MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

Gaat lekker jonkomans.:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond

Schouders:

MP [vanuit clean]
15 x 20 [warm up]
12 x 40
8 x 50
5 x 60
5 x 65
12 x 50

Seated Dumbbell Press
10 x 30
8 x 34
7 x 34

Commentaar:
Lekkere training opzich. Na schouders wou ik nog ff traps doen, maar bij de 100 kg begon mn pols te protesteren, dus maar mee gekapt. die 2 setjes waren dus niet noemenswaardig. Beter et zekere voor et onzekere nemen ^^ laatste wat ik wil is een terugkomst van een blessure.

Opzich mooie cijfertjes, alleen een beetje k*t van het kleine volume, maarja, zolang je progressie boekt... do your thing :cool:

Opzich mooie cijfertjes, alleen een beetje k*t van het kleine volume, maarja, zolang je progressie boekt... do your thing :cool:

8 setjes schouders? niet weinig imo :) of vind jij van wel?

Heb ook maar erg weinig tijd de laatste 2 weken, als ik al tijd heb om te trainen is het maar erg kort.

8 setjes schouders? niet weinig imo :) of vind jij van wel?

Heb ook maar erg weinig tijd de laatste 2 weken, als ik al tijd heb om te trainen is het maar erg kort.

Tja, 8 setjes valt nog wel wat mee zeker, maar ikzelf vind het niet echt een volledige training :o

Waarom doe je dan geen supersetjes? Iets van MP + upright row en dumbelpress + side raise ofzo, dan ben je ook niet veel langer bezig maar je haalt er imo eens zoveel uit dan

netjes Jonko................beter dan mijn flut-prestaties!
:thumbs:

Nice die MP's toch !

Tja, 8 setjes valt nog wel wat mee zeker, maar ikzelf vind het niet echt een volledige training :o

Waarom doe je dan geen supersetjes? Iets van MP + upright row en dumbelpress + side raise ofzo, dan ben je ook niet veel langer bezig maar je haalt er imo eens zoveel uit dan

Ik ben geen fan van supersetjes, om meerdere redenen.
-Verzuring, waarom zou je zoveel op het lactisch-anearobe systeem willen werken? Vind het niet eens fijn.
-Ik doe liever de oefening vaker die ik leuk en goed vind, ipv een 2e oefening erachteraan gooien die ik minder vind.
-supersetje voor bv eerst tri, dan biceps lijkt me fijner en beter :)

Ik neem nu net genoeg pauze om een beetje te herstellen en niet meteen de verzuring in te gaan of geen kracht meer hebben.

Wat zijn jouw beweegredenen om supersetjes te doen, en nog hoger volume te trainen?

Veel setjes/hoog volume bij bv een RM training zou ik btw wel doen.

Ik ben geen fan van supersetjes, om meerdere redenen.
-Verzuring, waarom zou je zoveel op het lactisch-anearobe systeem willen werken? Vind het niet eens fijn.
-Ik doe liever de oefening vaker die ik leuk en goed vind, ipv een 2e oefening erachteraan gooien die ik minder vind.
-supersetje voor bv eerst tri, dan biceps lijkt me fijner en beter :)

Ik neem nu net genoeg pauze om een beetje te herstellen en niet meteen de verzuring in te gaan of geen kracht meer hebben.

Wat zijn jouw beweegredenen om supersetjes te doen, en nog hoger volume te trainen?

Veel setjes/hoog volume bij bv een RM training zou ik btw wel doen.

-Je hebt weinig tijd dus je kan meer doen in de tijd die je hebt
-Je spreekt je spiergroep dan vollediger aan, meer groeiprikkels
-Je bijt door de pijn van verzuring en creeërt zo een beter spieruithoudingsvermogen
-Supersets onderscheid de jongens van de mannen :D

-Je hebt weinig tijd dus je kan meer doen in de tijd die je hebt
-Je spreekt je spiergroep dan vollediger aan, meer groeiprikkels
-Je bijt door de pijn van verzuring en creeërt zo een beter spieruithoudingsvermogen-Supersets onderscheid de jongens van de mannen :D

Als ik dit moet geloven zou het dus productief en effectief voor mijn doeleinden zijn om bv 1000 crunches te doen?

