- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, wou ik eigenlijk vanochtend doen, maar beetje druk geweest, no time. Vanavond benen dus!niet veel aan de hand hier in je log, train je niet meer ?
![]()
Knallen vandaag ?
gebeurt zat hier.
en laat dat nou de enige plek zijn om te squaten daaro....
]
zonde dat ik benen dus niet kon trainen, moest opschieten en dat lukt niet als dat ding hele tijd bezet is... mja, beter iets dan niets toch? morgen weer een kans, al heb ik meer zin in deadliften.. misschien maar es een deadlift + squat training doen ^^lol jonko al die name die je daar noemt zegge mij niks, sorry im a noob
wat the hell zijn swings kerel?
heb een artikeltje geschreven over kettlebellszwaaien met kettlebells
monsterlijke kennis van engels hier
@Jonko: zou je swings aanraden aan iemand met een schouderblessure? Weet nl. niet of je nou ook je schouders erbij betrekt of puur vanuit je torso zwaait
Kettle bells zijn levensgevaarlijk. Jonko is de meest geblesseerde van het forum![]()

hahahaha, ga werken ofzo
nog nooit een blessure door trainen gehad![]()

kom een keer meetrainen man! FF terroriseren 

goh laat thuis dan man, zo laat trainen
misschi. domme vraag, maar hoe squat's zonder rack ? 100 kilos leg je niet zomaar van je nek op de grond of op een bankje![]()
smith... haat het, werkt demotiverend, maar beter dan geen squats. Bij kb squats voel ik mn benen ook goed, al is et gewicht lichter, maar de load kan gewoon niet groot genoeg.goh laat thuis dan man, zo laat trainen
misschi. domme vraag, maar hoe squat's zonder rack ? 100 kilos leg je niet zomaar van je nek op de grond of op een bankje![]()
jonko is zo lenig dat die onder de stang door kruipt en omhoog heft tog jonko?