- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof graag dat je een pomp had flinke training weer, binnen de kortste keren heb je die lats dik.
4775kcal dat word flink loaden.
moest even google wat de jbc was maar nu weet ik het, succes met je/jullie beentraining.

)
flink volume op die benen netjes, snap dat ze zwaar zijn. Hoop dat je morgen op je rustdag nog een beetje kan lopen.

Zo eens door je log gekeken en je hebt een net fysiek. Vooral goede benen, die quad en met name die teardrop zijn echt ziek![]()
Rug lijkt qua wijdte achter te lopen, minder aanleg voor of minder getraind? Of vertekenen de foto's?

Hehe even al je pagina's doorgelezen zodat ik up-to-date ben, oftewel: I'm in!
Kun je eens een keer je voeding posten van een random dag? Ben ik wel benieuwd naar![]()

Krijg er trek van jef. Watvoor k/e/v is dit bovenstaande en is dit 4700kcal?

gaat weer hard hier! Binnenkort kom ik met een club bij sportarena trainen, wordt een DBB meet gehouden![]()

Gezellig! Is al eens een keer eerder geweest toch, vanuit DBB? Zelf was ik er toen niet bij. Wanneer is de aanstaande meet? Wellicht dat ik ook even langs kom![]()

17 januari is de meet, het was inderdaad 2 jaar terug bij Sportarena. Vorig jaar hebben ze het bij powerbase gedaan en dat wilde ze dit jaar weer .... maar.... ze hebben geen douches bij powerbase dus dan toch maar sportarena
http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-and-stappen-376420/index27.html#post8860937

Lekker veel en clean, nice man!Wat wordt eigenlijk je volgende contest?

Dankje! Ik twijfel nog, maar het wordt waarschijnlijk de flexcup volgend jaar of de jbc (maart 2016). Ik ga me nu eerst even een jaar op mijn master richten![]()
school is very important 
Verstandig, je zal het nodig hebbenschool is very important
![]()
Met sporten gaan we immers geen geld verdienen he 
Kip, rijst en ananas klinkt lekker!En waar train je?

)
)