XXL Nutrition

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
23/11/10

korte training, meeste assist weggelaten ivm wedstrijd afgelopen en aankomende zondag.

Benchpress:
10x20
6x50
5x70
3x5x82.5

CGBP:
4x6x60

Tricep push down machine
8x40
8x60
8x60
8x70

Tricep cable pushdown
8x25
8x30
8x30
8x30

Comment: ging wel goed, benchpress ging wel zwaar. maar verder wel ok, vanmiddag nog even licht squatten en deadliften en dan rust.

wel zit ik met probleempje. ik heb tot nu toe nog geen vervoer en iemand die mij gaat banderen aankomende zondag.. hopen dat ik nog iemand ga vinden.

23/11/10

korte training, meeste assist weggelaten ivm wedstrijd afgelopen en aankomende zondag.

Benchpress:
10x20
6x50
5x70
3x5x82.5

CGBP:
4x6x60

Tricep push down machine
8x40
8x60
8x60
8x70

Tricep cable pushdown
8x25
8x30
8x30
8x30

Comment: ging wel goed, benchpress ging wel zwaar. maar verder wel ok, vanmiddag nog even licht squatten en deadliften en dan rust.

wel zit ik met probleempje. ik heb tot nu toe nog geen vervoer en iemand die mij gaat banderen aankomende zondag.. hopen dat ik nog iemand ga vinden.

Vervelend als je nog geen vervoer hebt...er gaat trouwens een treinverbinding rechtstreeks tot Alkmaar. Stuur eens een mailtje naar wimwam wellicht dat hij je verder kan helpen met iemand die kan bandageren. Suc6 zondag...en doe deze week niet meer te veel, spaar je krachten en gretigheid voor zondag! :)

Vervelend als je nog geen vervoer hebt...er gaat trouwens een treinverbinding rechtstreeks tot Alkmaar. Stuur eens een mailtje naar wimwam wellicht dat hij je verder kan helpen met iemand die kan bandageren. Suc6 zondag...en doe deze week niet meer te veel, spaar je krachten en gretigheid voor zondag! :)

ja het komt denk ik wel goed, vandaag met Piet Legerstee gepraat en hij gaat er achteraan, ook voor de rest.
ik doe deze week niet veel meer, heb vandaag nog getraind en nu heb ik 3 dagen rust. wimwam mailen is misschien niet zo'n slecht idee. bedankt! heb jij misschien het mail adres van wim ? of zou ik het via PM doen ?

Laatst bewerkt:
Succes alvast voor zondag maat!

Laat me weten hoe het gegaan is.

24/11/10

laatste training van de week.

Squat:
5x40
5x60
3x5x80
pff houding k*t, zakte steeds veels te diep ma alsk minder diep zakte had ik niet het gevoel dat ik goed zat. en kracht was bagger.

DL:
5x60
5x100
3x6x120
voelde ook zwaar aan..

Machine shoulder press:
8x40
8x50
8x60

Machine bicep curl
2x8x30

EZ barbell curl:
8x?? allebei de kanten schijf van 10 = 20 + stang?
6x?? allebei de kanten schijf van 15 = 30 + stang?
8x?? zelfde als 1e.

Comment: niet zo tevreden, squat voelde zwaar aan, ik haat de squat zoiezo maar toch ging die nu echt k*tter dan k*t.. deadlift voelde met lostrekken ook zwaar aan. nu rusten en hopen dat zondag goed gaat.

Goeie training heaumeaux!

ja het komt denk ik wel goed, vandaag met Piet Legerstee gepraat en hij gaat er achteraan, ook voor de rest.
ik doe deze week niet veel meer, heb vandaag nog getraind en nu heb ik 3 dagen rust. wimwam mailen is misschien niet zo'n slecht idee. bedankt! heb jij misschien het mail adres van wim ? of zou ik het via PM doen ?

Kun je wellicht het beste doen! :)

Alvast succes zondag maatje! :thumb:

als het doorgaat.. piet wist het nog niet. was er net. want pardeep is wss overleden in zuid afrika (geen reactie sinds 2 dagen:p) en judith wou eigenlijk niet mee doen ofzow. dus dan zou het alleen piet van haren en ik zijn..

ja alvast succes voor zondag!

als het doorgaat.. piet wist het nog niet. was er net. want pardeep is wss overleden in zuid afrika (geen reactie sinds 2 dagen:p) en judith wou eigenlijk niet mee doen ofzow. dus dan zou het alleen piet van haren en ik zijn..

Als Atlas geen team bij elkaar krijgt zou dat jammer zijn...ze hebben altijd een sterk team gehad. Zie het positief als het niet zou doorgaan...kun je nog een tijdje trainen voor Open Kaasstad op 19 december ;)

Ik hoop voor je dat het alsnog door gaat. Zou voor jou een goede maatstaf zijn maat!

Het zullen de nachtdiensten zijn waarschijnlijk, maar ik schrok me even kapot man!

ik dacht ook even dat het serieus was! :eek:

Geen nachtdiensten, wel laat naar bed en weer vroeg op... maar schrok idd!!

haha, zo schrikbarend is het toch niet. je snapt toch wel dat het niet serieus was:p

toch heeft atlas het niet voor elkaar gekregen om een volledig team bij elkaar te krijgen. dit zal te maken hebben met het WK. pardeep is nog daar en judith wou niet mee doen. ik vind dit zeker jammer omdat dit een mooie maat staaf was voor mij voor de 19e.. en ook omdat ik dus deze week niet in pak heb getraind.

misschien dat ik even wat afspreek met Jorrit dat ik morgen bij hem ga trainen. ff bekijken.

Laatst bewerkt:
ik krijg net een mailtje van pardeep dat het toch doorgaat!! :D

hey hummer ik las het op werk ik schrok me matelooos, Jorg voortaan dit soort dingen niet meer posten je leest overleden en het is geen grap meer.

enne jorg over morgen ik bel voor de zekerheid Pardeep nog wel effe wakker.

Ik zie je morgenochtend dus effe kleine waarschuwing ochtendhumeur

Terug
Naar boven