JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere train, hoeveel reps&sets doe je bij de pull ups?
Ging je tentamen ook prima? Lekker volume op de DB shoulder press, prima gewichten ook.

joaah ging wel aardig. Beetje abstract vak dat administratieve organisatie, maar wel gehaald denk ikDank!
Altijd fijn om na een tentamen even lekker hard te gaan in de gym! Goed volume op de schouders inderdaad![]()

voelde me reet toen al

Haha nee niet in Amsterdam. Ben je al ver in de opleiding?![]()

25 reps ab rollout? Burnnnn. Ik doe ze soms met een plate op mijn rug om ze wat te verzwaren, misschien een idee als je wat lager in reps wil.

Zit zelf nu op het eind van het 3e jaar. Propedeuse was een eitje. Tweede jaar werd het moeilijk en nu het 3e jaar vind ik het echt aanpoten. Zijn ook nog maar met een klein groepje over van de 30 die er in het 1ste jaar begonnen haha.
nu 2e jaar hoopte ik dat het wat moeilijker zou worden, maar valt me alleszins nog mee. Denk dat ik dit jaar ook wel weer cum laude kan.Nerd-alarm
Ja begin van het derde jaar was bij ons stage. Zal bij jou denk ik ook wel zo zijn he.
Nette MP rep-out!![]()