MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

hoe kun je dan op een max van 180 zitten als je maar 5 x 140 kan? ??? flink verschil.

mja, pas ff bezig met de DL, is al beter aan et worden. Volgende week als het met de tijd lukt een nog wat hoger volume. een 10 x 120 zou leuk zijn erin :D

Maar hij heeft die 180 wel maar eventjes gelift :D

jah man ik zeur ook verder nie bij jou hoor ik weet van je blessures en ook dat je niet short-minded bent (kettlebelts, CoC grippers) maar ik krijg de schijt van die bb-ers die mij als judoende krachttrainer niet voor vol aan zie omdat ik geen massa heb terwijl ze zelf straps gebruiken bij een 10x 80kg deadlift "met extra piek contractie"

Edit: mja Sanca idd, eerst met jou ook al 170 terwijl ik ziek was:o maar volgens mij is deadlift meer durven dan wat anders, bij mij voelt 140 al zwaar maar als ik me echt opfock en maar blijf pullen krijg ik 180 omhoog, jij zou met dezelfde effort wel al 160 of 170 krijgen hoor bluesteel;)

jah man ik zeur ook verder nie bij jou hoor ik weet van je blessures en ook dat je niet short-minded bent (kettlebelts, CoC grippers) maar ik krijg de schijt van die bb-ers die mij als judoende krachttrainer niet voor vol aan zie omdat ik geen massa heb terwijl ze zelf straps gebruiken bij een 10x 80kg deadlift "met extra piek contractie"

Train jij dan om 'erkenning' te krijgen ?
Je traint toch voor jezelf . **** de rest .

• Topic Starter Topic Starter
kweet wel dat je voor jezelf traint maar kan me er toch aan ergeren bv als mn trainingsmaat iemand die straps gebruikt voor rows en nog nooit heeft gesquat of gedeadlift gelooft dat 25 sets biceps goed is tov mijn chins, rows, deadlifts en vreten want ja die gozer heeft dikkere armen (en een vetpercentage van 25%) maar genoeg gezeik in je log Roy, sorry:o

kweet wel dat je voor jezelf traint maar kan me er toch aan ergeren bv als mn trainingsmaat iemand die straps gebruikt voor rows en nog nooit heeft gesquat of gedeadlift gelooft dat 25 sets biceps goed is tov mijn chins, rows, deadlifts en vreten want ja die gozer heeft dikkere armen (en een vetpercentage van 25%) maar genoeg gezeik in je log Roy, sorry:o

Als je dikkere armen wil , ga dan BB style trainen of wees tevreden met hoe je bent .

Denk niet dat Jonko veel zwaarde rkan deadliften bij FF. Schijven zijn dan op:D

mhh... dan had hij meer reps kunnen doen he ;)

Jonko wegwezen daar.

zo weinig schijven dan :eek:

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nog wel wat schijfjes thuis liggen,, komt goed :D

ps. volg je topic nu ook. tot zo

mooi, neem maar mee :P

Vanavond toch nog ff getraint :)

Schouders:

Standing Dumbbell Press [warm up]
15 x 14 kg

Mil. Press [vanuit clean]
10 x 40
8 x 60
4 x 70 [PR]
9 x 60 [PR]

Seated D-press
2 x 8 x 30
10 x 30

Standing 1 Handed D-press
7 x 26 [PR]
8 x 22

Sideraises
2 x 10 x 14

Commentaar:
Heerlijk getraint, had een spotter achter me voor mn 70 kg mil. press en mn 3e set d-press. Had bij de d-press de laatste een minitikkie hulp nodig, schouders waren op :D. Ik heb overigens vorig jaar een keer meer gedrukt met mil press, maar das al zo'n tijd geleden, plus niet vanuit clean.

Ik voel mn onderrug goed van gister, flinke spierpijn al. lekker :)

Niet verkeerd Jonkomans .. zowaar weer Pr's :thumbs:

Noway ... dat krijg je met die ruk armpjes zeker :eek:

Terug
Naar boven