AndroidHealthClinic

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
16/11/10

training @ fitness first.
vandaag training bij fitness first, nie echt mijn soort sportschool maja. was omdat een vriend van mij daar uitgenodigd was, gratis training enzo proberen ze je daar te krijgen. beetje profiteren mag wel af en toe.

Squat:
5x45
5x55
5x60
5x80
3x5x90PR

Seated dumbbell shoulder press:
10x8
8x14
8x18
8x22

toen nog wat verschillende aparaten gedaan, die vriend van mij had nog niet zo vaak een sportschool van binnen gezien dus ging hem beetje aparaten uitleggen enzo. ook beetje leren banken. maar zun motoriek is nog nie echt toppie.

Barbell curl:
8x15
8x20
8x25
8x30

Comment:opzich wel tevreden, tenminste met de squat. verderest niet veel setjes gemaakt op aparaten. vooral op meerdere aparaten 1/2 setjes zodat die vriend van mij ze allemaal leerde kennen. barbell curl was wel goed strict.

lekker pr op de squats Jorg

zaterdag ook papendal?

ja PR komen nu elke x omdat het gewichten zijn die ik nooit deed.
ja ik ben er wel. train niet echt miss beetje squatten met 60/80 en deadliften met 100/120, heb zondag bankdruk competitie.

ohjah er was vandaag een kerel in die sportschool, en beweerde dat hij eerst 300 kon squatten, en niet zomaar 300, maar dan ook gewoon ff 3x10x300 xD
zijn squat was wel perfect, hij deed even met 90 die was wel heel mooi stabiel, maar 10x300 vind ik toch wel beetje ongeloofwaardig overkomen xD

Gefeliciteerd met weer een PR man.
3x10x300 Da's sterk.
En als het waar was zouden velen hem wel kennen denk ik, want dat is toch wel al behoorlijk op niveau...
Ben je al aan het cutten? :D

hehe ja dankje, vind deze PR's niet heel indrukwekkend maar ik kom er wel met die squat.
ja joh kan nie geloven dat ooit iemand dat heeft gedaan in nederland man :p en zonder pak enzo he want het was geen powerlifter ofzow.
naa nee ik zit nu nog goed, zit nu (in de ochtend dus) op 72.2 met broek aan. kijken wat ik zondag weeg, vorige x woog ik daar 71.0. maar ik hoopte wel voorlopig nog in de -75 te blijven zeker nog wel tot eind 2011. maar dat moet toch nog wel lukken.

Ik had wel het idee dat de weegschaal in Papendal een sympathieke was.
Ook gunstig voor Huggy. ;)

een sympathieke weegschaal ? xD heb je er een babbeltje mee gemaakt ?

Nee, ik weeg er minder op dan thuis! :rolleyes:

hehe ja dankje, vind deze PR's niet heel indrukwekkend maar ik kom er wel met die squat.
ja joh kan nie geloven dat ooit iemand dat heeft gedaan in nederland man :p en zonder pak enzo he want het was geen powerlifter ofzow.
naa nee ik zit nu nog goed, zit nu (in de ochtend dus) op 72.2 met broek aan. kijken wat ik zondag weeg, vorige x woog ik daar 71.0. maar ik hoopte wel voorlopig nog in de -75 te blijven zeker nog wel tot eind 2011. maar dat moet toch nog wel lukken.

-74 als je voor de npb lift. De gewichtsklasses veranderen bij de ipf.

ja weet ik, daarom zij ik ook dat ik hoopte in de -75 te blijven. dat is nu dus -74 geworden

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Nee, ik weeg er minder op dan thuis! :rolleyes:

aah das wel sympathiek ja. maar volgens mij is dat altijd, ik weeg ook lichter op de wedstrijd dan thuis. thuis zijn ze niet zo precies. ronde ze denk ik naar boven af, motiveert meer om af te vallen he :p en de weegschalen op de wedstrijden mogen maar ietsje afwijken

17/11/10

training gister, laatste training van deze week. voelde me slap, nog spierpijn in mijn borst. weinig gegeten, verkouden en hele vieze zware slijm hoest. maar even snel een kwarkje weggewerkt voor de training omdat ik zo'n honger had..

Deadlift:
5x70
5x100

begon hier mee omdat ik wat eerder was dan de rest (ivm shirt enzo) dus dacht dan begin ik maar met DL. maar toen kwamen ze al.

Benchpress:
2x10x20
5x40
5x50
5x60
3x70
3x80 wtf heavy!

3x95 (shirt) 1e +- 4 cm boven borst 2e +- 2cm boven borst. 3e op de borst.
2x100
1x100 (wedstrijdregels) als ik strenge scheids heb zou deze afgekeurd worden, had beetje ongelijke strekking met mijn rechter arm. die bleef iets achter.

Deadlift:
5x70
3x120
3x140 pak
2x160
1x165
Fx165 hoogte van knie.

wou eigenlijk nog wat assist ma was al laat en zou na mu vriendin gaan.. ook belangrijk:p en was ook best dood.

Comment: niet echt een super training. hoop dat het zondag beter gaat op de wedstrijd. heb 3 dagen rust dusjah.
stond vanochtend op met een enorm dichte neus koppijn en duizeligheid, kon echt geen adem door mijn neus halen. dit moet ik zondag niet hebben. ook overal pijn. alsk ma geen griep krijg ofzo..

Laatst bewerkt:
Ongelijke strekking is no issue anymore!

is die regel NU al ingegaan dan ? opzich heb ik hier nooit last van mja.

Ik weet er niks van hoor, maar ik kan me zo voorstellen dat ze er nu wel iets minder strikt op zullen jureren.

hoezo denk je dat dan? ik weet dat ze met die regel bezig zijn, ook zullen ze niet meer zeiken over een kleine voet verschuiving/verplaatsing. maar wanneer dit echt ingaat weet ik niet.

hoezo denk je dat dan? ik weet dat ze met die regel bezig zijn, ook zullen ze niet meer zeiken over een kleine voet verschuiving/verplaatsing. maar wanneer dit echt ingaat weet ik niet.

01-01-11 gaat het in geloof ik dat huggy in z'n log zetten

Laatst bewerkt:
ja da dacht ik ook gewoon met ingang van het nieuwe jaar. mjaa ze zullen er miss wel al wat minder streng op gaan letten. mja ik wil geen ongelijke strekking wil hem gewoon goed uitdrukken en met 100 moet da zoiezo ook lukken. maar zoals ik ook zij voelde ik me gister verre van sterk duss.

Nou Jorg,

We hebben met jouw ouders afgesproken dit weekend!

Ga je eens echte support krijgen ouwe!!

haha ja ik hoorde het :p hopen dat het goed gaat dan maar, want Sanne gaat ook mee :p ma ik zij tegen me pa dat 10 uur wegrijden miss wel laat is omdat je de weg niet weet en daar bij eindhoven is het k*t met tomtom.

Terug
Naar boven