XXL Nutrition

Jfryy: under construction with Y3T'.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren in de avond borst en triceps flink aangepakt. Ik heb geprobeerd om overal zwaarder te beginnen, aangezien ik de training ervoor (toen ik samen met iemand anders trainde) merkte dat ik vrij gemakkelijk zwaarder kan gaan dan ik zelf denk.

Eerst wat rotator cuff oefeningen gedaan, zodat alles goed warm is.

Borst
Incline chest press (plate loaded)
1x12x20 (per kant) (warm-up)
1x12x40
2x10x50

Flat dumbbell press
12x30
12x34
10x36

Incline dumbbell flyes
2x11x22
8x22 - 8x18 - 5x8 (laatste 5 second negatives)

Dips (iedere set tot failure)
2x11xBW
9xBW

Triceps
Bar pushdown
2x15x15 (warm-up)
12x30
8x40
15x25

Overhead rope extensions
12x15
2x12x20

CGBP smith-machine
8x60 (lukte wel, maar voelde niet lekker)
3x12x40

Hierna nog wat buik gedaan en 30 minuten treadmill. Vandaag genieten van een rustdag (en tentamens voorbereiden :o).

Sterke flyes man!
En succes met je tentamens;)

Lekkere sessie weer, fijn dat je toch zonder al te veel moeite zwaarder kan trainen, succes met je tentamens.

Even een uitgebreide update! Eerst nog even de training van gisteren. Had wat last van mijn schouder, dus rug geskipt en alleen biceps, onderarmen en cardio gedaan.

Biceps
Barbell curls
12x30
2x10x40
8x40

Hammer curls (diagonaal; linker arm naar rechter schouder en vice versa)
12x16
12x18
10x22

EZ-bar curl (Roelly Winklaar style; naar de neus)
3x12x30

Dumbbell curls (voorover leunend en dan met één arm vanaf de grond naar je schouder)
3x10x13

High pully curls
2x12x20
8x20 (iedere rep 3 seconden vasthouden) - en nog paar reps tot failure.

Onderarmen
Reverse grip EZ-bar curls
3x12x30

Barbell wrist curls
12x20
2x12x25

Vervolgens nog 30 minuten cardio op de treadmill gedaan. Was een flinke training voor de bicepjes :D

Zoals gezegd vandaag weer een meting bij m'n coach gehad. Ook gelijk even mijn wedstrijdplan doorgenomen voor het komende jaar, en de coach was hier erg enthousiast over.
Dus 14 weeks out vandaag :D Stats: 96,2 op 9%.
Na de meting nog een flinke beentraining gehad op de vroege ochtend.

Benen
Squats
12x60
3x12x100

Leg press
15x120
15x170
2x10x220

Single leg press (ander apparaat)
3x10x80

Leg extensions
3x12x40 :fire:

Lying leg curls
12x40
2x10x50

SLDL dumbbells
2x12x14
12x20

Benen zaten goed vol na deze training. Nu lekker uitrusten en morgen naar de JBC! Ben benieuwd naar het A-niveau :D

Lekkere trainingen man.
En verdomme hey, 96,2 kg op 9% bij 1.78 zijn echt zieke stats. Nice :eek:

Idd man flinke stats, ga je in die 14 weken de cut weer in of wat is de planning, welke wedstrijd ga je trouwens doen.

Ps. Flinke trainingen weer like always, wt is er met je schouders?

Idd man flinke stats, ga je in die 14 weken de cut weer in of wat is de planning, welke wedstrijd ga je trouwens doen.

Ps. Flinke trainingen weer like always, wt is er met je schouders?

Thanks Bricone! Ik ga nu nog 6 weken bouwen, maar zonder mijn vp te laten stijgen. En dan vervolgens 8 weken strikt cutten richting de 2,5 - 3%. Ik doe dan in Maart de JBC en hoop daar mijn b-kwalificatie te halen. Mocht dat niet lukken dan doe ik een week later de Open Limburgse. En hopelijk heb ik dan mijn b-kwalificatie, zodat ik in April de Open Rotterdamse kan doen :)

Laatste borsttraining schoot er iets verkeerd in mijn linkerschouder. In de avond en de dag erna behoorlijk veel pijn gehad bij zodra ik mijn arm wat hoger optilde. De pijn is nu gelukkig weg, maar ik geef het even een paar dagen rust, is voor mij een bekende blessure helaas. Vanaf maandag kan ik weer vol gas geven :)

Faack die stats,
pic waardig lijkt me!

Thanks Bricone! Ik ga nu nog 6 weken bouwen, maar zonder mijn vp te laten stijgen. En dan vervolgens 8 weken strikt cutten richting de 2,5 - 3%. Ik doe dan in Maart de JBC en hoop daar mijn b-kwalificatie te halen. Mocht dat niet lukken dan doe ik een week later de Open Limburgse. En hopelijk heb ik dan mijn b-kwalificatie, zodat ik in April de Open Rotterdamse kan doen :) Laatste borsttraining schoot er iets verkeerd in mijn linkerschouder. In de avond en de dag erna behoorlijk veel pijn gehad bij zodra ik mijn arm wat hoger optilde. De pijn is nu gelukkig weg, maar ik geef het even een paar dagen rust, is voor mij een bekende blessure helaas. Vanaf maandag kan ik weer vol gas geven :)
Ga je na die 6 weken ook een ander trainingschema pakken of kijk je het tegen die tijd aan?

