XXL Nutrition

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
ja die curl machine zij bumb volgens mij eerst dat ie zo hete, nevermind hoe die heet je weet wel welke :p

Lekker "on track" zo te lezen Jorg.
Succes man! :thumb:

Ben benieuwd wat je dit jaar allemaal laat zien...ik heb vrij hoge verwachtingen van je...dus stel me niet teleur! ;) Suc6 met je doelstellingen! :)

Lekker "on track" zo te lezen Jorg.
Succes man! :thumb:

het gaat wel goed ja! squat zit vooruitgang in dus daar ben ik al lang blij mee!

Ben benieuwd wat je dit jaar allemaal laat zien...ik heb vrij hoge verwachtingen van je...dus stel me niet teleur! ;) Suc6 met je doelstellingen! :)

ik ook, we zullen zien! jammer genoeg zal ik er na het NK bankdrukken zo'n 2/3 maanden uit gaan en pas in september weer echt terugkomen kwa wedstrijden..
maar die 500 totaal moet er dit jaar toch wel aan gaan komen!

Nette training hoor. :D Uit interesse( heb zelf nog weinig ervaring wat dit betreft ) waarom trainde je suited? Is dit alleen in aanloop naar een wedstrijd?:o

Lijkt me niet het best om jaar rond full gear te trainen..

als je onder mun spoiler kijkt, zie je dat volgende week de competitie PL is. daar hadden we het ook nog over bij papendal ;) en ook komt het NK er aan.

Snap ik, en weet ik. Mn vraag blijft, doe je dit alleen in aanloop naar een wedstrijd?:p

Snap ik, en weet ik. Mn vraag blijft, doe je dit alleen in aanloop naar een wedstrijd?:p

aah srry! uuhm ja da week eigenlijk niet want ben er nog niet zo lang mee bezig. ben er pas mee begonnen toen in wedstrijden op me kalender ging zetten.
hoe ik dat straks ga in plannen weet ik niet dat zal ik dan met de mensen die er meer van weten gaan beslissen.. maar nu blijf ik tot NK zoiezo er in trainen. dan zal ik tot het NK bankdrukken wss geen pak meer aantrekken maar wel bank druk shirt.
en na het NK BD moet ik operatie ondergaan dus dan lig ik er zoiezo tijdje uit..

Oke duidelijk:D

Wel vervelend man, waaraan moet je geopereerd worden?

mun lies.. heb liesbreuk. heb daardoor niet zo lang geleden heel mun trainings gedoe om moeten gooien. was net sumo deadlift aant doen ging allemaal lekker. was breder gaan staan met squatten, ma voelt nu ook niet meer veilig aan. dusjah.

18/01/11

pauzed Bench:
10x20
8x40
8x50
6x60
5x70
5x75 Pauzed
5x75 Pauzed
5x75 Pauzed

CGBP:
8x60
8x60
8x60
pf lang nie meer gedaan, was ff apart.

Incline bench:
10x40
8x50
8x50

MP:
10x20
8x30
6x40
6x40
6x40

Tricep pulldown:
8x20
8x25
8x30
3x35, pff op..

Comment: wel goeie training, 3x5x75 lukte wel ok. scheelt wel veel of je 5 pauzed reps doet op gewoon touch en go. bij 1 rep maakt het me niet zo heeel veel uit ma bij 5jes scheelt het een hoop.

en ik moest echt die schouders er in houden, 6x40 mp is vlink heavy voor mij al. die moet snel weer na 50.

Goeie training jonge. Bench gaat goed!

ja bench gaat weer lekker! moet na dat NK record werken he :p

19/01/11

vandaag squat en deadlift. ik was bang dat squat niet zo goed zou gaan. dit omdat ik zaterdag ben gevallen met mijn fiets, (reed de modder in op zown dood weggetje terwijl ik op mu tel zat te kijken..:rolleyes:) maar hierdoor heb ik wss wel last van mij lies gekregen (die liesbreuk dus). train al hele tijd elke x best zwaar nergens last van. val je 1 x en krijg je er last van.
mja toch maar doen en kijken.

Squat:
8x20
8x40
6x50
6x60
3x3x70

heel licht gebleven, het doet niet echt PIJN maar het voelt gewoon k*t..

Deadlift:
5x70
5x100
3x3x120

hierbij geen last. easy lifts en technisch ook goed.

Cable rows:
8x50
2x8x60

machine Shrugs:
8x60
8x80
8x100

Machine bicep curls
8x25
3x8x35

Comment:het ging wel, k*t lies met die squat.. deadlift ging wel goed.

goed bezig jorg

thanks mike, al was dit een baggere training, zondag competitie, hoop dat het dan beter gaat..

Toch nog goed bezig geweest.

Toch nog goed bezig geweest.

ja het moest zoiezo wel lichte training ivm wedstrijd zondag. ma wou eigenlijk wel tot 80/85 gaan, met 3tjes ofzow. ma volgens mij gaat het nu wel beter met me lies, doet nog wel pijn ma buigen gaat wel pijnloos volgens mij. dat was gsiter nog niet ook nie zonder gewicht.

Mooie wedstrijd vandaag laten zien bij SSS Alkmaar! :thumbs:

Volgens mij een wedstrijdpr op de DL? :)

Ik noem verder geen gewichten want je hebt personen die je dan blijkbaar een bepaalde voorpret bederft? :rolleyes:

je bent een snelle leerling hugg :D

Terug
Naar boven