- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Dat is ze nu al. Dan mij toch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor de volgende cycle. Geen idee of 6 weken lang genoeg is voor het lichaam te herstellen van de eventuele schade aan hormoonhuishouding/leverschade/cholesterol. Ik kijk er nu al tegenop om straks zonder anavar te gaan trainen. Het voelt nu zo lekker allemaal haha![]()
Qua hormoonhuishouding valt er eigenlijk geen schade te berokkenen bij vrouwen. Die kunnen jarenlang aan een stuk door de pil slikken en zodra ze stoppen is dat binnen 1-3 maanden weer hersteld. De invloed van androgenen is wat dat betreft hetzelfde, dus die 6 weken maakt daar niets voor uit.Voor de volgende cycle. Geen idee of 6 weken lang genoeg is voor het lichaam te herstellen van de eventuele schade aan hormoonhuishouding/leverschade/cholesterol. Ik kijk er nu al tegenop om straks zonder anavar te gaan trainen. Het voelt nu zo lekker allemaal haha![]()
Niet goed als je nu al zo denkt imo.
Als je dan zonder moet trainen kan je het nog zwaar krijgen.
Denk het.. maar gaat goed komen.. Sporten is en blijft lekker.. of ik nu sterk of minder sterk benDat is nu eenmaal wat elke kuurder denkt. Dat is de prijs die je betaald.
gelukkig ben ik geen powerlifter. Ik denk dat het voor hun een stuk moeilijk is om niet te gebruiken omdat ze dan ook een stuk minder sterk zijn.Het is niet alleen je kracht, ook het uberhaupt zin hebben om te sporten etc kan even een flinke dip krijgen na een kuurDenk het.. maar gaat goed komen.. Sporten is en blijft lekker.. of ik nu sterk of minder sterk bengelukkig ben ik geen powerlifter. Ik denk dat het voor hun een stuk moeilijk is om niet te gebruiken omdat ze dan ook een stuk minder sterk zijn.

Het is niet alleen je kracht, ook het uberhaupt zin hebben om te sporten etc kan even een flinke dip krijgen na een kuur![]()
Vraag me inderdaad af of dat ook het geval is bij vrouwen. Maar we zullen zien.. ik blijf in ieder geval mijn log bijhoudenHet is niet alleen je kracht, ook het uberhaupt zin hebben om te sporten etc kan even een flinke dip krijgen na een kuur![]()

Vrouwen hebben elke maand een dip van ongeveer 7 dagen![]()
Qua hormoonhuishouding valt er eigenlijk geen schade te berokkenen bij vrouwen. Die kunnen jarenlang aan een stuk door de pil slikken en zodra ze stoppen is dat binnen 1-3 maanden weer hersteld. De invloed van androgenen is wat dat betreft hetzelfde, dus die 6 weken maakt daar niets voor uit.
Met zo'n lage dosering anavar ga je geen leverschade krijgen (ga maar meten), en cholesterol gebeurt eerlijk gezegd ook heel weinig spannends mee in zo'n geval. Wel is het slikken van een zuiver androgeen, zonder oestrogeen er naast (dus de pil) op de langetermijn waarschijnlijk slecht voor hart- en bloedvaten, maar ook dat is niet iets wat op weken neerkomt (dus of je nu 6 weken of 12 weken kuurt maakt in dat opzicht niet zoveel uit).
Om die redenen hoef je het dus niet te doen. Wat wat belangrijker is is de vermannelijking die kan optreden, zolang dat niet optreedt is er weinig aan de hand. Wel zou ik dus een anticonceptiepil aanraden naast een androgeen, gaat de vermannelijking ook wat tegen.
Ook zijn mijn borsten kleiner geworden, maar dit kan ook liggen aan het feit dat mijn vetpercentage ook naar beneden is gegaan. Vooral benen zijn een stuk droger geworden ( ik zie lijnen in mijn quats
) Taille word ook smaller en vet onder navel word ook minder. Alleen die borsten..
helaas worden die ook kleiner met afvallen..
Om even positief te blijven: trainingen gaan echt super! Die pomp in de spieren is echt heerlijk en merk elke week dat mijn kracht meer vooruit gaat. Ook na het trainen voelen de spieren nog lekker hard en vol aan. 
Week 4
Niks bijzonders te melden eigenlijk. Geen bijwerkingen merk wel dat ik meer last heb van puistjes in mijn gezicht. Maar gelukkig zijn daar middeltjes voor.Ook zijn mijn borsten kleiner geworden, maar dit kan ook liggen aan het feit dat mijn vetpercentage ook naar beneden is gegaan. Vooral benen zijn een stuk droger geworden ( ik zie lijnen in mijn quats
) Taille word ook smaller en vet onder navel word ook minder. Alleen die borsten..
helaas worden die ook kleiner met afvallen..
Om even positief te blijven: trainingen gaan echt super! Die pomp in de spieren is echt heerlijk en merk elke week dat mijn kracht meer vooruit gaat. Ook na het trainen voelen de spieren nog lekker hard en vol aan.
![]()
Trainen gaat echt super! Merk dat mijn broeken losser beginnen te zitten bij mijn taille en vooral strakker om mijn benen en glutes
Vraag me af of die volle spieren ook minder worden nadat ik stop met mijn kuur. Ik denk wel dat ik na die 8 weken nog niet tevreden ben met het resultaat haha. Zolang ik geen sides ervaar van var denk ik wel dat ik in de toekomst nog een kuurtje doe. Kon deze week weer gewichten omhoog gooien terwijl ik toch strakker word. Kreeg zelfs een compliment in de gym vandaag dat ze wel verschil zagen met weken terug. Jammer dat ik volgende week even 4 dagen niet kan trainen, beetje jammer van de kuur
maar het is even niet anders. Merk wel dat ik wat agressiever ben in de gym, maar ook in de auto haha.. vooral ongeduldiger..