Fitness Seller

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
236F5F76-F6B4-4F06-A046-31D7F381353D.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Update: wo, do niet getraind. Vrijdag push gedaan, ging oke alleen op side delt rep/gewicht gepakt, voorderest rustig aan gedaan. Gister weer rust. Vanavond misschien weer, kijken hoe ik me voel.

Keuken gaat eruit dus komende 2 weken wordt helemaal kut met eten voorbereiden. Maar tot dusver nog steeds aan het voedingsplan kunnen houden.

Soms wel lekker, twee rustdagen achter elkaar! Hoewel ik er zelf vaak onrustig van word.

Blijf je wel toegang hebben tot een magnetron tijdens de verbouwing? Dan is MM een uitkomst :thumb:

Wat @GO02 zegt. Vrieskistje en magnetron in de kamer zetten en je komt met MM een heel eind.

• Topic Starter Topic Starter
Korte samenvatting pushday:

1 rep op wide press gepakt
Shoulder press topsets +1,25 per kant x 6, 6, backoff 27,5 x 10
Lateral raises +0,5kg maar teveel reps ingeleverd

Joe

gaat het meis

ongesteld?

Heb ik zelf ook meegemaakt, meerdere keren keuken slopen en dan weer plaatsen. Probeer gewoon zoveel mogelijk te eten naar schema mogelijk en als t niet anders is dan is t niet anders. Heb je enig idee hoe lang het duur, neem aan niet zo lang. Beetje positiviteit :rocknana:

Keuken gaat eruit. Kan echt 0.0 mbt voeding atm. Maaltijden omgooien, tijdstip veranderen etc . Kan de autist in mij niet zo goed mee omgaan, helemaal als dat ertoe leidt dat mn sessies minder gaan :(
Bestel dan gewoon die shit bij Musclemeat en zeg een magnetron in de huiskamer. Ik leef 5 dagen per week op de kazerne zonder keuken met alleen een koelkast en magnetron, kan prima. Ideaal is misschien anders, maar zolang je je macro's maar haalt is het goed.

hoe gaat het hier?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven