- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flinke training weer, die chains lijkt me wel extra heavy. Trainse vanavond weer![]()

)

Na deze training 30 minuten incline treadmill. Morgen staat er een meting bij mijn coach op de agenda en ik ga daar de beentjes nog eens flink aanpakken 
Lekkere armtraining man. Zulk volume hou ik wel van
Ben benieuwd naar de resultaten van je meting.

Vanaf nu 5 keer per week 30 min cardio en calorieën verlaagd naar 4350.Netjes dat vetpercentage nog hoor zo na de feestdagen.
Lekkere training ook weer![]()
mooie cijfers weer en feestdagen tjah gelukig maar 1x per jaar. Nette training motiveerd denk wel om dan bij je coach te trainen.
Hehe wat trainingen gemist, maar goed bezig geweest man! Mirin' je VP%![]()
Dayum, je bent echt zwaar en dan zo droog. Netjes man!
).Nice man, doe je nu bewust meer dropsetjes dan normaal?

Lekkere pomptraining zo te zien, lekker volume, weinig rust tussen de sets en knallen![]()
lekkere training weer, goed volume en mooie cijfers. keep it up.
Maar goed, vandaag benen flink aangepakt! Was vanochtend naar een andere gym geweest met een hele groep (open dag), wat benen gedaan maar het viel allemaal behoorlijk tegen. Dus nog wat triceps en onderarmen gedaan en snel weg! Vanmiddag terug gegaan naar m'n eigen gym samen met een maat om benen goed aan te pakken!

Die routine heb ik nu ook, dat je ritme hebt is wel relaxed maar het maakt het wel enorm drukHet is nu doordeweeks iedere dag stage, eten, trainen en slapen![]()