MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ff met iemand samen getraint, dus wat door mekaar gek*t ^^

Triceps:

CGBP
15 x stang [warm up]
15 x 40 [warm up]
10 x 70

toen gekapt met cgbp, voelde mn pols tegenstribbelen [pees].

Cable extension
15 x 26,xx
15 x 33,xx
10 x 41,xx [net geen full block]

2 x 10 x 26,xx [slow reps]

Cable Extension rope
2 x 10 x 18,xx [slow]

Cable extension 1 hand reversed
10 x 8,xx
10 x 11,xx

Schouders:

1 hand overhead press
10 x 16 [warm up]
8 x 20
8 x 24

Seated shoulder press
10 x 26
10 x 30
5 x 34

Sideraises
10 x 14
10 x 16

Commentaar: jammer van mn pols, later geen last meer van gehad. 70 kg cgbp ging verder easy.
Helaas te weinig kans en tijd gehad vandaag om goed te eten, ga nu pas naar mn 3e maaltijd toe :( had wat minder energie, en bij de schouders begon ik echt honger te krijgen. vanochtend flinke brinta shake, vroeg in de middag 3 sneetjes brood met kip en tussendoor [had niks bij] ff een reep gekocht en wat peren gegeten. En dat als je normaal 3500+ kcal gewend bent ^^. Maargoed, ff flink bunkeren in de stad straks en nu nog een 200 gr rijst en 300 gr kip en wat ananas.

verder lekker getraint trouwens :D

Cgbp
????

waarom begin je met triceps? Zo kan je een stuk minder uit je schoudertrainign halen.

En misschien bij CGBP je handen een stukje verder uit mekaar, misschien wat minder last van je polsen dan :dunno:

anyways lekker training ;)

waarom begin je met triceps? Zo kan je een stuk minder uit je schoudertrainign halen.

En misschien bij CGBP je handen een stukje verder uit mekaar, misschien wat minder last van je polsen dan :dunno:

anyways lekker training ;)

wijdte maakt niks uit voor die pees, al geprobeert. Tis gewoon ff rustig aandoen ermee. Kan zo'n beetje alles gelukkig, maar soms heb ik er gewoon ff last van. Weet inmiddels bijna zeker hoe ik et elke keer weer ff heb, dus dit zal de laatste keer zijn [nee grappenmakers, niet door rukken].

Zoals ik zei, normaal train ik niet zo. heb een beetje meegetraint met iemand, normaal train ik triceps en schouders ieder op een aparte dag ^^.

close bench is idd een pols ver..ker, heb ook vaak last van me pols bij dit oefening.............

wrm begin je eerst met triceps daarna schouders??? beetje noob volgorde vind u niet???

wel goede oefeningen

greets

Had gelezen in de post van jarno dat jij treurig was dat er zo weinig in jou log gepost wordt...
nou daar ben ik dan "haaaaaallllooooooo Jonke het gaat goed zie ik " :hello:

:D

Populaire afkorting: CGBP

Is trouwens in mijn ogen een k*toefening. Kun je beter JM -press doen. Voel ik veel beter in mijn triceps, plus meer weights.

Morgen vroeg?
Of moet je weer aan je pik sjorren?

Hopelijk kan je binnenkort terug 100 procent knallen! En CGBP is imo een heerlijke oefening voor triceps.

wat is het verschil tussen floor press en close bench press dan???

dat bij floorpress je ellebogen naar buiten gericht zijn en bij close bench naar binnen ????

misschien dat je bij een floor press op de grond ligt en bij een bench op een bankje? ???

Whehehehe :roflol:

omg :rolleyes:

Terug
Naar boven