MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

Waar zie je baby-weights?

Ik voer de meeste oefeningen best geconcentreerd uit, werkt gewoon beter voor mij. Cheaten is voor antillianen met wat heb je? 35 cm armen? :D

Is idd normaal , we hebben een monster bij ons in de gym lopen die voor zijn doen echte low weights altijd pakt maar qua techniek is alles foutloos, denk dat dit voor sommige mensen gewoon beter werkt

Waar zie je baby-weights?

Ik voer de meeste oefeningen best geconcentreerd uit, werkt gewoon beter voor mij. Cheaten is voor antillianen met wat heb je? 35 cm armen? :D

ik voer ze ook strikt uit, maar mijn EZ-curls zijn 8*40~6*45 kilo.
hammercurl doe ik 8*20~24, triceps pulldown met 8*35~6*40 kilo
enz.......

BTW: mijn armpjes zijn koud 39 cm
:D

• Topic Starter Topic Starter
ik voer ze ook strikt uit, maar mijn EZ-curls zijn 8*40~6*45 kilo.
hammercurl doe ik 8*20~24, triceps pulldown met 8*35~6*40 kilo
enz.......

BTW: mijn armpjes zijn koud 39 cm
:D

ons cable systeem is best raar he ;) als ik dit bij novio had gedaan waren de gewichten hoger. Btw, mn ez bar curl top is nog steeds 10 kg meer dan jij :roflol: maar ik kijk nog steeds uit met mn onderarm.

Maar waarom zit je er zo mee dat mn armen groter zijn terwijl jij denkt meer te doen dan ik? :D

ons cable systeem is best raar he ;) als ik dit bij novio had gedaan waren de gewichten hoger. Btw, mn ez bar curl top is nog steeds 10 kg meer dan jij :roflol: maar ik kijk nog steeds uit met mn onderarm.

Maar waarom zit je er zo mee dat mn armen groter zijn terwijl jij denkt meer te doen dan ik? :D

ik zit er niet echt mee, maar ik moet toch een discussie op gang kunnen houden om zodoende mijn postquota te kunnen verhogen.......zonder dat dat al teveel gaat opvallen??
:rolleyes::D

ik zit er niet echt mee, maar ik moet toch een discussie op gang kunnen houden om zodoende mijn postquota te kunnen verhogen.......zonder dat dat al teveel gaat opvallen??
:rolleyes::D

oh :P nou, maak een spam-topic aan ;) of ga "wat als...." als nieuwe spamtopic nemen.

en weer ontopic :)

Jonko is een béééést !!

Vanmiddag:

Borst:

BP
? x 60 [12 of meer, weet niet meer]
6 x 60
15 x 85 [PR]

Inclined BP
10 x 50
8 x 70
15 x 60

Inclined cable fly
10 x 11,xx
10 x 16,xx

Commentaar:
Lekker getraint, leuke PR :D
Vanmiddag ook nog 2 minuten met een collega getraint [moest, hij wou wat bewijzen ofzo :o] dumbbell Shoulder press gedaan 10x30 kg. ^^

Vanmiddag:

Borst:

BP
? x 60 [12 of meer, weet niet meer]
6 x 60
15 x 85 [PR]

Inclined BP
10 x 50
8 x 70
15 x 60

Inclined cable fly
10 x 11,xx
10 x 16,xx

Commentaar:
Lekker getraint, leuke PR :D
Vanmiddag ook nog 2 minuten met een collega getraint [moest, hij wou wat bewijzen ofzo :o] dumbbell Shoulder press gedaan 10x30 kg. ^^

wel korte traininkjes allemaal kerel :D

Vandaag geprobeert wat manieren te vinden om toch te kunnen squaten, maar helaas.
Uit de BP, zowel front als back, is gewoon klote. Barbell hacksquat... tja... :p
Toen maar heel ff gaan deadliften, maar et vlotte voor geen meter... heb vannacht 4-5 uur geslapen, en niet eens vast. 5 espressos later was ik nog niet wakker :P Morgen kan ik gelukkig uitslapen. Om toch nog enigsinds productief te zijn ben ik over gegaan op wat cardio.

25 minuten crosstrainer, 10 minuten fietsen.

Ik ga deze week stoppen met bulken, het is te ver gegaan. Zit schat ik over de 82 kg nu met mijn 3 turf hoog, met een net wat te grote buik [imo :p]. Dus ff zakken tot de 11-13% en daarop verder bouwen.

Vandaag geprobeert wat manieren te vinden om toch te kunnen squaten, maar helaas.
Uit de BP, zowel front als back, is gewoon klote. Barbell hacksquat... tja... :p

Hebben jullie bij FF geen 'powertower' of hoe die dingen ook mogen heten?

:whip: Pak 'em gewoon uit de benchsteunen

No exuses, squats' served

en dan? krijg ik een hele zware goodmorning? en dan hoge boxsquats? :o

Die bench heeft toch een losse halter?
De eerste rep doe je een goodmorning, dan zet je een paar passen achteruit, doet je squats en legt hem weer terug (goodmorning)

Terug
Naar boven