Fitness Seller

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
haha bedankt, srry voor de slechte''grap'' maar ik dacht niet dat iemand dit serieus zou nemen. als er echt zo iets zou zijn dan vermeld je dit lijkt me niet op deze manier op een forum.. zeker niet over iemand die je goed mag dit zou wel zeer zwaar respectloos zijn.
maar als nog sorry ik zal voortaan er bij nadenken dat mensen die er overheen lezen het even serieus kunnen opvatten.

Proficiat Jorg met je mooie resultaten op je 1e PL wedstrijd en diverse PR's.
Je hebt 8 goede beurten neergezet en heb dus overtuigend je kunstje laten zien! Ik wist dat die 110kg BD wel zou lukken :)

BDW 71.1kg SQ 140 - BP 110 - DL 170: Totaal 420kg :thumbs:

goed gedaan man!

Goed gedaan! 80kg to go :D

28/11/10

vandaag 1e powerlift wedstrijd @ Alkmaar.

6:00 opstaan douchen aankleden enz..
6:00 7:00 eten haren doen laatste spullen pakken enz.
7:10 @ station wijchen om opgehaald te worden door pardeep -->
10 minuutjes gestaan en toen was pardeep er, meteen richting Piet legerstee en tanken, maar toen ging het fout. pardeep was zo slim om euro 95 in een diesel auto te gooien.. Pardeep vader bellen andere auto (busje met 2 zit plekken) dus ik en Pjotr mochten achterin in de kou.
9:50 aangekomen in alkmaar. -->
wegen (BW 71,1) en na un tijdje intillen.
ik zat in de 1e groep en was als 2e aan de beurt.
ik werd vandaag gecoacht door Floris van Melis dus dit was toppie! hiervoor nog bedankt!

Squat:
opwarming:
5x50
5x70

half pak
1x90

heel pak
Fx100 wtf viel naar voren
1x100 deze wel goed maar die fail bracht deed mun gevoel niet ten goede.

Wedstrijd beurten:
130! goeie beurt, ging lekker, voelde lekker.
F140.. technisch slecht, viel weer naar voren k*tzooi..
140 PR! technisch beter dus kwam er ook gewoon uit. lekker!

Bench Press:
warming up
5x20
3x60
3x75

shirt aan:
2x90 niet op de borst.

Wedstrijd beurten:
100 slechte beurt, wel 3 witte lampen. kreeg niet lekker strak op de borst.
105 goeie beurt 3 witte lampen. toppie!
110 PR! goeie beurt. beetje schuin dus had volgens mij mazzel maar hij is goed!

Deadlift:
warming up:
3x85
3x115

half pak
1x125

Wedstrijd beurten:
150 lichte easy opening. gewoon goed.
160 lekkere 2e beurt. ook netjes.
170 PR! lekkere 3e beurt, goed getrokken. PR PL approved. heb hem ooit getrokken ma was niet PL approved.

TOT: 420!

Comment: tevreden, wou 145 squat maar verder precies mijn doelstellingen.
ohjah! als iemand weet waar de foto's van de wedstrijd te vinden zijn. hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
lekker totaal neergezet jorg!

thanks mike! en de rest ook!
@huggy, ook thanks voor het vermelden van mij prestatie :) blijkt toch dat mensen op de hoogte blijven.

hehe
hoe is het met je beentjes? :D

maarreuh goed gedaan hoor!

hehe gaat nu wel goed hoor!
wel mooie striemen :p
en ging goed ja !

8/12/10

training thuis. geen tijd om naar de sport school te gaan. en wou even kijken hoe het ging omdat ik afgelopen zaterdag @ papendal echt een k*t training achter de rug heb. alles ging mis. oorzaak? weet ik niet. wel heb ik al 3 weken wat last van ziek en slap. heel verkouden, longen vol slijm. pijntjes. 1 van die pijntjes was aan mijn linkerarm/schouder. opzich viel dit wel mee. toch koos ik er voor om de week na de wedstrijd (28ste) even niet te trainen. en er zaterdag in papendal hard tegen aan te gaan. maar bij papendal kreeg ik bij het squatten al last van mijn arm. waardoor banken helemaal niet meer ging.

ik hoop dat het mee valt. heb nu net gesquat en daarbij tot nu toe niet echt last van. wel ga ik morgen(als er plek is) even naar de dokter ivm met mijn lange verkoudheid. want ik heb behoorlijk last tijdens het squatten van dat slijm. moeilijker ademhalen. meteen vermoeid enz.

ook train ik de aankomende 2 weken rustiger aan om die arm toch nog de nodige rust te geven. ik train wel gewoon maar doe minder of geen bij oefeningen. veel sterker word ik toch niet meer in 2 weken. wel moet ik bezig blijven zodat ik het gevoel niet kwijt raak.

Squat:
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80
3x90
3x90
3x90

comment:
korte training, ook omdat het thuis was anders had ik wel wat been oefeningen gedaan. was snel vermoeid en had slecht gegeten. toch blij dat 3x90 nog lukte. 5x90 was de bedoeling ma had geen spotters ofzow.

vrijdag 10/12/10

laatste heavy training, bench en deadlift. nog spierpijn in de hamstrings en quads mja.

Benchpress:
2x10x20
6x50
5x70
3x80
3x3x90PR!! laatste x dak 90 deed was het 3x 2x 1x duss.
ik moest eigenlijk 5jes met 80 maar mijn longen en neus zaten nog vol dus dacht mooi wat minder setjes iets meer gewicht.

Deadlift:
5x70
3x100
2x130 half pak,
1x150
1x160, best heavy. vooral door die benen.

toen moest ik bumper nog ff helpen met uittillen. pff hij stond op stand 8 dus best hoog, en ik ben nogal klein. dus 160 kilo uittillen is dan best heavy:p

Comment: wel tevreden. geen last van me arm zoals bij papendal, 3x3x90 is nie verkeerd vind ik. nu door naar 3x5x90. deadlift ging wel ok, maar zoals ik al zij wel heavy omdat me benen best vol zaten.

Kleine gup!

:sad:

15/12/10

laatste training voor kaasstad.

SQ:
6x20
2x6x50
3x5x70 pff waren wel diep. en goeie houding!

BP:
2x10x20
6x40
6x50
3x5x60 (2e set pauzed)

DL:
5x60
5x80
3x5x100 (1e en 3e set met deadstop tussen iedere rep.)

Comment: gewoon lekker easy, nu ''herstellen'' en zondag knallen dan maar.

Veel succes zondag. Laat horen hoe het gegaan is.

Knal ze!
Succes.

thanks! als squat goed gaat gaat de rest ook goed :p

Suc6 zondag...denk dat je niet veel serieuze tegenstand zult hebben, wellicht wordt het zelfs een wedstrijd tegen jezelf! ;)
Hoop dat er weer paar mooie pr's zullen inzitten! :)

we zullen zien. alsk maar niet uitbomb!

Terug
Naar boven