XXL Nutrition

Jfryy: under construction with Y3T'.

geloof graag dat je een pomp had flinke training weer, binnen de kortste keren heb je die lats dik.

4775kcal dat word flink loaden.

moest even google wat de jbc was maar nu weet ik het, succes met je/jullie beentraining.

• Topic Starter Topic Starter
Goede training en nette stats ook

geloof graag dat je een pomp had flinke training weer, binnen de kortste keren heb je die lats dik.

4775kcal dat word flink loaden.

moest even google wat de jbc was maar nu weet ik het, succes met je/jullie beentraining.

Thanks! Daar gaan we voor bricone, een wijde en zo dik mogelijke rug :cool:
Het is best veel eten inderdaad, want alles is clean. Maar dat geeft niet, je went eraan haha.
Gaat helemaal goed komen!

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Zo dat was een heftige training! M'n benen voelen behoorlijk zwaar aan op het moment :o

Training zag er als volgt uit:

Squat:
12x60
12x100
2x8x120

Single leg press (voeten hoog):
15x140
12x150
12x160 (burn!)

Single leg extensions (plate loaded)
12x20
2x10x30

Leg extensions:
15x35
2x12x40
Dropset: 12x40 - 6(?)x30 - 8x20 (:fire:)

Seated single leg curls:
20x20
15x30

Lying leg curls:
2x15x30
2x12x35

Morgen een dagje rust! Deze week 6 dagen getraind, dus dat is ook wel nodig :D

flink volume op die benen netjes, snap dat ze zwaar zijn :D. Hoop dat je morgen op je rustdag nog een beetje kan lopen.

Zo eens door je log gekeken en je hebt een net fysiek. Vooral goede benen, die quad en met name die teardrop zijn echt ziek :thumbup:
Rug lijkt qua wijdte achter te lopen, minder aanleg voor of minder getraind? Of vertekenen de foto's?

flink volume op die benen netjes, snap dat ze zwaar zijn :D. Hoop dat je morgen op je rustdag nog een beetje kan lopen.

Thanks! Haha ja dat komt wel goed :)

Zo eens door je log gekeken en je hebt een net fysiek. Vooral goede benen, die quad en met name die teardrop zijn echt ziek :thumbup:
Rug lijkt qua wijdte achter te lopen, minder aanleg voor of minder getraind? Of vertekenen de foto's?

Dankje Wovano! M'n benen zijn denk ik ook mijn sterkste punt. Rug heb ik altijd zo goed mogelijk getraind, maar die kan wel wat wijder inderdaad! Sinds vorige week train ik mijn rug twee keer per week, dus de volgende wedstrijd staan we met een wijdere en dikkere rug op het podium ;)

Hehe even al je pagina's doorgelezen zodat ik up-to-date ben, oftewel: I'm in!

Kun je eens een keer je voeding posten van een random dag? Ben ik wel benieuwd naar :D

Hehe even al je pagina's doorgelezen zodat ik up-to-date ben, oftewel: I'm in!

Kun je eens een keer je voeding posten van een random dag? Ben ik wel benieuwd naar :D

Welkom! Leuk dat je meeleest :)

Op dit moment eet ik dagelijks het volgende:

60 gr havermout
40 gr brinta
50 gr whey
50 gr rozijnen

4 sneeën brood
100 gr kipfilet
30 gr suikervrije jam
1 appel

110 gr rijst
200 gr kipfilet
150 gr ananas
30 gr amandelen

80 gr havermeel
50 gr whey
1 banaan

110 gr macaroni
200 gr rundertartaar
x gr groenten
2 eetlepels curry
1 eetlepel olijfolie

80 gr brinta
45 gr whey

50 gr caseïne
30 gr cashewnoten

En 1 cheatmaaltijd per week, meestal op zondag :)

Krijg er trek van jef. Watvoor k/e/v is dit bovenstaande en is dit 4700kcal?

