AndroidHealthClinic

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
ja doe ik ook alleen op squat heb ik beetje angst gekregen door mijn laatste zware squat beurten bij papendal. wss komt het helemaal goed mja. verder benk nie bang. word wss:
SQ: 130-140-145
BP: 102.5-110-115
DL: 160-170-180

ben tot nu toe op de bench elke x begonnen op 100 en overgestapt naar 105. begin nu ietsje hoger zodat ik kan overstappen naar 110.

ja doe ik ook alleen op squat heb ik beetje angst gekregen door mijn laatste zware squat beurten bij papendal. wss komt het helemaal goed mja. verder benk nie bang. word wss:
SQ: 130-140-145
BP: 102.5-110-115
DL: 160-170-180

ben tot nu toe op de bench elke x begonnen op 100 en overgestapt naar 105. begin nu ietsje hoger zodat ik kan overstappen naar 110.

Zou mooi zijn zo'n 30kg erbij...is weer een grote stap richting de 500kg totaal! :)

20 kilo bedoel je? SQ +5 BP +5 DL +10 ;)

klote k*t sooi, kaasstad is afgelast ivm de weersomstandigdheden. echt shit..

klote k*t sooi, kaasstad is afgelast ivm de weersomstandigdheden. echt shit..

Dat is correct...het is niet leuk voor de atleten...maar veiligheid staat voorop en daarnaast zie je dat er nu al bij bepaalde steden geen doorkomen aan is en verwacht men voor het weekend nog meer sneeuwval.
Je hebt er ook niets aan als je straks met 5 man aanwezig bent.

De wedstrijd zal wel worden ingehaald op een ander tijdstip :)

Dat is correct...het is niet leuk voor de atleten...maar veiligheid staat voorop en daarnaast zie je dat er nu al bij bepaalde steden geen doorkomen aan is en verwacht men voor het weekend nog meer sneeuwval.
Je hebt er ook niets aan als je straks met 5 man aanwezig bent.

De wedstrijd zal wel worden ingehaald op een ander tijdstip :)

nee klopt ook, ik snap het ook wel. maar het is wel jammer. heb hier naar toe gewerkt dusjah. hopen dat het snel bekend word wanneer het ingehaald gaat worden.

24/12/10

laatste training van het jaar, nog proberen om paar Raw PRtjes te zetten, al lag ik pas half 5 in bed met een goed stuk in de kraag:p

Squat:
eerst paar hacksquats en bw squats voor opwarming.
6x40
5x60
1x80
1x100
Fx110
1x110nonono PR!! geen belt geen bandages geen pak.
hij was ook ugly as hell ma hij is omhoog.

hier de 100 kg squat, ziet er wel easy uit. houding: mwa..
http://www.youtube.com/watch?v=m38eftfBKSM

en hier de 110, heavy, houding slecht, zak helemaal in elkaar. ik zakte nu wel veel sneller dan ik normaal deed. denk dat als ik mijn spanning meer onder controle heb bij de squat dat ik er veel meer uit kan halen. met spanning op mijn lichaam zette voor de aanzet ging het helemaal verkeerd, ging helemaal wankelen. dit zie je ook wel. mja ben al lang blij dat het is gelukt, en diepte zit nu goed.
http://www.youtube.com/watch?v=u2i9B5ClkHc

wel voelde ik me nu niet zo lekker, ben denk ik te koud gaan squatten. mijn linker quad (vastus laterallis) dit is de spier die helemaal aan de buitenkant van je been zit.
vandaag nog steeds gevoelig als ik er op duw en mijn been hard aanspan.

Benchpress:
2x10x20
6x50 hmm dit voelde al niet lekker als normaal
3x70, voelde al zwaarder aan dan normaal. ook ging ik nie zo netjes op en neer als normaal.
1x85
1x95 heavy..
Fx105. kansloos.. too bad. volgend jaar beter.

hier maar gestopt. wou eigenlijk nog deadliften maar door die pijnlijke quad niet gedaan. zat toch geen PR in.

Comment: tevreden, niet heel blij want ik hoopte natuurlijk op die 105, wel blij met de 110 squat.

Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met je pr het is toch een pr. maar je zal aan de bak moeten aankomend jaar om toch sanne voor te blijven met squats.

ieder geval fijne kerst

dat is 1 ding dat zeker is, maar er is nu eindelijk vooruitgang in die squat dus komt goed denk ik.

edit filmpjes ^^

True, maar die 100 was zo easy dat ik 'm zonder wraps ook wel pak. :P

Zie je niet vaak dat de bench sterker is dan de squat.. :eek:

Hoezo trouwens laatste training van het jaar afgelopen zaterdag? Ga je op vakantie ofzo? :P

True, maar die 100 was zo easy dat ik 'm zonder wraps ook wel pak. :P

Zie je niet vaak dat de bench sterker is dan de squat.. :eek:

Hoezo trouwens laatste training van het jaar afgelopen zaterdag? Ga je op vakantie ofzo? :P

nee zie je niet vaak nee, bij komt komt het op 1 wss dat ik 2 flinke knie blessuren heb gehad. ik heb mijn quads 1x flink ingescheurd en 1 of 2 waren volledig afgescheurd. en daarna nog een kraakbeen irritatie iets gehad.

nee ging niet op vakantie maar ik had zoiezo voorgenomen om na kaasstad niet meer te trainen, begon pijntjes te krijgen. net zoals toen bij papendal toen het verrekte k*t ging weet je nog? toen had ik enorm pijn aan mijn linker arm, aanhechting tricep/bicep een de elleboog. dusjah kon wel rust gebruiken.

omdat de kaasstad uit viel toch nog weekje erna getopt. voel me nu wel weer goed dus nu op na NK.

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

04/01/11

eerste training van het nieuwe jaar. niet te zwaar want wil komende tijd weer per week verhogen met 5 of 2.5. mijn eerste volgende wedstrijden zullen de competitie PL2 (23 jan)
competitie B 2 (30 jan) zijn.

dit is behoorlijk kort dag maar deze zijn ook niet echt belangrijk meer gewoon een opstapje.

Squat:
2x6x20
1x5x50
1x5x60
3x5x70

allemaal gewoon lekker easy, spanning erop houden ging beter dan tijd geleden. Pardeep vond ook dat het er nu netjes uit zag.

BP: werk setjes allemaal pauzed.
2x12x20
6x40
5x60
4x5x70 (pauzed)

toen nog wat tricep en buik oefeningen gedaan en vond het wel goed, was al half 10.

05/01/11

training thuis, geen zin om naar sportschool te gaan. me pa heeft me fiets gejat en ben nogal moe. dusjah bedoeling was schouders rug, nu dus gewoon wat presses zodat ik die schouders ook blijf bij houden.

MP
8x20
8x30
3x6x40

Seated Shoulder press
8x12.5
8x17.5
6x17.5

wou eigenlijk nog wat side raises enzo doen maa toch ma hierbij gelaten. heb lang niet meer specifiek op schouders getraind dusjah.

Jorg, hoe doe jij het zondag?

Ga jij naar papendal?

ja ik ga wel, ik zal ff kijken of je mee kan rijden, kan miss wel want denk dat pjotr met pardeep mee rijd, want normaal reed pjotr met ons mee. ik laat het je zo snel mogelijk horen!

Als het OV een goede aansluiting heeft, dan doe ik dat anders wel.

nja dan moet je toch nog bij arnhem opgehaalt worden want bus verbinding naar papendal zuigt..

Terug
Naar boven