Fitness Seller

Jorg's Road to 500 total!

Oke, is er misschien nog een plekje bij jullie in de auto vrij? Dat ik naar Wijchen kom?

• Topic Starter Topic Starter
06/01/11

vandaag weer 1e x deadliften in 3 weken tijd ofzow ?

DL:
5x70
5x100
3x120
3x140 bahbah..

het viel me zwaar daarom er ook ma bij gelaten, techniek bij de 140 was echt bagger, haalde weinig uit mijn benen.

Machine Rows:
2x8x50
2x8x60

Hammer grip Pulldown: als dit zo heet ?
8x56
8x63
7/8x70? was ff tel kwijt.

Machine Shrugs:
8x60
8x80
8x100

Smith machine curls
8x30
2x8x40

nog wat lichte curls met stang en wat lichte hammer curls ma me armen waren dood.

Comment: nie echt lekkere training, deadlift ging bagger. hopen dat zondag beter gaat.

Volgende keer weer beter!

Ga je zondag ook deadliften Jorg?

das wel de bedoeling ja, heb over 2 weken wedstrijd wil eigenlijk toch zeker wel na mijn 2e beurten toe werken.

Ohh 23ste ja ik doe ook mee dus gaan we samen toppen. Misschien pak ik je wel in hahaha :p

Oke, is er misschien nog een plekje bij jullie in de auto vrij? Dat ik naar Wijchen kom?

eey jorrit je kan wel meerijden als je hierheen komt, als het tenminste in de auto ging zij die. vooral tassen zijn altijd gedoe. tijd laat ik je nog wel weten.
oh hoor net half 11, dus als je half 11 zeker hier bent dan komt het goed.

Laatst bewerkt:
09/01/11

Training @ Papendal,
voelde me niet zo fit, had last van mijn rug, donderdag nog zwaar gedeadlift na paar weken niet gedeadlift te hebben dusjah. toch was het wel de bedoeling zwaar te gaan.

ook had ik al een dikke maand volgens mij niet meer in pak getild. dus was erg wennen.

Squat:
5x40
5x70
3x80
1x90
1x105 half pak
3x115 heel pak geen bandages, 1e duidelijk boven paralel, 2e iets dieper. 3e op de haak,
3x120 in pak, geen bandages alle 3 netjes onder parallel.

wou eigenlijk nog wel in bandages ma het was zat.

Benchpress:
10xbar
5x50
5x70
3x80
3x100 in shirt, niet op de borst.
Fx105 legde niet goed neer, helemaal kwijt.
Fx105 nog steeds te laag neer, kwam wel weg maar viel stil.
Fx105 kwam beter weg legde ook beter neer maar was op.

mijn shirt zat niet echt top, hij schoof steeds omhoog. vandeweek nog x proberen.

Deadlift:
5x80
3x110
1x140 in pak
1x160 in pak
Fx170, too bad was op..

Comment: wel tevreden, squat ging wel goed. moet nog steeds meer tegen dat pak in gaan en niet toe geven maar ging best goed.

bench wat minder, shirt zat gewoon niet top en had niet de riem die ik normaal gebruik, hierdoor schoof die steeds omhoog. ook had ik weer beetje angst waardoor ik heb te laag neer legde.

deadlift ook wel oke, had hier ook niet veel van verwacht omdat ik donderdag nog 3x140 getrokken had en dat nog goed voelde.

Lekker getraint, was gezellig!

ja zeker! moet weer vaker samen trainen man!

Ik kan snappen dat het lastig tegen een pak inwerken is met deze kilo's. Ik zou toch zonder sterker worden alvorens je met wat gewicht ook door dat pak kan duwen. Al helemaal met bench. Je effort is in ieder geval wel goed. Je traint serieus en hard. Zie je de volgende keer.

Ik kan snappen dat het lastig tegen een pak inwerken is met deze kilo's. Ik zou toch zonder sterker worden alvorens je met wat gewicht ook door dat pak kan duwen. Al helemaal met bench. Je effort is in ieder geval wel goed. Je traint serieus en hard. Zie je de volgende keer.

thanks gijs! bench gaat zoiezo wel goed, dit was eigenlijk eerste x dat het zo bagger ging, op de wedstrijden drukte ik 105 goed uit. denk dat het meer mentaal was ofzo.

maar ik moet zeker sterker worden zeker op de squat. maar dat komt wel, heb hele tijd lopen kloten met me knieen, vandaag weer wat steekjes ma eigenlijk geen last meer van dus ga daar gewoon hard op trainen, ook zeker Raw.

tot volgende x!

11/01/11

vandaag training met een vriend, hij is nog helemaal nieuw dus was soms wat met hem bezig wat soms beetje ten koste ging van mijn concentratie maja.

