Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ben pas net begonnen met pak, ik train 1 x per week met pak voor de wedstrijden, ik lift liever zonder pak. maar ik ga niet zonder pak tillen als al mijn tegenstanders met pak tillen he, ik heb toch wel ambitie om te winnen he.
@ strong, ik weet niet precies. ik hoop uit mijn shirt zon 15/20 kilo, het is nog een redelijk ruim shirt dusja, uit mijn squat hoop ik met bandjes erbij toch wel 150 te gaan doen.
deadlift weet ik niet, ik ga voor de 180 deadlift. dit kan je ook zien bij mijn doellen onder de spoiler he
---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------
lekker? niet echt, zoiezo zit mijn champion heel strak boven, mijn bovenlichaam is eigenlijk net te lang. heb nu een andere die iets beter moet zitten.
lekker? niet echt, zoiezo zit mijn champion heel strak boven, mijn bovenlichaam is eigenlijk net te lang. heb nu een andere die iets beter moet zitten.

Heb ik ook regelmatig gedaan alleen lastig als je gym hebt en je moet een gym t-shirt aan... Ook moet ik steeds elke ochtend vragen of m'n vader helpt dat ding aan te doen

haha ja en met werk,
Heb ik ook regelmatig gedaan alleen lastig als je gym hebt en je moet een gym t-shirt aan... Ook moet ik steeds elke ochtend vragen of m'n vader helpt dat ding aan te doen
Maar het zit ideaal
---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------
Met je armen recht naar boven slapen![]()