MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

ging dat ook weer jm presses??

niet veel aan de hand hier in je log, train je niet meer ?

:tomato: :D

Knallen vandaag ?

• Topic Starter Topic Starter
godver, geen benen kunnen doen....
Was iemand hele tijd aan et benchen in et smithrek..??? en laat dat nou de enige plek zijn om te squaten daaro....

Mja, overgegaan op een KB/functional training:

bw squats [warm up]
double kb squat
10 x 12 kg [x2]
10 x 24 kg [x2]

Swings
30 sec 24 kg
30 sec 32 kg
20 sec 45 kg
30 sec 45 kg [pr]

alternating swings
30 sec 24 kg
20 sec 32 kg

KB 1 hand mil press
5 x 24
1 x 32
5 x 32 [pr]
[f] x 45
2 x 32

windmill
1 x 24
3 x 16

d-curls op bosu [:D]
2 x 10 x 16

kb snatch
6 x 16

goed moe, goed aan et zweten geweest :D zonde dat ik benen dus niet kon trainen, moest opschieten en dat lukt niet als dat ding hele tijd bezet is... mja, beter iets dan niets toch? morgen weer een kans, al heb ik meer zin in deadliften.. misschien maar es een deadlift + squat training doen ^^

lol jonko al die name die je daar noemt zegge mij niks, sorry im a noob

wat the hell zijn swings kerel????

zwaaien met kettlebells ???

monsterlijke kennis van engels hier

@Jonko: zou je swings aanraden aan iemand met een schouderblessure? Weet nl. niet of je nou ook je schouders erbij betrekt of puur vanuit je torso zwaait

zwaaien met kettlebells ???

monsterlijke kennis van engels hier

@Jonko: zou je swings aanraden aan iemand met een schouderblessure? Weet nl. niet of je nou ook je schouders erbij betrekt of puur vanuit je torso zwaait

Je traint voornamelijk je posterior chain, heel belastend is het niet voor de schouders [tenzij je het verkeerd doet]. Een dumbbell swing is trouwens wel anders, dus haal ze niet door elkaar ^^.

Kettle bells zijn levensgevaarlijk. Jonko is de meest geblesseerde van het forum:D

doe maar niet Ries begint jonko weer te janken en dan is ie weer zo depri dat ie weer twee maanden niet durft te gaan.

Zo net terug van werk en trainen :D

Vanavond:

Deadlift:

deadlift
10 x 67,5
5 x 90
5 x 110
5 x 120
2 x 140

Benen:

Squat
8 x 50
8 x 80
8 x 110
afbouwset naar:
10 x 80

Double KB frontsquat [full]
2 x 8 x 24 [2x24]

KB alternating swing
40 sec 24 kg

Leg Press
8 x 155
8 x 202,5 [full stack]

Leg extension
8 x 75

En toen gekapt, alles in een flink tempo gedaan, dus was helemaal kapot ^^. Ben over de DL best tevreden, squat niet. Squaten zonder squatrek is k*t... denk dat ik voor benen naar een echte gym zal gaan.

zieke extensions man

goh laat thuis dan man, zo laat trainen:eek:

misschi. domme vraag, maar hoe squat's zonder rack ? 100 kilos leg je niet zomaar van je nek op de grond of op een bankje ???

misschi. domme vraag, maar hoe squat's zonder rack ? 100 kilos leg je niet zomaar van je nek op de grond of op een bankje ???

jonko is zo lenig dat die onder de stang door kruipt en omhoog heft tog jonko?

smith... haat het, werkt demotiverend, maar beter dan geen squats. Bij kb squats voel ik mn benen ook goed, al is et gewicht lichter, maar de load kan gewoon niet groot genoeg.
jonko is zo lenig dat die onder de stang door kruipt en omhoog heft tog jonko?

juistem!

Vanmiddag:

Borst:

Bench Press
10 x 50 [warm up]
10 x 60 [warm up]
15 x 80 [rep PR]
7 x 90

Inclined D press
8 x 30
10 x 30

Cable Crossover High
8 x 17,5
6 x 21

Cable crossover Low
10 x 12,5
10 x 10

Commentaar:
laatste rep van de 90 had ik een tikkie hulp nodig. Had te weinig rust genomen, niet genoeg kracht over na de 80. Daarna ook weinig rust, 8 x 30 kg d-press ging moeizaam. Toen vond ik et tijd voor een minuut of 3 rust, de 10 x ging zonder probs. Voor de eerste keer de cable crossover boven de 17,5 gepakt. 21 kg voelt dan ook echt aan als 40+ kg waar ik voorheen trainde. Oftewel, tel die gewichten maar dubbel. Lekkere training, mn eerste pr sinds tijden :D

Terug
Naar boven