XXL Nutrition

||Jonko's|| Road to Redemption

Nice ;) . Nog trainingen (bij Atlas, niet in bed :p ) met zijn tweetjes in de planning?

Ennuh, ruim je kamer voor die tijd eens op. Zo kan je een meisje nooit ontvangen, hé.

haha ja dat dacht ik ook al te zeggen :p

t kan zijn dat ik maandag eens bij atlas binnen spring, heb squattraining op t programma staan en zie dat niet zitten in de Fitness First

hehe eindelijk 60cm beentjes, zijn ze dus groter dan de mijne :p maar t moet wel gezegd worden, ze zijn droger :)

leuk om die foto's te zien, kijk er naar uit om zondag nog eens lekker te knuffelen, massage ofzo, wie weet :D

Maandag Atlas is erg druk:(
Ook de reden dat ik er dan niet train.

Wel Ielya die dan aanwezig is, dus wel leuk voor jou:D

heb maandag hele dag vrij, dus kan zijn dat ik dan rustiger moment kan kiezen? dunno

haha Ielja ontmoeten zou wel eens leuk zijn ja :)

nice pics Jonkosan

En nette bench

@JudokaDomie,

Het lijkt me sterk dat jouw benen 20 cm langer dan die van Jonko als je 20 centimeter langer dan hem bent...;)

Of zijn ze misvormd:p

ziet er goed uit jonkowwwww

netjes netjes ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.128
thx mensen :D

Vandaag hele dag in amsterdam geweest, posture training :) Ook nog ff tijd gehad om te relaxen en te trainen :D

Triceps:

Dips [echte!!]
12 x BW [easy, maar schouder vond het niet fijn]

JM-press
8 x 55
8 x 70
3 x 8 x 80

Cable Tricep Extension
10 x 42
10 x 49
10 x 42

Cable Tricep Extension rope [concentrated]
2 x 12 x 25

Biceps:
10 x 14
2 x 7 x 24
10 x 20

Cable Curls Rope
10 x 30
10 x 35
10 x 40
10 x 45

Cable Curls 1 hand
2 x 10 x 20

Commentaar:
In de amsterdam premium club getraint, ging wel lekker. Ze hadden er squatrek en alles :) ging wel lekker allemaal opzich :) voel van de nitrocrea de pomp al heel snel ^^

wanneer komt er bij jullie squatrek? kan ik verhuizen :D

Je benen zijn best ok vind ik hoor :)
JE lat spread is kansloos of je heb weinig lats...Je schouders zijn wel huge

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.131
Je benen zijn best ok vind ik hoor :)
JE lat spread is kansloos of je heb weinig lats...Je schouders zijn wel huge

Had de pose niet goed afgemaakt :p kijk maar eens goed naar de houding. maar had geen zin meer pics te maken, en die gaf goede indicatie.

23maagm.png

dit was toen ik een kg of 75 woog vorig jaar

please ries, niet nog meer posen!
biceps pose kan hij zeker wel :d doet hij ongeveer elke minuut :p

Dat gaat de goede kant op kerel .. die rug van je is dik in orde enne zo triest zien die benen er niet uit!
Ik moet ook maar weer eens normaal gaan trainen en eten merk ik, je bent inmiddels alweer 6 kg zwaarder dan mij :eek:

Had de pose niet goed afgemaakt :p kijk maar eens goed naar de houding. maar had geen zin meer pics te maken, en die gaf goede indicatie.

23maagm.png

dit was toen ik een kg of 75 woog vorig jaar

Zo te zien heb je een lichte scoliose of lijkt dit daar op door je houding wat je aangeeft ?

Hehe een scoliose is een kromming van de rug dit kan zijn door een slechte houding komen of idiopatisch (= Zonder reden) of erfelijk. dit lijkt op een kleine kromming als je kijkt naar de onderrug.

Begreep wel dat je zoiets bedoelde. Is mij nooit bij hem opgevallen (misschien lijkt dat op deze picture).

Kan het ook te maken hebben met een korter been? (In Jonko's case nog korter:D)?

lichtinval volgens mij

Terug
Naar boven