Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehehe
komt hij zondag hier trainen, gaat hij in FF squatten en dl'en, ik snap em niet![]()

korte sessies
mensen die fullbody doen doen dat toch ook 3 keer per week? ^^ zit halve week tussen, easy!![]()

Ging opzich best lekker.
80 kg kettinkjes, gewoon slepen was gewoon gelukt. maar nee, ik moest het met een soort row doen. Commentaar:
Ging dus eens in de hardcore gym van kelly trainen, de eigenaar wou me maar al te graag helpen. Hij bleek een beul te zijn
Hij vroeg me ook om ff 2 weekjes bij hem te trainen.
Eerste keer los squaten weer, heerlijkGing opzich best lekker.
Toen moest ik maar ff leg press met voeten bij elkaar. laatste set was torture, moest eigenlijk nog 2 reps. Leg Extentions waren met 5 sec hold bovenin laatste rep elke keer.
Na dat allemaal dacht ik dat ik klaar was, WRONG!
Moest sleetje trekken hand over hand, eerste ging lekker snel. Maar de 115 ging echt flink moeilijk. handen waren al beetje kapot. Zelfs een beetje bloed hihi. Toen werden er ineens enorme kettingen neergelegt..... En die moest ik maar ff gaan slepen....80 kg kettinkjes, gewoon slepen was gewoon gelukt. maar nee, ik moest het met een soort row doen.
mja, eten is bijna klaar, ik ga me volvreten. morgen kan ik niet lopen
Hahaha , nu weet je wat ik tegenwoordig doorsta . Den Engel is een beul .

Hahaha , nu weet je wat ik tegenwoordig doorsta . Den Engel is een beul .

Ja , maar dan wel met meer geiwchthaha arme jongen
moet je ook sleetje trekken en tireflips enzo na een zware training? ^^

Overdag .
Nee.