- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
mijn baas is christen en zegt dat de aarde rond is. je generalisatie gaat niet op. net alsof elke school een kind gaat vertellen dat de aarde plat isde kinderen die ik ken die naar christelijke scholen gaan krijgen gewoon topo en hebben gewoon een wereldbol in de klas staan.
ik pleit niet per se voor een religieuze school en jij ook niet. jij pleit vooral tegen, ik stel daar kritische vragen bij. waarom ga je mij dan vragen waarom een school religieus onderwijs zou MOETEN verlenen? want dat ben ik niet van mening. mijn vraag is juist waarom ze het zouden moeten laten, is het slecht om je naaste lief te hebben, trouw te zijn aan je echtgenoot en tolerant te zijn, ondanks dat het niet onderbouwt is dat dat moet?
Dat zijn slechts normen en waarden, dat heeft niets met religie te maken. Daarnaast beweer ik niet dat religie en scholing niet samen kan gaan, ik zou het alleen niet aanraden omdat er geen bewijs is voor religie en dat hoort er wel te zijn om het op school aan anderen te leren anders zul je er namelijk geen baat bij hebben om dit te leren/weten.

de kinderen die ik ken die naar christelijke scholen gaan krijgen gewoon topo en hebben gewoon een wereldbol in de klas staan.