- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:Sucky newsAchja, die poten van jou blijven toch wel huge. Nu kun je lekker, zoals de rest van xxl je benen niet trainen
![]()

Omdat je toch altijd rust moet houden, dat is het enige advies, heb je in principe geen dokter voor nodig.Zelda zei:Waarom ben je niet vel eerder naar de dokter gegaan man? Naja, gedane zaken nemen geen keer. Hopen dat het herstel snel gaat. Ik zou het in ieder geval niet forceren, geef het goed de tijd te herstellen, anders ben je zo weer terug bij af.
Zelda zei:Waarom ben je niet vel eerder naar de dokter gegaan man? Naja, gedane zaken nemen geen keer. Hopen dat het herstel snel gaat. Ik zou het in ieder geval niet forceren, geef het goed de tijd te herstellen, anders ben je zo weer terug bij af.
DBC01 zei:Hoera voor het land waar je bij de dokter met een paracetamolletje naar huis wordt gestuurd voor mogelijk ernstige klachten.
Tja da's Nederland. Mijn dokter is iets rigoreuzer; die wil nog weleens overstag gaan als je zegt dat je hier écht niet mee geholpen bent en dan komt er een paardenmiddel of superingreep aan te pas.
Succes, sterkte en beterschap.
jair16 zei:

succes met het herstel bro!G21 zei:sterkte man, echt klote! ik neem aand dat je voor de rest wel kan trainen etc?
in iedergeval sterkte met je herstel!