XXL Nutrition

Jongens/mannen van 18 t/m 24 jaar gezocht!

oh lawd. idd slechte vragen. wel ingevuld

btw voor uiterlijk only trainen is raar vind ik.

Belgen ook? Eerste vraag moet ik dan al omzeilen :p

gestopt bij deze vraag:

'Ik doe aan gewichtheffen om zo mijn spiermassa te vergroten.

Dit doe ik...''

done

Heb hier de reacties doorgelezen, en ben zo tot de conclusie gekomen dat ik de enquête niet eens open :o

Vul pas iets in als ik een pic van Ts zie

ik heb hem vroegtijdig gesloten als iemand niet de moeite doet om een normale enquete te maken doe ik niet de moeite hem in te vullen

op het einde slaan de vragen echt nergens op en zijn op veel verschillende manieren te interpreteren waardoor er niet een goed antwoord op is.

ik doe aan gewichtheffen.
nee gewoon krachttrainin
ja ik doe krachttraining.

een voorbeeld van zo'n vraag. bij 1/2 van de vragen kun je zo benaderen.

ook de vraag van: ik probeer zoveel mogelijk calorien tot mij te nemen
daar mis ik het antwoord. nee ik houd het rustig op 4500

gedaan, klik maar op weegschaaltje links onder.

mijn god wat een verschrikkelijk slechte enquete, ben er halverwege mee gestopt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het invullen guys! Jullie helpen me hier enorm mee!

Op reacties over de kwaliteit van de vragen ga ik niet meer in (als ze niet inhoudelijk zijn), hier heb ik genoeg over gezegd en uitgelegd. Uiteraard stel ik commentaar en opbouwende kritiek op prijs en wanneer nodig zullen deze genoteerd worden.

Wel apart dat jullie zó negatief zijn, we hebben over het algemeen juist vooral positieve reacties gehad. Jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn DBB forumleden zoveel kritischer? Zijn deze vragen gewoon niet geschikt voor mannen die op deze manier met hun lichaam bezig zijn? Wáár knaagt het?

Bedankt!

Op reacties over de kwaliteit van de vragen ga ik niet meer in (als ze niet inhoudelijk zijn), hier heb ik genoeg over gezegd en uitgelegd. Uiteraard stel ik commentaar en opbouwende kritiek op prijs en wanneer nodig zullen deze genoteerd worden.

Wel apart dat jullie zó negatief zijn, we hebben over het algemeen juist vooral positieve reacties gehad. Jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn DBB forumleden zoveel kritischer? Zijn deze vragen gewoon niet geschikt voor mannen die op deze manier met hun lichaam bezig zijn? Wáár knaagt het?

Bedankt!
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de vragen eigenlijk weinig ruimte openlaten voor eigen input. En misschien dat de vragen nogal inspelen op het stereotype beeld dat iedereen heeft van een bb'er (en dat we dat juist niet graag hebben?)

Maar mag ik ook meedoen als Belg zijnde, de 1ste vraag zet me eigenlijk al vast

Bedankt!
DBB staat over het internet toch wel bekend als het forum waar de meest intellectuele mensen vertoeven. Nu vraag je je vast af, hoe kan dit. Dit komt omdat 90% hier niet eens traint, dit zijn hoogopgeleiden meneeren die een bodybuild alias hebben om toch een redelijk normaal leven te kunnen hebben, al is het enkel op bodybuild fora. Soort van Spiderman types eigenlijk. Die andere 10% die wel trainen, die posten hier eigenlijk niks dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.

Met andere woorden, je enquete is gewoon bagger

Ingevuld maar vond er aardig wat open deuren inzitten. Mirjam is het? :D

Ah Rondea bedankt voor je opheldering, raar dat ik daar niet zelf aan gedacht heb.. ;)

At Sayer je mag gewoon meedoen, ik zie niet in hoe de eerste problemen kan opleveren?

Ah Rondea bedankt voor je opheldering, raar dat ik daar niet zelf aan gedacht heb.. ;)

At Sayer je mag gewoon meedoen, ik zie niet in hoe de eerste problemen kan opleveren?
Is één van je ouders in een ander land dan Nederland geboren?
Ja in België...:(

edit: ingevuld

Laatst bewerkt:
Thanks Sayer!

At Tartarus, nee geen Mirjam :)

Was het proberen waard :P anyway had m voor je ingevuld.

dbb detectives waar blijven die pics?

Valt me op dat mensen die hier komen om een enquête te plaatsen altijd kiezen om zich voor te doen als vrouw..
"Helaas" ben ik te oud :(

Terug
Naar boven