XXL Nutrition

||Jonko's|| Road to Redemption

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm Je bent wel heel hard gegroeid sinds YBF. Is dit soms het photoshop topic? :D

Goed bezig hoor, baas. Wanneer ga je onstage? :)

Was toen net uit mn blessureleed he ^^ plus in een blouse lijk je niet zo breed :D

Ik ga 2009 het podium ownen, weet nog niet welke. Maar geen YBF denk ik, na mijn ervaringen met de vorige :o

nieuwe pic in mn gallery btw :)

[Link niet meer beschikbaar]

OP een plaatje lijkt het heel wat:D

Alleen hij durft niet eens mee te trainen dus zal wel shop zijn ja:D

hahaha
dus dan ga ik hem niet herkennen op die wedstrijd in middelburg omdat hij eigenlijk ecto is? :D

Nou geen ecto, maar ik weet niet wat voor slim en lift blouse hij aan had op YBF, want het verbergde dit frame aardig goed. Met zo 50%. :D

En toen had ie al heel wat gegeten in de auto om lekker vol te ogen.

Zegt genoeg he;)

Nou geen ecto, maar ik weet niet wat voor slim en lift blouse hij aan had op YBF, want het verbergde dit frame aardig goed. Met zo 50%. :D

je vergelijkt mijn fysiek gewoon teveel met die van jou, daarom vind je mij nu ineens zo bruut

:D

Vanavond:

Biceps:

Alternating D-curl
10 x 14
6 x 20
2 x 28 [PR]
2 x 6 x 20 [strict]

EZ-bar Curl
5 x 8 x 27,5 [strict]

Conc Curl [seated]
2 x 8 x 12

Commentaar:
Ff lekker snel traininkje weer :D Die 28 kg curls voor klussie gedaan :p ik>bitsjieklusmier! :cool:
EZ curls nog steeds licht, ivm onderarm.

Vanavond:

Deadlift!:

deadlift
12 x 60
10 x 100
3 x 130
1 x 150 [PR]
5 x 130
5 x 120
10 x 100

Commentaar:
130 ging best easy, geen zin in 140, dus meteen naar 150 gegaan ^^

nice

Je begint het superdudes-niveau te ontstijgen, Jonko :thumbs:

aardige deadlift, waar jij opschept met je foto's en mij ecto noemt --> nog 30kg te gaan ouwe;)

Goed volume op die DL Mr.Bluesteel 'ik nomineer mezelf' .

5x140 maar max lift 180 (getuigen zijn Jbremers en RubenSossa) ...

hehe je fysiek is wel goed man:) ik zeik alleen maar op die deads omdat ik als iemand die gaat voor kracht constant ecto word genoemd terwijl een lage deadlift met de mantel der liefde word bedekt onder het motto: bb-er geen pl!

5x140 maar max lift 180 (getuigen zijn Jbremers en RubenSossa) ...

hehe je fysiek is wel goed man:) ik zeik alleen maar op die deads omdat ik als iemand die gaat voor kracht constant ecto word genoemd terwijl een lage deadlift met de mantel der liefde word bedekt onder het motto: bb-er geen pl!

hoe kun je dan op een max van 180 zitten als je maar 5 x 140 kan? ??? flink verschil.

mja, pas ff bezig met de DL, is al beter aan et worden. Volgende week als het met de tijd lukt een nog wat hoger volume. een 10 x 120 zou leuk zijn erin :D

Terug
Naar boven