gaat weer hard hier! Binnenkort kom ik met een club bij sportarena trainen, wordt een DBB meet gehouden :P

gaat weer hard hier! Binnenkort kom ik met een club bij sportarena trainen, wordt een DBB meet gehouden :P

Gezellig! Is al eens een keer eerder geweest toch, vanuit DBB? Zelf was ik er toen niet bij. Wanneer is de aanstaande meet? Wellicht dat ik ook even langs kom :D

Gezellig! Is al eens een keer eerder geweest toch, vanuit DBB? Zelf was ik er toen niet bij. Wanneer is de aanstaande meet? Wellicht dat ik ook even langs kom :D

17 januari is de meet, het was inderdaad 2 jaar terug bij Sportarena. Vorig jaar hebben ze het bij powerbase gedaan en dat wilde ze dit jaar weer .... maar.... ze hebben geen douches bij powerbase dus dan toch maar sportarena :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-and-stappen-376420/index27.html#post8860937

Lekker veel en clean, nice man!Wat wordt eigenlijk je volgende contest?

17 januari is de meet, het was inderdaad 2 jaar terug bij Sportarena. Vorig jaar hebben ze het bij powerbase gedaan en dat wilde ze dit jaar weer .... maar.... ze hebben geen douches bij powerbase dus dan toch maar sportarena :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-and-stappen-376420/index27.html#post8860937

Ah oke! Ik zal het in de gaten houden. Thanks ;)

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Lekker veel en clean, nice man!Wat wordt eigenlijk je volgende contest?

Dankje! Ik twijfel nog, maar het wordt waarschijnlijk de flexcup volgend jaar of de jbc (maart 2016). Ik ga me nu eerst even een jaar op mijn master richten ;)

Kip, rijst en ananas klinkt lekker! :D En waar train je?

Verstandig, je zal het nodig hebben :) school is very important :cool:

Zo is dat Jurgen ;) Met sporten gaan we immers geen geld verdienen he :P

Kip, rijst en ananas klinkt lekker! :D En waar train je?

Dat is het ook zeker! Ik train bij Sport Arena in Eindhoven ;)

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Na gisteren een verplichte rustdag te hebben gehad, vandaag weer helemaal opgeladen voor borst en kuiten!

Borst
Incline chest press (plate loaded)
2x12x20 (per kant)
12x30
10x40
8x50 (heavy, laatste reps eruit geperst)

Smith-machine bench press (heerlijk voor de pomp!)
12x40
4x12x60

Cable crossovers
12x20
2x12x25
14x15 (eerste 8 reps beneden 3 seconden vasthouden, :fire:)

Flat dumbbell flyes
3x10x18 (focus op contractie)

Dips
1x12 (helemaal leeg :o)

Kuiten
Seated calf raises (plate loaded)
20x15
15x40
4x15x60

Leg press calves
20x200
3x20x260 (gruwelijke pomp)

Lekkere pomptraining :cool:

Rug, traps, biceps en onderarmen stonden vandaag op het programma! Heerlijk getraind moet ik zeggen.

Rug
Lat pulldown
15x20
12x30
2x8x50

BOR
12x60
12x80
2x8x100

Dumbbell row
15x30
15x34
15x40 (lats on fire)

Low row (plate loaded)
12x25 (per kant)
2x10x35

Rack pulls
10x60
10x80
10x100
10x130 (flinke pomp)

Traps
Barbell traps
4x15x60

Biceps
EZ-bar curl
15x20
12x30
2x8x40

Hammer curl
3x10x13 (eerst 5 links, dan 5 rechts, 5 links, 5 rechts)
15x13 (voorgaande cyclus, maar dan 3 maal)

Onderarmen
Bar wrist curls ss reverse grip bar cable curls
4x15x20 (beide)

Geloof ik graag dat je heerlijk heb getraind, nette training, die rug zal wel flinke progress maken de komende tijd.

Terug
Naar boven