- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Commentaar:
inc BP ging klote, had em ook te snel na mn gewone bench.
Ik blijf erbij dat iets niet klopt aan de smith, ik tel de stang als 10 kg, maar het voelt gewoon zwaarder... smith squat met 100 kg voelt onderhand als een losse 120 kginc bench scheelt 10 kg denk ik. Maargoed, ff kort en bondig getraint dus, morgen benen knallen.

ja? geen gelegenheid tot normale.... smithsquat zuigt..... beter dan niks, maar kan me moeilijk motiveren voor een oefening die ik niet leuk vind altijd. [losse squat :love:]
vandaag geen benen gedaan, niks zelfs, te druk geweest

je armen zijn wel groter dan de mijne, maar je traint bicepcurl met baby-weights!
![]()

ik heet toch ook geen Sanca?

Serieus, ik denk dat je beter niet kunt squaten als in de smith.
eindelijk los squaten, daar hoef ik geen moeite voor te doen om te motiveren.soon verholpen denk ik, de woensdag avond lekker naar atlas, bij ries benen traineneindelijk los squaten, daar hoef ik geen moeite voor te doen om te motiveren.
Vandaag nog getraind, J?
Héhé, leuk om te lezen. Denk er zelf ook over na om zsm één á twee keer per week bij Atlas te gaan trainen. Over een tijdje (maandje of drie, vier) wordt het vast, zodra mijn huidige abbo is afgelopen.
morgen weer. Woensdag triceps, vrijdag rug, die 2 zijn iig al zeker.gelukkig!!soon verholpen denk ik, de woensdag avond lekker naar atlas, bij ries benen traineneindelijk los squaten, daar hoef ik geen moeite voor te doen om te motiveren.

soon verholpen denk ik, de woensdag avond lekker naar atlas, bij ries benen traineneindelijk los squaten, daar hoef ik geen moeite voor te doen om te motiveren.

Ben benieuwd
7 uur?
Zal ik je ff afmatten
Squat wel op het einde he
Dus dan kom je misschien tot 70 kg![]()
6 uur lijkt me beter, dan kom ik morgen misschien al [als ik et nog kan vinden....probably not]

6 uur lijkt me beter, dan kom ik morgen misschien al [als ik et nog kan vinden....probably not]