Fitness Seller

||Jonko's|| Road to Redemption

vreet op wat je erin schud!!!!!

Commentaar:
inc BP ging klote, had em ook te snel na mn gewone bench.
Ik blijf erbij dat iets niet klopt aan de smith, ik tel de stang als 10 kg, maar het voelt gewoon zwaarder... smith squat met 100 kg voelt onderhand als een losse 120 kg :P inc bench scheelt 10 kg denk ik. Maargoed, ff kort en bondig getraint dus, morgen benen knallen.

SQUAT THE ****??

SMITH??
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

ja? geen gelegenheid tot normale.... smithsquat zuigt..... beter dan niks, maar kan me moeilijk motiveren voor een oefening die ik niet leuk vind altijd. [losse squat :love:]

vandaag geen benen gedaan, niks zelfs, te druk geweest

ja? geen gelegenheid tot normale.... smithsquat zuigt..... beter dan niks, maar kan me moeilijk motiveren voor een oefening die ik niet leuk vind altijd. [losse squat :love:]
vandaag geen benen gedaan, niks zelfs, te druk geweest

ik was je maar aan t plagen..........
:lol:

2 van de 5 sterren maar? :D

Where is the :heart: ? :D

Serieus, ik denk dat je beter niet kunt squaten als in de smith.

Vandaag nog getraind, J?

soon verholpen denk ik, de woensdag avond lekker naar atlas, bij ries benen trainen :D eindelijk los squaten, daar hoef ik geen moeite voor te doen om te motiveren.

Héhé, leuk om te lezen. Denk er zelf ook over na om zsm één á twee keer per week bij Atlas te gaan trainen. Over een tijdje (maandje of drie, vier) wordt het vast, zodra mijn huidige abbo is afgelopen.

Vandaag nog getraind, J?

Héhé, leuk om te lezen. Denk er zelf ook over na om zsm één á twee keer per week bij Atlas te gaan trainen. Over een tijdje (maandje of drie, vier) wordt het vast, zodra mijn huidige abbo is afgelopen.

vandaag niet getraint, geen tijd gehad. Toen ik klaar was met werken had ik nog 10 minuten ofzo, en honger :P morgen weer. Woensdag triceps, vrijdag rug, die 2 zijn iig al zeker.

soon verholpen denk ik, de woensdag avond lekker naar atlas, bij ries benen trainen :D eindelijk los squaten, daar hoef ik geen moeite voor te doen om te motiveren.

Ben benieuwd:D
7 uur?
Zal ik je ff afmatten:D
Squat wel op het einde he:)
Dus dan kom je misschien tot 70 kg;)

Terug
Naar boven