Squat:
2x8x20
6x50
5x70
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

pff 5x5 is best heavy.

toen even bezig geweest om die vriend van mij te leren squatten.

Benchpress
2x10x20
6x50
5x60
5x75 Pauzed
5x75 pauzed laatste rep veels te lange pauze, denk wel 2 sec.. koste veel kracht
4.5x75 pauzed **** laatste kwam nie verder dan de helft..

zo veel pauzed is best zwaar. heb al x 3x5x85 gedaan ma da waren geen pauzed reps.

Tricep-bicep supersets. (tricep cable pushdown, bicep cable curl)
alles 8x
20 - 15
25 - 20
27.5 - 22.5
30 - 25

Comment: wel tevreden, squat ging wel ok terwijl ik zondag nog best heavy had gesquat. jammer dat die laatste rep niet lukte mja volgende x beter.

ohjah die nieuwe minima van de NPB zijn bekend. de nieuwe minima in mijn klasse zijn:

Squat: 195
Bench: 125
Deadlift: 210
totaal: 515

squat licht voor mij nog ver uit zicht, ik wil op het NK voor 150 gaan.
Bench licht wel in het vizier, 110 heb ik al gedrukt, in een strakker shirt is 130 geen onmogelijke opgave.
Deadlift: deze zal het op het NK nog niet worden, ik wil wel richting de 200 gaan maar 210 licht nog wel buiten bereik.

voor mensen met de vraag van ey 195 + 125 + 210 = 530 geen 515? dit klopt hoe dit precies zit weet ik ook nog niet.

voor mensen met de vraag van ey 195 + 125 + 210 = 530 geen 515? dit klopt hoe dit precies zit weet ik ook nog niet.

Vermoed dat wanneer je een 515 totaal hebt je ook al een NPB minima gehaald hebt, maar dan alleen voor je totaal. Dus al je lifts kunnen wel net onder de minima zijn, zolang je totaal maar over de 515 is.

Althans, zo interpreteer ik t.

Ik ga je log volgen.:D

Laatst bewerkt:
Vermoed dat wanneer je een 515 totaal hebt je ook al een NPB minima gehaald hebt, maar dan alleen voor je totaal. Dus al je lifts kunnen wel net onder de minima zijn, zolang je totaal maar over de 515 is.

Althans, zo interpreteer ik t.

Ik ga je log volgen.:D

ja dat denk ik ook ma vink toch beetje krom.. mja maakt nie uit da licht toch nog wel ff uit zicht voor mij. ik richt me gewoon op het bank record.

Gewoon lekker jaartje flink door trainen en dan richten op de wedstrijden in 2012. ;)

Gewoon lekker jaartje flink door trainen en dan richten op de wedstrijden in 2012. ;)

naa ik richt me dit jaar zeker al wel op wedstrijden, zoals ik paar post geleden al zij is het bankdruk record haalbaar voor mij. en ik doe zoiezo mee met het NK. en met de competitie's. en daarna zal ik pas na september pas weer terugkomen in op de wedstrijden want na het NK bankdrukken zal ik een operatie moeten ondergaan..

14/01/11

vandaag weer suited training.

SQ:
8x20
6x40
5x60
3x80
3x100 half pak
3x120 heel pak
3x130PR!!full gear
2x130 full gear 3e met klein beetje hulp. verloor spanning rond parralel, kwam er nog wel uit ma viel toen stil.

BP:
10x20
8x40
5x60
2x80
3x100 shirt
3x100 shirt
3x100 shirt slechte reps. soms werd er klein beetje geholpen ma dit was meer om de goede lijn aan te houden.

DL:
5x70
3x100
3x120
3x140 half pak
3x160PR! heel pak 2 rep was oude pr
2x165PR! heel pak, wou er 3 maar kreeg ineens hele rare spanning op mijn linker arm, kwam er later achter wat dit was. was vergeten een vijfje op de andere kant te gooien.. bedoeling was 170..

Inlcine bench:
8x40
8x50
6x60 wou er 8 ma had geen spotter.

machine Shoulder press
8x45
8x45
8x45

curl machine
8x25
3x8x35

enough..

Comment: zeker tevreden.
squat ging goed dus daar zeker tevreden over. moet nog steeds leren om met zware gewichten recht te blijven maar gaat al beter.
bench gaat nog niet super. zondag maar gewoon openen met 100. ik leg hem steeds te laag neer. mja heb hem ook pas weer voor de 2e x aan.
Deadlift ging ook goed, vorige week bij papendal had ik moeite met 1x160 en 170 kwam nog nie tot de knie. nu 3x160 en 2x165, en 170 had ik ook zeker getrokken. 160 openen zondag.

Laatst bewerkt:
Smith curl machine?

Terug
Naar boven