkeling van een cliemel :D. Wel een klein haartje op kin die donkerder is dan andere, maar misschien zie ik die nu pas en komt het niet door de var. :p Ik maak denk ik die 6 weken gewoon vol. Dan weer 6 weken niks om lichaam rust te geven en dan kijken naar mijn bloedwaardes. Als alles goed is dan weer 6 weken er tegen aan. :cool:

zal wel iets langer dan 6 weken wachten als ik jou was tussen deze en je volgende. zeker wel een maand of 2/3 minimaal.

Fijn dat het zo goed gaat!

Week 3
Rust voor wat precies?

Niet verhogen.

Voor de volgende cycle. Geen idee of 6 weken lang genoeg is voor het lichaam te herstellen van de eventuele schade aan hormoonhuishouding/leverschade/cholesterol. Ik kijk er nu al tegenop om straks zonder anavar te gaan trainen. Het voelt nu zo lekker allemaal haha :D

Terug
Naar boven