XXL Nutrition

||Jonko's|| Road to Redemption

van helemaal bij die bankjes achterin, die slee met een 40 meter touw hand over hand naar je toe trekken.

Ah ! Is een rugoefening dan ?
Ik had het over heen en weer trekken (voor en achter je) . Heb ik een weekje geleden 2x40M met 160kg gedaan met een brutale pomp als gevolg .

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
Ah ! Is een rugoefening dan ?
Ik had het over heen en weer trekken (voor en achter je) . Heb ik een weekje geleden 2x40M met 160kg gedaan met een brutale pomp als gevolg .

heb nog teruggelopen met die 115 kg, ging engel eraan hangen en trekken, toen werd ie wel moeilijk :p

gewoon lopen ermee vond ik niet zo gek moeilijk [wel uitgeput nog van de pull]

ja idd, meer rugoefening, en het voelde als de zwaartse cardio oefening ever... tot ik de chains moest doen, die nam de titel over ^^

heb nog teruggelopen met die 115 kg, ging engel eraan hangen en trekken, toen werd ie wel moeilijk :p

gewoon lopen ermee vond ik niet zo gek moeilijk [wel uitgeput nog van de pull]

ja idd, meer rugoefening, en het voelde als de zwaartse cardio oefening ever... tot ik de chains moest doen, die nam de titel over ^^

Het schijnt dat je gebeld hebt voor een volgende afspraak volgende week ergens ? Wat ga je dan trainen ? Misschien wil ik wel 'ns meedoen :)

• #1.207
Het schijnt dat je gebeld hebt voor een volgende afspraak volgende week ergens ? Wat ga je dan trainen ? Misschien wil ik wel 'ns meedoen :)

Nope :o kom je daar bij?

anyway, vandaag beetje armen getraint. Ben alleen vergeten hoeveel gewicht. Biceps maar 4 sets d-curls, wegens tijdgebrek.

Vreemd , waarom zegt die gek dat dan ?

hehe jonko had iets gezegd van elke 14 dagen te komen, maarja, de jongen was helemaal in een roes van leuke training ;) klein misverstandje dus maar hij komt zeker nog wel is af ;)

Niet dat ik er zo op lig te wachten ofzo . Lijkt me gewoon lachen .

• #1.211
den beul is nu ook lid op dit forum, en heeft hier ook al gelezen :roflol:

Vanavond:

Benen:

Fullsquat
8 x 40
15 x 60
12 x 70
8 x 80
8 x 90
5 x 100
5 x 110
3 x 130 [PR]
10 x 100 [PR]

Leg Press [close]
12 x 150
2 x 12 x 200

Leg Extension [5 sec hold laatste rep]
8 x 75
8 x 80

Leg Curl
8 x 70
8 x 75

Standing Calf Raise
12 x 100
12 x 110
2 x 12 x 100

Commentaar:
Beetje zelfde training als vorige week, maar dan andere machines, en net wat korter. 110 voelde zo goed dat ik 3 reps op de 130 wou gaan doen. Eerste rep was eigenlijk paralelbreaker, 2e en 3e wel full.
110 op calf raises was echt goed zwaar na die training, en het verzuurde al, dus maar teruggegaan in gewicht. Ging lekker, maar laatse set was hell :p heerlijk getraint dus. :cool:

al die squats jonko jij beest!

nice, denk niet dat ik 130 zou kunnen squatten bij jullie :p
had "den beul" trouwens ook niet iets gezegd van lunges enzo? ;)

• #1.216
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.217
Vanavond:

Rug:

BoR
15 x stang
10 x 60
4 x 10 x 70
2 x 10 x 60

Cable Row
2 x 10 x 56

Cable Row Wide
2 x 10 x 40

Pulldown small
2 x 10 x 67

Pulldown wide
2 x 10 x 35

commentaar:
Alles wat rustiger en geconcentreerder gedaan, ben al 2 dagen flink verkouden. tijdens het trainen weinig last van, maar vandaag ook flinke koppijn erbij. Opzich wel lekker getraint :D

hele nette fullsquat Roy!!
:thumbs:

• #1.219
masha danki makamba :D

Gaat wel lekker hierzo Jonko, nette squats!

Terug
Naar boven