XXL Nutrition

joepie.. onstoken pees in m'n lies > 6-12 herstellen :(

sterkte bro...niet te hard van stapel lopen tijdens het herstel

Waarom ben je niet vel eerder naar de dokter gegaan man? Naja, gedane zaken nemen geen keer. Hopen dat het herstel snel gaat. Ik zou het in ieder geval niet forceren, geef het goed de tijd te herstellen, anders ben je zo weer terug bij af.

sterkte met het herstel.

• Topic Starter Topic Starter
net terug van training... dat wordt dus 2 weken niks doen.. bicep is nog niet hersteld.. ik heb heel licht getraind maar m'n bicep is helemaal moe en zwak..

shit happens

Zelda zei:
Waarom ben je niet vel eerder naar de dokter gegaan man? Naja, gedane zaken nemen geen keer. Hopen dat het herstel snel gaat. Ik zou het in ieder geval niet forceren, geef het goed de tijd te herstellen, anders ben je zo weer terug bij af.
Omdat je toch altijd rust moet houden, dat is het enige advies, heb je in principe geen dokter voor nodig.

sterkte Frenkpie. Erg k*t, maar je doet er nu niks meer aan. Het enige wat je kan doen is verstandig om gaan met deze blessure. Zorg dat je niet te snel de zaken weer gaat belasten.

Hoera voor het land waar je bij de dokter met een paracetamolletje naar huis wordt gestuurd voor mogelijk ernstige klachten.

Tja da's Nederland. Mijn dokter is iets rigoreuzer; die wil nog weleens overstag gaan als je zegt dat je hier écht niet mee geholpen bent en dan komt er een paardenmiddel of superingreep aan te pas.

Succes, sterkte en beterschap.

Zelda zei:

wat heeft dat voor nut.. als jij je knie ergens tegen stoot of een nacht verkeerd op je schouder heb gelegen ga je toch ook niet meteen naar de dokter?

ik probeer alleen naar de dokter te gaan als het nodig is.. en dat zouden meer mensen moeten ipv voor elke scheet naar die mensen gaan..

DBC01 zei:
Hoera voor het land waar je bij de dokter met een paracetamolletje naar huis wordt gestuurd voor mogelijk ernstige klachten.

Tja da's Nederland. Mijn dokter is iets rigoreuzer; die wil nog weleens overstag gaan als je zegt dat je hier écht niet mee geholpen bent en dan komt er een paardenmiddel of superingreep aan te pas.

Succes, sterkte en beterschap.

tja.. helaas kán de dokter niks doen he.. opereren? heeft geen nut.. het is gewoon ontstoken en t moet genezen.. der is niets dat ze kunne doen dan alleen de pijn te verzachten.

Klote voor je bro!! Hopelijk gaat het herstellen sneller dan normaal! Sterkte man!

Aan een ontsteking valt inderdaad weinig te doen. Tijdje flink rusten, komt vanzelf wel weer goed. Beterschap bro..

sucks

succes ermee

veel gamen ;)

nee.. studeren.. ;)

Sterkte bro........en uhh niet teveel "masten" nu je meer vrije tijd hebt he?!!!:D

sterkte man, echt klote! ik neem aand dat je voor de rest wel kan trainen etc?
in iedergeval sterkte met je herstel!

Joepie.....?

???

flink k*t man, sterkte met je herstel.

G21 zei:
sterkte man, echt klote! ik neem aand dat je voor de rest wel kan trainen etc?
in iedergeval sterkte met je herstel!

neen linker bicep is overbelast ofzo.. doet geen pijn maar zodra ik iets zwaars doe met m'n arm wordt ie moe en voelt raar aan.. dus dat word een aantal weekjes nix doen.

Terug
Naar boven