MuscleMeat

jij pvda stemmen?

Zonder die posters gaan die mensen heus niet opeens wel nederlands beginnen studeren lijkt me. Ze hebben het tig jaren zonder overleefd.

Als zij niet genoeg interesse in Nederland tonen om fatsoenlijk de taal te leren spreken, waarom zouden ze dan in godsnaam stemmen? Ze weten niet eens wtf er aan de hand is.

Als zij niet genoeg interesse in Nederland tonen om fatsoenlijk de taal te leren spreken, waarom zouden ze dan in godsnaam stemmen? Ze weten niet eens wtf er aan de hand is.
"Jij voor Wouter Bos stemmen, hij jou geven uitkering" :o

Als je dit soort posters nodig hebt om te begrijpen waar het over gaat is het ten eerste al fout.
Ten tweede, wat voor boodschap denk je dat dit uitstuurt naar mensen die niet Nederlands spreken?
Als het je makkelijk gemaakt wordt, ga je toch geen extra moeite doen?

Haha, je mist mn punt nog steeds volledig :roflol:

Prima, ik ben het ermee eens dat ze eigenlijk Nederlands zouden moeten spreken. Ook geeft dit misschien het signaal af dat integreren niet hoeft. Helemaal gelijk in, heel erg leuk allemaal, maar dit is voor partijen niet bepaald relevant in de verkiezingen, zij willen gewoon die extra stemmen..

Haha, je mist mn punt nog steeds volledig :roflol:

Prima, ik ben het ermee eens dat ze eigenlijk Nederlands zouden moeten spreken. Ook geeft dit misschien het signaal af dat integreren niet hoeft. Helemaal gelijk in, heel erg leuk allemaal, maar dit is voor partijen niet bepaald relevant in de verkiezingen, zij willen gewoon die extra stemmen..

Ik vind het slecht dat partijen dingen gaan beloven, maar als het er echt op aankomt (verkiezingen) ze dat allemaal vergeten om op een achterbakse manier stemmen winnen.

Ik vind het slecht dat partijen dingen gaan beloven, maar als het er echt op aankomt (verkiezingen) ze dat allemaal vergeten om op een achterbakse manier stemmen winnen.

Obama heeft binnen 2 maanden 80% van zijn beloftes verbroken en is ook nog steeds president. Dit gebeurt in elk "democratisch" land en is nou eenmaal zo doe je niks aan.

ot: Als je uberhaupt nog voor een linkse partij stemt in deze tijden moet je toch echt even aan je voorhoofd voelen.

p.s. en nee doel hier niet op dat je op wilders moet stemmen rutten doet ook aardig zijn best :)

Weet je in wat voor landen het staatshoofd exact doet wat hij heeft beloofd te gaan doen zonder rekening te houden met oppositie, coalitieleden en andere factoren van belang?

Wakker worden jongens, politiek is concessies doen en je mag je gelukkig prijzen in een land te mogen wonen waar een dergelijke staatsvorm mogelijk is gemaakt. Is honderden jaren voor gevochten, maar je kan altijd nog emigreren naar een Iran of andere primitieve natie. Heb je fijntjes duidelijkheid en eenduidigheid, houdt de boel overzichtelijk :rolleyes:

Ja en daar liggen we met zn allen echt wakker van, dat jij dat slecht vindt. Je weet dat partijen nooit alles (kunnen) doen wat ze beloven, dus kun je het zelf toch vantevoren allemaal wat relativeren, in plaats van elke keer erin trappen en dan achteraf boos worden..

Heb je een traantje gelaten toen je er achter kwam dat het een big bad world is waarin je leeft?

ot: Als je uberhaupt nog voor een linkse partij stemt in deze tijden moet je toch echt even aan je voorhoofd voelen.

Haha ja man.
De crisis breekt uit en de banken worden genationaliseerd en de megabonussen worden aangepakt.
Met dit soort maatregelen van de "rechtse" kliek is het inderdaad niet meer nodig om op linkse partijen te stemmen nee.

Terug
Naar boven