MuscleMeat

Jorg's Road to 500 total!

waarom zo vroeg met gear?

Ik heb ook al tegen Jorg gezegt, dat hij meer zonder pak moet gaan tillen.
Maar ja, wedstrijden komen eraan dus logischer dat hij in pak gaat tillen.

je traint nog niet lang met die pakken jorg,maar wat denk je er te kunnen uithalen?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben pas net begonnen met pak, ik train 1 x per week met pak voor de wedstrijden, ik lift liever zonder pak. maar ik ga niet zonder pak tillen als al mijn tegenstanders met pak tillen he, ik heb toch wel ambitie om te winnen he.

@ strong, ik weet niet precies. ik hoop uit mijn shirt zon 15/20 kilo, het is nog een redelijk ruim shirt dusja, uit mijn squat hoop ik met bandjes erbij toch wel 150 te gaan doen.
deadlift weet ik niet, ik ga voor de 180 deadlift. dit kan je ook zien bij mijn doellen onder de spoiler he ;)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

zit wel lekker zeker zo'n squat suit?

lekker? niet echt, zoiezo zit mijn champion heel strak boven, mijn bovenlichaam is eigenlijk net te lang. heb nu een andere die iets beter moet zitten.

ik ben pas net begonnen met pak, ik train 1 x per week met pak voor de wedstrijden, ik lift liever zonder pak. maar ik ga niet zonder pak tillen als al mijn tegenstanders met pak tillen he, ik heb toch wel ambitie om te winnen he.

@ strong, ik weet niet precies. ik hoop uit mijn shirt zon 15/20 kilo, het is nog een redelijk ruim shirt dusja, uit mijn squat hoop ik met bandjes erbij toch wel 150 te gaan doen.
deadlift weet ik niet, ik ga voor de 180 deadlift. dit kan je ook zien bij mijn doellen onder de spoiler he ;)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

lekker? niet echt, zoiezo zit mijn champion heel strak boven, mijn bovenlichaam is eigenlijk net te lang. heb nu een andere die iets beter moet zitten.

En Jorg ben je er een beetje blij mee.
die 150 buig gaat zeker lukken mischien wel 160

ja ik ben er blij mee, we zullen zien hoe het vrijdag gaat. jammer dat pardeep er dan niet is om me te banderen mja.

heerlijk! gebruik hem wel eens als slaap shirt

je kunt hem ook mee naar school aan doen :roflol:

Heb ik ook regelmatig gedaan alleen lastig als je gym hebt en je moet een gym t-shirt aan... Ook moet ik steeds elke ochtend vragen of m'n vader helpt dat ding aan te doen

Maar het zit ideaal :D

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

heerlijk! gebruik hem wel eens als slaap shirt

Met je armen recht naar boven slapen :)

Laatst bewerkt:
haha ja en met werk,

Heb ik ook regelmatig gedaan alleen lastig als je gym hebt en je moet een gym t-shirt aan... Ook moet ik steeds elke ochtend vragen of m'n vader helpt dat ding aan te doen

Maar het zit ideaal :D

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Met je armen recht naar boven slapen :)

dan hoef je toch geen gymshirt meer aan ? je hebt al sport shirt aan..
ja is lullig als je dan x wil draaien ma verder zit het toppie!

Maandag 1/11/10

banktraining.

Benchpress:
10x20
6x40
5x60
3x5x80 best easy..

CGBP:
3x6x65

speed deadlift: in bovengreep.
6x70
3x6x100

Optrekken:
3x5xbw

Tricep push down
8x25
4x8x30

Reverse grip tricep pushdown k*t handvat..
8x20
4x6x22.5

Comment: lekkere training, ik heb wat spanning in mijn linker schouder wat doortrekt naar mijn elleboog, niet echt pijn maar toch besloten om de lichte extra training op woensdag te schrappen. 3x5x80 is best lekker, die 3x5x82.5 gaat wel lukken.
in plaats van het rompbuigen heb ik de speed deadlifts gedaan. dit in overleg met Pjotr.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
dinsdag 02/11/10
kniebuigen,

Kniebuigen:
5x20
5x40
5x60
5x70
3x5x80

Kniebuigen smal
3x5x70

Leg extension:
6x56
6x61
6x68
3x6x75

Leg Curl:
2x6x25
2x6x30 (moest 3 x ma dacht echt dat me hamstring ging springen ofzow..)

MP:
2x8x20
4x8x35

Shrugs:
3x12x40

Machine biceps curl:
8x30
8x35
8x40

Comment: wel lekkere training. al blijft squatten echt mijn slechtste oefening.. singles vind ik nog wel lekker maar reppen echt niet. had ook wat last van mijn hamstring. daarom ook 1 set minder gedaan bij leg curl

k*tsooi. maandag naar de dokter geweest, moest ik vandaag een echo maken..
blijkt dat ik een liesbreuk heb..

Zwaar verrot maatje, sterkte.

klote man!
maat van mij heeft tijdje geleden ook een operatie aan gehad.
dan ben je voorlopig wel enkele weken uit de running :(

gelukkig heb ik het vroeger al gehad

Terug
Naar boven