MuscleMeat

Jong Oranje Europees kampioen!!!!

Sportfood.nl zei:
Ik denk trouwens dat van Basten nog zo'n spijt gaat krijgen dat hij Huntelaar niet mee heeft genomen. De slechtste beslissing ooit van een Nederlandse trainer???

nou kerel, dat blijft toch zeker de wissel van Robben :D

Had ik echt niet verwacht dat ze het tournooi zouden pakken. Echt een top prestatie zeker na het zien van de eerste 2 wedstrijden.

En Huntelaar, blijft toch een wereldvoetballer, al was hij de 2e helft gister wel onzichtbaar. Maarja, toch topscorer van het kampioenschap

ik ben geen voetbal liefhebber maar toch vind ik dat hier te weinig aandacht aan geschonken word.
Die boven de 21 bakken er weinig van en die zie je om de 2 minuten op de tv verschijnen.

Dit is de toekomst van het Nederlands elftal en daar hoor je veel te weinig over.

Sportfood.nl zei:
Zeker waar. Vaak zijn dit nog leuke partijen ook. Alleen de heisa die de media rondom een jeugdtoernooi maakt is over the top.

Ik denk trouwens dat van Basten nog zo'n spijt gaat krijgen dat hij Huntelaar niet mee heeft genomen. De slechtste beslissing ooit van een Nederlandse trainer???
De slechtste beslissing ooit was daarvoor al, van Basten bondscoach maken:D

Marijn zei:
ik ben geen voetbal liefhebber maar toch vind ik dat hier te weinig aandacht aan geschonken word.
Die boven de 21 bakken er weinig van en die zie je om de 2 minuten op de tv verschijnen.

Dit is de toekomst van het Nederlands elftal en daar hoor je veel te weinig over.

Maar het was ook wel een beetje een ´B´ tournooi, er deden maar 8 landen mee. En ik vind juist dat er relatief veel aandacht voor geweest is, vroegah was het maar de vraag of het uberhaupt uitgezonden werd.

De finale was tegen Oekranië:eek: , het is door die mannen dat jong België in blessuretijd nog hun deelname aan het EK uit handen gaf :mad:

Socrates zei:
Onbekende spelers? nou vraag me dan af of je wel zo een voetballiefhebber bent... het waren echt geen onbekende voetballers.. verder viel het wel mee betreft de lege stadions.. zekers gezien het feit dat het om een jeugdtoernooi ging en het zo dicht tegen het WK aan zit. Trouwens record aantal toeschouwers dit tornooi in vergelijking met de voorgaande edities.

Leuk voor Nederland dat ze het hebben gewonnen :thumb:

Je snapt wel wat ik bedoel denk ik;)
De Nederlandse spelers zijn voor de meesten wel bekend, bij alle andere landen zullen de meesten moeite hebben om er 3 op te noemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fantastisch wat er gepresteerd is, maar de heisa erom heen erg overtrokken. Het blijft een toernooi voor onder de 21 en daarbij niet eens de beste onder de 21 want die zitten bij de selecties van hun nationale elftallen. (behalve Huntelaar dan, blijf het onbegripelijk vinden:rolleyes: )

Sportfood.nl zei:
Ik ben een echte voetbal liefhebber , maar dit laat me redelijk koud.

Lege stadions, onbekende spelers. Een beetje Ajax reserves tegen Vitesse reserves gevoel.

Voetbal wordt op TV zo uitgemolken, dat ze dit soort toernooien al gaan uitzenden. Volgend jaar EK tot 17?
Ik misgun die jongens absoluut hun titel niet, erg knap gedaan. Maar ik wacht wel op het echte werk volgende week. Daar blijf ik voor thuis.

Tja, vond deze finale heel wat beter dan het oefenpotje van het grote oranje tegen Australie.

Verder snap ik er niets van dat iemand als Hoffs mee mag doen. Kerel is minimaal 23..

Sportfood.nl zei:
Je snapt wel wat ik bedoel denk ik;)
De Nederlandse spelers zijn voor de meesten wel bekend, bij alle andere landen zullen de meesten moeite hebben om er 3 op te noemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fantastisch wat er gepresteerd is, maar de heisa erom heen erg overtrokken. Het blijft een toernooi voor onder de 21 en daarbij niet eens de beste onder de 21 want die zitten bij de selecties van hun nationale elftallen. (behalve Huntelaar dan, blijf het onbegripelijk vinden:rolleyes: )
4man in de basis van oekranie gaan naar het wk... dus dat gaat niet echt op.

Brutez zei:
Tja, vond deze finale heel wat beter dan het oefenpotje van het grote oranje tegen Australie.

Verder snap ik er niets van dat iemand als Hoffs mee mag doen. Kerel is minimaal 23..

het heet "onder 21" maar dat gaat op basis van hoe oud die spelers 2 jaar geleden waren, toen de kwalificatiewedstrijden begonnen. Vandaar dat er ook spelers van 23 bij zitten.

Die spits van die Oekraniers was goed :eek:

fryslan zei:
Die spits van die Oekraniers was goed :eek:

Niet goed genoeg. Erg leuke potten hebben die jochies gespeeld. En Huntelaar niet mee naar het WK... das logisch! Een breekijzer als Vennegoor kun je niet thuis laten natuurlijk!

Terug
Naar boven