- Waardering
- 4.392
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
voel hem nu ook wel goed in de rug damn hahaha.
die standing dumbbell press van met 16 kg per dumbbell![]()
ik dacht 32 per stuk mmm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan mag je wel wat sterker worden in je schouders. Verder toch wel een lekkere training.db press is wel een zwaardere variant dan bb press in vergelijking heDat moet je dan ff anders neerzetten.. ik dacht ook 32kg per armDan mag je wel wat sterker worden in je schouders. Verder toch wel een lekkere training.

dumbbell press is wel een zwaardere variant dan bb press in vergelijking he![]()
mmmm ik doe max 10x40 maar doe met db's 6x17,5 maar goed ik doe hem eingelijk ook bijna nooitValt mee..
Hij doet 5x60 bij Military Press.. dan moet 2x10x16kg echt VEEL te licht zijn.
klopt kerel maar hij doet dan nog goed pijn en heb ook een lichte bles in de schouder(of wist je het niet).dus 2x van de week effe iets minderValt mee..
Hij doet 5x60 bij Military Press.. dan moet 2x10x16kg echt VEEL te licht zijn.
mmmm ik doe max 10x40 maar doe met dumbbell's 6x17,5 maar goed ik doe hem eingelijk ook bijna nooit
klopt kerel maar hij doet dan nog goed pijn en heb ook een lichte bles in de schouder(of wist je het niet).dus 2x van de week effe iets minder
klopt losse dumbbell vind ik ook zwaarder,maar wel lekkerder

wel duur jah ,heb nog geen nieuwe baan maar komt goed.over 6mnd wil ik graag bij het fitvak fitnessinstructeur a halen .