Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Klaaswitz" ik krijg een beetje de indruk, dat jij je beter voelt dan mij. Waar is het mis gegaan in je leven, dat je zo gefrustreerd te pas en ontepas mensen "halve gare" noemt. Waarom "Klaaswitz" waarom?Ok, fijn dat je ziet dat het zo niet meer kan.
Laten we met één waarheid beginnen, laten we niet te hard van stapel lopen en laat dit een paar dagen op je in werken en denk er eens goed over na. Desnoods praat je er met je moeder over, een geliefde of de buurman.
Je bent een halve gare.
Ik zou graag zien dat je hier een tijdje mee aan de slag gaat en bij jezelf te rade gaat wat je hiermee gaat doen en wat je denkt eraan te kunnen doen. Gewoon in kleine stapjes, niet te gek. Denk er een paar dagen of een week over na, daarna bespreken we een verdere plan van aanpak.
"Klaaswitz" ik krijg een beetje de indruk, dat jij je beter voelt dan mij. Waar is het mis gegaan in je leven, dat je zo gefrustreerd te pas en ontepas mensen "halve gare" noemt. Waarom "Klaaswitz" waarom?
Afgetaaid na het eerste jaar, zo'n tien jaar geleden![]()
Nou "Klaaswitz" je hebt inderdaad wel gelijk, het gaat ook nergens over mn opmerking over de kinderen van Femke. Maar goed het is altijd leuk om even wat reacties uit te lokken bij de zogenaamde intellectuele moraalridders.Ik ben het helemaal met je eens kwarko. Te pas en wellicht ook te onpas maar in dit geval, en dat weet jij ook wel, te pas. Zo zie je maar dat zelfs verrotte horloges een paar keer per dag gelijk kunnen hebben.
Laten we nu verder gaan met deze behandeling, laat het op je inwerken en denk er over na. Een klein beetje reflectie. Kan helemaal geen kwaad.
Ik wil je bedanken "Klaaswitz voor dit stukje vermaak."Klaaswitz" ik krijg een beetje de indruk, dat jij je beter voelt dan mij. Waar is het mis gegaan in je leven, dat je zo gefrustreerd te pas en ontepas mensen "halve gare" noemt. Waarom "Klaaswitz" waarom?
Je bent er geknipt voor, zonde dat je je carrière niet hebt doorgezet.
Nou "Klaaswitz" je hebt inderdaad wel gelijk, het gaat ook nergens over mn opmerking over de kinderen van Femke. Maar goed het is altijd leuk om even wat reacties uit te lokken bij de zogenaamde intellectuele moraalridders.Ik wil je bedanken "Klaaswitz voor dit stukje vermaak.
Hopen dat iemand's kinderen, van wie dan ook, verkracht worden. Je bent een aanwinst voor de Westerse samenleving.

Haha, het was geen poging tot humor. Gewoon even een uiteenzetting van jouw levensdoel.Zelfs als je het probeert lukt het je niet om ook maar een klein beetje humor te vertonen of iets dat in de verste verte lijkt op levensvreugde, is het niet?
Heb je zo'n leeg k*tleven "bascross" ?
Ach, jij neemt straks wraak op de hele wereld door even miljonair te worden toch.
Rustig dude, maak gewoon je zinnen af. Ik begrijp dat je een beetje verhit raakt maar doe gewoon rustig aan. Ik begrijp je.
edit: haha heb je toch even op tijd de boel minder gefrustreerd doen overkomen he met die vliegensvlugge edit. Ziet er allemaal netjes uit nu hoor!![]()

Is het geen idee voor "Het grote laat je analyseren door klaaswitz topic" aantemaken?
Lijkt me een karmamijn![]()

Rustig dude, maak gewoon je zinnen af. Ik begrijp dat je een beetje verhit raakt maar doe gewoon rustig aan. Ik begrijp je.
edit: haha heb je toch even op tijd de boel minder gefrustreerd doen overkomen he met die vliegensvlugge edit. Ziet er allemaal netjes uit nu hoor!![]()
beetje overdadig in de komma's knul, schiet je doel niet voorbij