En waarom pak ik de spiergroep vollediger aan? alle vezeltjes worden goed benut zover ik weet.[normaal doe ik er nog een sideraises/rear delt bij, dus dan iets beter]

Als ik dit moet geloven zou het dus productief en effectief voor mijn doeleinden zijn om bv 1000 crunches te doen?

En waarom pak ik de spiergroep vollediger aan? alle vezeltjes worden goed benut zover ik weet.[normaal doe ik er nog een sideraises/rear delt bij, dus dan iets beter]

Nee, voor buik zou ik een paar supersets hanging leggraise, side bents en wheighted crunch doen

Ik blijf toch bij mn mening, je doet ermee wat je wilt maar als je zo weinig tijd hebt zou ik het serieus overwegen :o

Nee, voor buik zou ik een paar supersets hanging leggraise, side bents en wheighted crunch doen

Ik blijf toch bij mn mening, je doet ermee wat je wilt maar als je zo weinig tijd hebt zou ik het serieus overwegen :o

I know dat het je mening is ^^ en waardeer et ook zeker, maar zou graag een onderbouwing zien :D Voor mij is het minder logisch, en naar eigen ervaring ook minder goed voor mijn progressie.

Een totaal van 15/16 herhalingen in een superset zou ik het nut nog een beetje van inzien, maar waarom laten verzuren? Spieruithoudingsvermogen staat niet bepaald gelijk aan massa.

I know dat het je mening is ^^ en waardeer et ook zeker, maar zou graag een onderbouwing zien :D Voor mij is het minder logisch, en naar eigen ervaring ook minder goed voor mijn progressie.

Een totaal van 15/16 herhalingen in een superset zou ik het nut nog een beetje van inzien, maar waarom laten verzuren? Spieruithoudingsvermogen staat niet bepaald gelijk aan massa.

Die 'verzuring' valt best mee hoor, jij bracht het op...

Mijn onderbouwing is dat ikzelf heb ervaren dat het werkt, lijkt me logischer dan 5 setjes MP en 3 setjes dumbelpress :D

Die 'verzuring' valt best mee hoor, jij bracht het op...

Mijn onderbouwing is dat ikzelf heb ervaren dat het werkt, lijkt me logischer dan 5 setjes MP en 3 setjes dumbelpress :D

grrrr, kom eens met wat theorie om het te ondersteunen? :p
Ik ben geen fitnessinstructeur he, neem niet alles klakkeloos aan ;).

Vanavond:

Biceps:

Alternating d-curl
12 x 12 [warm up]
7 x 20
5 x 26 [PR]
10 x 20

EZ-bar Curl
8 x 27,5
8 x 37,5
12 x 27,5

Pose curl
10 x 7,5 per kant

Concentration curl
8 x 12 [standing]
8 x 14 [seated]

Alternating D-curl [concentrated]
12 x 14

Triceps:

CGBP
20 x 50 [warm-up]

Cable Triceps Extension
10 x 21,xx
10 x 26,xx
10 x 31,xx
10 x 36,xx
15 x 36,xx

Bench dips
12 x BW

Seated 2 hand Arm extension
10 x 20
10 x 26

Standing arm extension
5 x 14

1 hand Reversed Cable Extension
10 x 7,5
8 x 12,5

Commentaar:
Had meer tijd, dus ff een minuut of 40 getraint. Was wel lekker opzich :) Onderarmen zaten al snel vol. dumbbell curls een keer minder concentrated gedaan om te laten zien dat ik meer kan dan 3 x 5 x 20 :P. Nog steeds geen cheatcurls hoor ;)
Ik heb ook nog een pic en een filmpje gemaakt, zal zo es uploaden als et lukt.

Netjes :cool:

:D

Hier vast de pic :)

16jmvx1.jpg

de video is gedraait, kan iemand em ff draaien voor me? ik zou niet weten hoe of met wat :P anders doe ik em wel zo uploaden, krijgen jullie lekker scheve nekken

Niet zoveel lullen Jonko, trainen!!!!

Anyway dit past goed bij je ... breezeren :D je hebt toch wel getuite lipjes op die foto hè?

Terug
Naar boven