MuscleMeat

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
thanks.. zwaar verrot. ff kijken hoe ik nu alles ga plannen.
zoals het er nu uit ziet moet ik de kaasstad gaan laten vallen en snel operatie en me dan toe leggen op het NK ofzo.. mja dat zal wel in het overleg met de dokter eruit komen. kk sooi..

Laatst bewerkt:
k*t man!

thanks.. zwaar verrot. ff kijken hoe ik nu alles ga plannen.
zoals het er nu uit ziet moet ik de kaasstad gaan laten vallen en snel operatie en me dan toe leggen op het NK ofzo.. mja dat zal wel in het overleg met de dokter eruit komen. kk sooi..

dat meen je niet, maar het komt goed ik had ook een liesbreuk operatie in mei dit jaar. dus gewoon effe volhouden sterkte ermee

de pijn valt reuze mee, ik wacht de uitslag van de dokter maar af.

Gatverdegatver Jorg...
Da's flink klote voor je man.
Maar ja, niets aan te doen dan gewoon de operatie ondergaan en weer herstellen.
Sterkte en succes er mee jongen. :thumb:

Vrijdag 06/11/10

volledige PL training vandaag, niet echt last van de lies dus benieuwd.

Squad:
5x20
5x50
5x60
5x80
suit aan:
2x3x100 niet tot paralel, steeds iets dieper douwen. 2e set was op parralel
3x110 met suit geen bandages.
3x115
3x115
3x115 met suit geen bandages, slechte techniek maar ze zijn der uit. die slechte maakt het mij alleen maar zwaarder.. (filmpje)

Bench Press
2x10x20
5x50
5x60
5x70
shirt aan:
3x90 alleen laatste op de borst,
3x2x100, 2e hh van 2e set was perfect, die vloog omhoog. rest was niet lekker en koste veel kracht.

Sumo Deadlift
5x70
5x100
3x120
suit aan: heeeeel veel moeite om aan te krijgen door enorm bezweette benen..
0x150 net geen lock out.. wtf..???:mad:
2x150.:D
1x150 hmm..
1x150

toen nog was rug en biceps gedaan. was helemaal kapot.

Comment:met de squat ben ik blij, 3x3x115 zonder bandages vind ik best lekker. van mijn 3e en slechtste set heb ik filmpje, en zelfs die was meer dan diep zat.

banken ging wel, 2e set was het beste, met de competitie zal ik met 95 beginnen, dan zal het 100 of 102,5 worden. miss 105.

Deadlift ging niet echt lekker, hiermee heb ik het meest last van mij lies. niet echt pijn maar toch angst omdat je toch erg breed staat. ff kijken hoe het smal gaat anders ga ik dit de komende tijd gewoon doen, jammer maar het is niet anders.

filmpje 3x115
http://www.youtube.com/watch?v=jaCqC4s5LT4

Laatst bewerkt:
Ik zou toch goed oppassen hoor met die lies.
Stel je voor dat het scheurtje groter word, en er nog meer ingewanden naar buiten stulpen.
Als er dan wat ontlasting ofzo vast gaat zitten in dat stukje dat buiten hangt, heb je straks misschien een hoop ellende...
Ik weet niet wanneer je precies geopereerd gaat worden, maar ik zou toch maar oppassen voor een evt ontsteking enzo.

Wel een goede training geloof ikéh?! :thumb:

sterke training man!

Ik zou toch goed oppassen hoor met die lies.
Stel je voor dat het scheurtje groter word, en er nog meer ingewanden naar buiten stulpen.
Als er dan wat ontlasting ofzo vast gaat zitten in dat stukje dat buiten hangt, heb je straks misschien een hoop ellende...
Ik weet niet wanneer je precies geopereerd gaat worden, maar ik zou toch maar oppassen voor een evt ontsteking enzo.

Wel een goede training geloof ikéh?! :thumb:

ja ik moet er ook echt mee gaan uitkijken, ik ga volgende week overleggen met de dokter, ik voel er opzich niet echt wat aan maar ik denk er wel de heletijd aan.

wel een goede training opzich ja, moest eigenlijk 3x3x115 met badages en het lukte zonder duss.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

thanks!

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

heb filmpje toegevoegd van de squat

Maandag 08/11/10

bank dag.

BP: middelvinger op het streepje
10x20
6x50
5x60
5x70
3x5x82,5 PR!! nice

Pauzed CGBP:
4x6x65

''speed'' deadlift
6x70
6x90
3x5x110

pull ups:
3x6xBW

Tricep cable push down
8x25
4x8x30

EZ-bar Headcrushers
2x8x30/35 ? weet niet hoeveel de stang weegt, 2 schijven van 10

Comment:best sterke training, 3x5x82.5 vind ik best netjes. volgende week iets terug in gewicht ivm wedstrijd. week daarna hoop 85 te kunnen doen. ik ga mijn smalle deadlift nu 2x per week aanpakken, maandag niet te zwaar. vrijdag zwaar. sumo deadlift voorlopig niet ivm lies.

Ziet er goed uit Jorg.
En een hele mooie reeks op de bank gedaan man!
Gefeliciteerd met je PR. ;)

Heey Jorg,
je was tijdens de training '' in Papendal '' stukje sterker dan ik en wilde dat inhalen op de wedstrijd maar zo wil ik natuurlijk niet van je winnen '' met je lies '' :( zwaar klote man!

zie wel dat je stukkie sterker bent op de bench vind ik netjes man!
morgen uitslag ben benieuwd en suc6!

Ziet er goed uit Jorg.
En een hele mooie reeks op de bank gedaan man!
Gefeliciteerd met je PR. ;)

thanks, bank gaat nog steeds lekker ja, ben benieuwd hoeveel der nu in zou zitten, 105 zou wel moeten lukken denk ik.

Heey Jorg,
je was tijdens de training '' in Papendal '' stukje sterker dan ik en wilde dat inhalen op de wedstrijd maar zo wil ik natuurlijk niet van je winnen '' met je lies '' :( zwaar klote man!

zie wel dat je stukkie sterker bent op de bench vind ik netjes man!
morgen uitslag ben benieuwd en suc6!

eey, ja is echt klote. ik hoop nu alsnog wel een 170 DL (180 was doel) te gaan halen in december maar ik heb zo mijn twijfels.. na een tijd terug gaan op conventional is nie super.

Zonde zonde, nou dan pak ik je op de deadlift mijn doel is 190/200 ofzo maar bench pak je mij zeker en squat denk ik ook want daar heb ik ook mijn handicap in xD.
overal zullen we dan ongeveer op het zelfde komen.

wat is je bench nu dan?
mijn squat is ook bagger hoor. heb 2 zware knie/bovenbeen blessures gehad dusjah.

ja heb er wel eens gekeken mja, okee, ja ik wil zo xtje 105 proberen ofzow

vandaag ff korte training. had geen tijd, vrijdag ma extra hard er tegen aan.

Squat
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80
3x5x85

oke goed nieuws,
heb net contact gehad met de dokter. ik mag gewoon doortrainen en wedstrijden draaien.
ik haalde het NK in februari aan. hij zij dat dit gewoon moest kunnen. wel moest ik op passen dat het niet erger word.
enigste verandering die er voor mij gaat plaatsvinden zal zijn van de sumo deadlift terug naar conventional deadlift. na mijn operatie waneer ik weer topfit ben zal ik die sumo weer gaan oppakken.

ik ga nu gewoon hard doortrainen en zal een operatie ondergaan net na het NK PL of net na het NK BD

Goed nieuws, en goed bezig man.
Heel verstandig voor zo'n snotneus! ;)

Terug
Naar boven