Word een flinke cut man maar dat gaat jou wel lukken, ben benieuwd hoe de jbc gaat, je zal morgen igg weer een berg motivatie binnen halen.

Sterkte met je schouder voor nu alvast.

Faack die stats,
pic waardig lijkt me!

Thanks! Ik zal gedurende de voorbereiding wel wat foto's plaatsen hier ;)

Ga je na die 6 weken ook een ander trainingschema pakken of kijk je het tegen die tijd aan?

Word een flinke cut man maar dat gaat jou wel lukken, ben benieuwd hoe de jbc gaat, je zal morgen igg weer een berg motivatie binnen halen.

Sterkte met je schouder voor nu alvast.

Dat weet ik nog niet. Als ik me kwalificeer voor de b-wedstrijd ga ik sowieso nog vier weken door met hetzelfde trainingsregime als voor de JBC. Daarna kijken we verder hoe het gaat :)

We gaan zeker weer diep inderdaad! Maar ik weet nu hoe het is, dus ik kan me er mentaal goed op voorbereiden. Gaat helemaal goed komen. Dadelijk richting de JBC, een berg aan motivatie opdoen inderdaad haha :D En de pijn in m'n schouder is gelukkig weer helemaal weg!

In, mooie trainingen man!

Thanks! Ik zal gedurende de voorbereiding wel wat foto's plaatsen hier ;) Dat weet ik nog niet. Als ik me kwalificeer voor de b-wedstrijd ga ik sowieso nog vier weken door met hetzelfde trainingsregime als voor de JBC. Daarna kijken we verder hoe het gaat :) We gaan zeker weer diep inderdaad! Maar ik weet nu hoe het is, dus ik kan me er mentaal goed op voorbereiden. Gaat helemaal goed komen. Dadelijk richting de JBC, een berg aan motivatie opdoen inderdaad haha :D En de pijn in m'n schouder is gelukkig weer helemaal weg!
Ben benieuwd hoe het je gaat verlopen, als je straks naar huis ga heb je in ieder geval een kofferbak vol motivatie:D

Mooi houden zo, blessures zijn niet welkom.

Vandaag laatste tentamen van het jaar gehad, dus het was weer tijd om flink te knallen in de gym!

Schouders en kuiten gedaan vanavond.

Schouders
Shoulder press plate loaded
2x12x20 (per kant)
2x8x30

Seated side raises
12x13
12x16
2x10x20

OHP
12x60
2x10x60 (erg zwaar, laatste paar reps met rust-pauze eruit geperst)

One-arm cable side raises
3x12x15

Seated rear lateral raises (pinken omhoog)
12x8
12x13
12x16

Rope face pully
3x12x20

Smith-machine upright row
3x20x10

Kuiten
Seated calf raises (plate loaded)
15x25 (warm-up)
15x50
2x15x70

Standing calf raises
2x15x50 (voeten naar buiten)
2x15x50 (voeten naar binnen)
2x20x50 (voeten recht) :fire:

Was weer een heerlijke training! Morgen staan er twee trainingen op het programma, 's ochtens borst en triceps en in de avond benen :D

die delts zullen wel op klappen staan nu? Helemaal geen pijn meer aan je schouder nu?

Heavy day morgen succes.

20 kg side raises (met dumbells?) en daarna nog zo'n ohp:eek:
Is dis real laif?

20 kg side raises (met dumbells?) en daarna nog zo'n ohp:eek:
Is dis real laif?

Haha yes that really happened :D Delts moeten kanonskogels worden, dus flink aanpakken die handel.

Net terug van de eerste training van vandaag, borst en triceps!

Borst
Chest press (warming-up)
15x50
3x15x65

Bench press
12x60
2x8x100
6x100

Incline BP smith-machine
4x10-12x60

Wide grip chest press (plate loaded)
12x40 (per kant)
2x8x60

Cable crossovers
15x25
12x30
2x10x35

Triceps
Machine dips (plate loaded)
15x40
3x15x60

Skullcrushers
8x30
10x30
12x30 (iedere set meer reps, wtf :o)

Incline bench dumbbell extensions
3x12x13 (per arm)

Single arm pushdowns
15x15
2x12x20

Rope pushdowns
3x12x50
15x30
6x50 - 6x40 - 6x30 - ?x20

Was een heerlijke training. Samen getraind met een maat die een stuk veder is dan ik (A-niveau),
dus daar kan ik me flink aan omhoog trekken! Nu even een paar goede maaltijden eten en rusten,
en dan straks terug voor de beentjes :D

Terug
Naar boven