Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorts staan de trainingsgerelateerde vragen weer vol met constructies die bij iemand die traint meer ergernis zullen opwekken dan een bereidheid om vragen te beantwoorden. Dit door een gebrekkige kennis/vooringenomen gedachten bij de opsteller.
Ik zou deze enquete alleszins niet invullen; ik vind dat ze geen enkele vorm van nuance toelaat en dat er op zijn minst opmerkelijke vragen instaan

Voorts staan de trainingsgerelateerde vragen weer vol met constructies die bij iemand die traint meer ergernis zullen opwekken dan een bereidheid om vragen te beantwoorden. Dit door een gebrekkige kennis/vooringenomen gedachten bij de opsteller.
vb.: Sommige jongens trainen 3 keer in de week op een totaal verkeerde manier en hun omgeving zegt dan al dat ze te veel gaan "gewichtheffen om spierah te krijgen" Dat die opmerking wat meer met afgunst van de ander te maken heeft; dat vergeten we voor het gemak.
Ingevuld, beetje vage vragen inderdaad.
''Ik probeer zo veel mogelijk calorieen binnen krijgen op een dag...''