MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

haha, zie nu pas de reacties op de vorige pagina :p

jij toch ook? :p

wil je nu wel daten?

als je kip, chili con carne en brood onder anabolen rekent, ja :D

pics dan... ^^

:roflol: why?

Pffff ik heb je toch al eens in het wild gezien? :rolleyes: Ik wist wel dat je buff was!

Zie je foto nu pas, goeie arm heb je!

• Topic Starter Topic Starter
Eerste keer sinds tijden [2-3 weken ofzo?] weer benen getraint :) had helaas maar een kwartiertje :(

Vanmiddag:

Benen:

Box-squat [paralel of iets erboven, dunno]
10 x 30 [warm up :rolleyes:]
8 x 80
8 x 110
8 x 130 [PR]
8 x 150 [PR]
1 x 170 [PR]

Leg Press
10 x 155
10 x 202,5

Commentaar:
Tja, weinig tijd. Maar voel em zeker toch wel goed [gezien de gespendeerde tijd]. Alles in vrij rap tempo gedaan, na de 150 te weinig rust genomen denk ik. Eerste keer dan ik "zwaar" ga op de boxsquat, dus vandaar de pr's. Deze vind ik trouwens nog best leuk, gewone squats in smith haat ik en kan ik me moeilijk voor motiveren. Dus dit gaat mijn oefening worden denk ik, tot er een powerrack komt of ik voor benen naar een andere gym ga.

Goede pr's, kerel :thumbs:

Besef nu ineens dat ik ook vaker box-squat moet gaan doen. Lang geleden, alweer.

Word inderdaad tijd dat je een andere gym gaat zoeken denk jonko?

Goede pr's, kerel :thumbs:

Besef nu ineens dat ik ook vaker box-squat moet gaan doen. Lang geleden, alweer.

Word inderdaad tijd dat je een andere gym gaat zoeken denk jonko?

Ja, tenzij er een powerrack komt :) Eerst even kijken hoe mijn benen hierop reageren+soms fullsquats+kb squats. Heb erg weinig tijd om naar een andere gym te gaan. Ik ga de komende maanden meer en meer werken.

Jonko, ik dacht dat je juist sinds kort al bij een andere gym zat, of niet? (Atlas ipv Novium ofzo?)

proficiat met je boxsquat-PR's, Jonko!
:thumbs:

Of zijn je beentjes te kort?

Of zijn je beentjes te kort?

ook :)

Vanochtend:

Traps:

Barbell Shrug
8 x 50
8 x 90
8 x 110
8 x 90

Dumbbell Shrug
2 x 12 x 34

Calves:

Standing Calf Raise [smith]
8 x 70
8 x 100
8 x 130
2 x 8 x 70 [concentrated]

Seated Calf Raise [in leg press]
2 x 10 x 105

Commentaar:
Niet fijn kunnen trainen, het ging allemaal niet hoe ik het wou. Volgende keer tijd inplannen om te trainen.... Desondanks voel ik mn traps wel redelijk en kuiten ook een beetje.

Ja, tenzij er een powerrack komt :) Eerst even kijken hoe mijn benen hierop reageren+soms fullsquats+kb squats. Heb erg weinig tijd om naar een andere gym te gaan. Ik ga de komende maanden meer en meer werken.
:yawn:

Hij probeert er alweer onderuit te komen.

j/k, bro :-)

Lekker toch....zo'n kemmy traininkje tussendoor.:D

Vanavond

Borst:

BP
warm up, stang
12 x 60
5 x 80
8 x 100 [PR]
9 x 90
12 x 80
10 x 60 [zo goed als geen pauze tussen 80 en 60]

Inc D-press
10 x 30

Inc D fly
2 x 10 x 20

Cable Crossover
10 x 12,5
10 x 17,5
10 x 15

Commentaar:
Gvd, voel em hard :p Had een keer een spotter erachter, dus eens iets zwaarder kunnen trainen. De 60 voelde aan of ik gelatine armpjes had :p morgen ga ik spierpijn hebben zo te voelen ^^

nice bp man! feli met je pr, wat is je 1rm?

nice bp man! feli met je pr, wat is je 1rm?

eerlijk gezegt weet ik niet 100% zeker of ik nog nooit 8 reps heb gehaald :p maar zeker een PR sinds mn blessures.

1 RM was ooit 115 of 120, maar zal de komende maanden waarschijnlijk geen 1 rm's doen op de bp

Nice die 8 x 100 doe ik je (nog) niet na .

Hmmm Je bent wel heel hard gegroeid sinds YBF. Is dit soms het photoshop topic? :D

Goed bezig hoor, baas. Wanneer ga je onstage? :)

Terug
Naar boven