jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het ligt aan het feit dat de vragen eigenlijk weinig ruimte openlaten voor eigen input. En misschien dat de vragen nogal inspelen op het stereotype beeld dat iedereen heeft van een bb'er (en dat we dat juist niet graag hebben?)Bedankt voor het invullen guys! Jullie helpen me hier enorm mee!
Op reacties over de kwaliteit van de vragen ga ik niet meer in (als ze niet inhoudelijk zijn), hier heb ik genoeg over gezegd en uitgelegd. Uiteraard stel ik commentaar en opbouwende kritiek op prijs en wanneer nodig zullen deze genoteerd worden.
Wel apart dat jullie zó negatief zijn, we hebben over het algemeen juist vooral positieve reacties gehad. Jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn DBB forumleden zoveel kritischer? Zijn deze vragen gewoon niet geschikt voor mannen die op deze manier met hun lichaam bezig zijn? Wáár knaagt het?
Bedankt!
DBB staat over het internet toch wel bekend als het forum waar de meest intellectuele mensen vertoeven. Nu vraag je je vast af, hoe kan dit. Dit komt omdat 90% hier niet eens traint, dit zijn hoogopgeleiden meneeren die een bodybuild alias hebben om toch een redelijk normaal leven te kunnen hebben, al is het enkel op bodybuild fora. Soort van Spiderman types eigenlijk. Die andere 10% die wel trainen, die posten hier eigenlijk niks dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.Bedankt voor het invullen guys! Jullie helpen me hier enorm mee!
Op reacties over de kwaliteit van de vragen ga ik niet meer in (als ze niet inhoudelijk zijn), hier heb ik genoeg over gezegd en uitgelegd. Uiteraard stel ik commentaar en opbouwende kritiek op prijs en wanneer nodig zullen deze genoteerd worden.
Wel apart dat jullie zó negatief zijn, we hebben over het algemeen juist vooral positieve reacties gehad. Jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn DBB forumleden zoveel kritischer? Zijn deze vragen gewoon niet geschikt voor mannen die op deze manier met hun lichaam bezig zijn? Wáár knaagt het?
Bedankt!
Ah Rondea bedankt voor je opheldering, raar dat ik daar niet zelf aan gedacht heb..
At Sayer je mag gewoon meedoen, ik zie niet in hoe de eerste problemen kan opleveren?
Is één van je ouders in een ander land dan Nederland geboren?Ah Rondea bedankt voor je opheldering, raar dat ik daar niet zelf aan gedacht heb..
At Sayer je mag gewoon meedoen, ik zie niet in hoe de eerste problemen kan opleveren?