XXL Nutrition

Johns Questing's chain

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Hey ik heb een aantal vraagjes dus ik d8 doe het gewoon in 1 topic .

Vraag 1:In de tijd van arnold etc etc droegen ze ivp pose slipjes , korte broekjes
esswh1.jpg

Vraag 2:Waarom houden mensen bij Deadliften met de ene hand de polsen naar buiten en de andere hand de polsen naar binnen.?

Vraag3:Ik kom serious niet meer verder met bank drukken me maximaal is gewoon 35 kilo zonder stang mee gerekend alle andere dumbbell press en flyes doe ik veeel hoger en dit is gewoon op het moment me zwakte , hoe kan dit nou?

Dit kan eventueel ook open staan voor andere vragen van members dus ga je gang, als deze vragen al gesteld waren , sorry :rolleyes:

groetjes John :D

Hey ik heb een aantal vraagjes dus ik d8 doe het gewoon in 1 topic .

Vraag 1:In de tijd van arnold etc etc droegen ze ivp pose slipjes , korte broekjes
esswh1.jpg

Vraag 2:Waarom houden mensen bij Deadliften met de ene hand de polsen naar buiten en de andere hand de polsen naar binnen.?

Vraag3:Ik kom serious niet meer verder met bank drukken me maximaal is gewoon 35 kilo zonder stang mee gerekend alle andere dumbbell press en flyes doe ik veeel hoger en dit is gewoon op het moment me zwakte , hoe kan dit nou?

Dit kan eventueel ook open staan voor andere vragen van members dus ga je gang, als deze vragen al gesteld waren , sorry :rolleyes:

groetjes John :D

1 In de tijd van arnold was het nog aardig fris op het podium
2 zo is den grip beter
3 je eet niet genoeg

• Topic Starter Topic Starter
1 In de tijd van arnold was het nog aardig fris op het podium
2 zo is den grip beter
3 je eet niet genoeg
1 wat heeft dat voor gevolgen toen het bb'n bekender werd?
2 ok
3 licht er niet aan alles blijft groeien en me voeding kan het niet aan liggen.

1 wat heeft dat voor gevolgen toen het bb'n bekender werd?
2 ok
3 licht er niet aan alles blijft groeien en me voeding kan het niet aan liggen.

1 Dat het meer geld opleverde, dus de verwarming kon aan en de onderbroekjes werden kleiner.
2 ok
3 Ligt het wel aan je eet te weinig, verder kun je van schema veranderen.

1 Dat het meer geld opleverde, dus de verwarming kon aan en de onderbroekjes werden kleiner.
2 ok
1. wtf ?
2 ok
3 ik sweer, ik eet goed.en ik heb nu andere training setup shema.

2 ok

:D

1: toen was alles nog naturel, de broekjes waren zelfs van geweven hennep.

je eet goed dus wat eet je zo op een dag ? want 35 kilo is wel erg weinig zonder stang mijn broertje van 14 kan dit zelfs :D

1. Alsof het uitmaakt dat hij dat draagt.
2. Betere grip
3. Train je Triceps!... en train je borst eerst eens met andere oefeningen ! Bijvoorbeeld afwisselen met dumbbell press...

1. Alsof het uitmaakt dat hij dat draagt.
2. Betere grip
3. Train je Triceps!... en train je borst eerst eens met andere oefeningen ! Bijvoorbeeld afwisselen met dumbbell press...
1.Vroeg het me af, vind het veel mooier overkomen vooral van upper body naar legs .
.2 ok ty ;)
3. Ja doe ik maar vind het zo raar dat het zo laag zit.

ik kijk liever naar het lichaam in plaats van het slipje :D

Terug
Naar boven