XXL Nutrition

Jfryy: under construction with Y3T'.

Met deze trainingen kun je wel lekkere backgains maken, nice!

• Topic Starter Topic Starter
Nice bro, looks good.
Ik ga wat oefeningen jatten voor morgen back/bi/tri ;)

Is this real life? "BOR 2x8x100"... Lekker sterk man! Vind BOR en Rackpulls echt heerlijke oefeningen :D

Gisteren schouders en triceps gedaan. Had helaas niet heel veel tijd, want had tot 19:00 een tentamen :o

Schouders
OHP
12xstang
12x40
10x50
8x60

Side raises
2x10x13
Marathonset: 10x2 - 10x4 - 10x6 - 10x8 - 10x10 - 10x8 - 10x6 - 10x4 - 10x2. Eerste keer dat ik dit zo heb gedaan, ik wist drie minuten lang niet hoe ik mijn armen moest houden vanwege de pomp in mijn schouders :eek:

Face pulls
3x12x30

Cable upright rows
3x12x30

Shoulder press plate loaded
2x12x20 (per kant)

Triceps
Pushdowns met twee handvaten, en dan benenden de handvaten uit elkaar trekken :p
15x20
15x30
2x12x40

CGBP
12x60
2x10x80

Rope pushdowns ss overhead rope extensions
10x20 - 10x20
2x10x30 - 2x10x30

Nu op naar de Flexcup! Ben benieuwd naar wat er vandaag allemaal op het podium staat.

Is this real life? "BOR 2x8x100"... Lekker sterk man! Vind BOR en Rackpulls echt heerlijke oefeningen :D

Haha thanks! Die twee oefeningen vind ik ook heerlijk om te doen. BOR heb ik een tijdje niet gedaan, maar het is voor mijn gevoel toch één van die oefeningen die je gewoon moet doen :P

Denk ondanks de weinig tijd dat de delts en triceps goed gevuld waren? Nice train, dat marathon set klink interessant echte deltpumper denk ik.

Have fun op de flex.

Denk ondanks de weinig tijd dat de delts en triceps goed gevuld waren? Nice train, dat marathon set klink interessant echte deltpumper denk ik.

Have fun op de flex.

Delts en triceps zaten zo vol als mogelijks is :D Ja die marathon set leek mij ook wel leuk om eens te doen. Had het in verschillende filmpjes van Dennis James gezien. Zeker een aanrader om eens in de paar weken te doen!

Delts en triceps zaten zo vol als mogelijks is :D Ja die marathon set leek mij ook wel leuk om eens te doen. Had het in verschillende filmpjes van Dennis James gezien. Zeker een aanrader om eens in de paar weken te doen!
Dacht ik al toen ik het leesde en de sets bekeek dacht ik aan dat filmpje:D

Heftig zo'n marathonset, heb ik ook eens met dezelfde oefening gedaan en dan weet je inderdaad niet waar je je armen houden moet.

Vanmiddag rug, biceps en kuiten flink aangepakt. Na het afgelopen weekend met de flexcup ben ik weer gemotiveerder dan ooit om alles uit mijn trainingen te halen. En dat was te merken :D

Rug
Lat pulldown
12x20
12x30
12x40
10x50
8x60

Reverse grip BOR
12x60
12x80
10x100
8x110

Dumbbell row (vandaag wel de zaag-beweging gemaakt, in plaats van meer een diagonale roeibeweging)
10x45
10x50
12x60 (max reps, ging erg lekker)

Close grip cable row
12x50
12x60
12x70

Hyperextensions (pomp in de onderrug zat er al aardig in)
3x10xBW

Biceps
EZ-bar curls
12x30
2x12x35

Preacher curls (plate loaded)
12x20
12x25
12x30

Rope cable curls
15x20
2x15x25 (gruwelijke pomp)

Kuiten
Seated calf raises (plate loaded)
15x20
15x40
2x12x60

Leg press calf raises
15x200
15x220
15x260

Standing calf raises (bodyweight)
10 x voeten recht - 10 x voeten schuin naar buiten - 10 x voeten schuin naar binnen - 20 x voeten recht

Na het trainen nog 30 minuten gefietst. Al met al een heerlijke training! Komende zaterdag ga ik weer naar m'n coach toe en dan ga ik even overleggen of ik in maart weer een wedstrijd ga draaien. Volgend jaar december is veel te lang wachten :P I'll keep you posted!

Flinke training weer, kan zien dat de motivatie er goed in zit, sterke bor man.

Ben benieuwd wat je coach zegt zaterdag.

Update van de training van gisteren! Samen getraind met een maat die zondag op de JBC staat, dus dat staat gegarandeerd voor een erg goede training :D We hebben de schouders flink aangepakt.

Schouders
Shoulder press (plate loaded)
2x12x20 (per kant)
3x8x30

Hammer strength rear lateral raises
15x15
12x20
8x25 (lukte wel, maar voelde weinig contractie)
12x20

OHP
10x60
6x70 (te zwaar :o)
2x8x60

Smith-machine neck press
12x40
8x50
12x40

Side raises
12x18
3 dropsets: reps x 22 - reps x 18

Bent over rear laterals
3x10x18

Upright rows
3/4?x12x30

Schouders zaten helemaal bomvol. Heb een stuk zwaarder getraind dan ik normaal doe, maar ik moet zeggen dat ik aardig mee kon. Af en toe na een set toch weer wat lichter gegaan, omdat ik voor mijn gevoel te snel wat hulp nodig had. Maar al met al erg tevreden :D Na de training samen nog even 45 minuten op de loopband gestaan, lekker op een helling lopen :o

Lkkre training man altijd wel lekker met iemand die net mat sterker is mee te trainen trekt je toch net iets omhoog.

Lkkre training man altijd wel lekker met iemand die net mat sterker is mee te trainen trekt je toch net iets omhoog.

Thanks! Ja dat is zeker waar. Komende trainingen ga ik zelf eens proberen om wat zwaarder te beginnen, eens kijken of ik bij alle trainingen meer kan dan ik eigenlijk denk..

Lekker volume voor de schouders man. Daar ben ik ook niet zo vies van. Altijd motiverend ook om samen te trainen, verhoogt het tempo ook lekker!

En dat van die contractie niet voelen dus een lichter gewicht pakken herken ik ook wel. Dat heb ik dus met zwaar bankdrukken waar ik geen contractie in de pecs voel terwijl dat bij zwaar dumbell drukken wel zo is ;)

Lekker volume voor de schouders man. Daar ben ik ook niet zo vies van. Altijd motiverend ook om samen te trainen, verhoogt het tempo ook lekker!

En dat van die contractie niet voelen dus een lichter gewicht pakken herken ik ook wel. Dat heb ik dus met zwaar bankdrukken waar ik geen contractie in de pecs voel terwijl dat bij zwaar dumbell drukken wel zo is ;)

Ik houd sowieso van veel volume :D Voel ik me het beste bij. En samen trainen is zeker motiverend! Normaal train ik altijd samen met mijn broertje, maar zo nu en dan eens met iemand die wat verder is dan ik erg fijn.

Met bankdrukken heb ik inderdaad precies hetzelfde, voel je weinig van als je vrij zwaar gaat.

Nice man, flinke training en volume!

Terug
Naar boven