- Waardering
- 39
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dan frontsquat, 10*50 en dan parking 1 keer op en af met overhead lunges, lege stang, knie is beetje blauw, verloor af en toe evenwicht 

he ventje van me, is de 8*160 gelukt?
ik heb 6*90 7*80 3*10*70 gedaandan frontsquat, 10*50 en dan parking 1 keer op en af met overhead lunges, lege stang, knie is beetje blauw, verloor af en toe evenwicht
wel lekker trainingkje gehad dus, hoop van jou t zelfde, ik ga bedje opzoeken
edit: nog geen 5min na dit berichtje je sms gekregen, netjes!!!!!
lees morgen rest van de training hier wel
morgenavond benchen en overhead training, zal me haasten![]()
that's my girl! 
:
] [PR]

*thankslekker bezig, mooie pr op je deadlift, op naar de 200 dacht ik zo
190 moet inmiddels wel lukken iig denk ik. Maar eerst ff sets op 170 en 180 doen, ff tijdje geen 1rm denk ik
dus toch een goede training qua gevoel.
]
mja
maar lekker getraint. Schouders licht, tijdje niet gedaan, maar geen last van mn schouder gehad, dus is goed ^^bij ons gaan de dumbbells tot 50kg, als je zwaarder wil gaan gebruik je de stang van T-bar rows![]()

zelfde gewicht?hee schatje, je doet net zoveel reps op db rows dan ik![]()
Ik heb korte halterstangen speciaal laten maken. Kan tot 123 per arm.
93 is me al gelukt
Dadelijk als ik ze weer heb ff proberen om te kijken hoe snel ik daar weer op kan zitten![]()

zelfde gewicht?
heb ze wel strict gedaan, maar te easy die dingen.
op 93 kg zitten kan ik ook he
heb een stangetje besteld bij fitness seller ervoor, hopelijk heb ik die soon![]()

ok, mss niet zo strikt als jij ze zou doen, dunno, denk dat je me toen zelfs bezig gezien hebt... weet het niet meer![]()

dus ff lichte rows gedaan. Daarna zag ik grote gewichten liggen en moest ik gewoon zware rows doen
50 kg ging vrij strict, iig eerst paar reps.