Fitness Seller

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
Vervelend!
Maar als je ziet hoe sterk sommige powerlifters een comeback maken na een operatie zou ik bijna vrijwillig onder het mes gaan ;)
(Pjotr heeft in het verleden een schouderoperatie gehad en drukt nu de sterren van de hemel)

het heeft ook 2 kanten, ik zal zoiezo helemaal mooi herstellen. mijn lichaam zal weer top fit zijn, maar zoveel rust is niet goed voor mij. ga mezelf in de weg zitten.
maar het moet wel gewoon. dusjah zit niks anders op. heb tegen die tijd de wedstrijden gedraaid die ik wou draaien, en tegen de tijd van het NK junioren ben ik sterker dan ooit, (als het goed is)

en ja klopt, pjotr heeft ook dezelfde operatie gehad afgelopen jaar als die ik nu dus moet en squat nu ook meer dan ooit;)

25/01/11

''Full'' Squat:
6x20
6x40
6x60

5x80
5x80
5x80
5x80
8x80 pff denk nog zo'n 2 reps.. raakte gewoon buiten adem.

Leg ext:
8x42
8x56
8x70
8x84

Leg curl:
8x20
8x25
8x30

Benchpress:
10x20
8x50
6x60
3x5x70
5x80

Peckdeck:
3x8x42

Decline hammer strengt machine:
8x40
8x80

Bicep curl machine:
8x25
8x30
8x40

Comment: behoorlijk heavy training zo na de wedstrijd.. voelde me sterk dus kon nie inhouden. nu wel wat last weer van de aanhechting van de tricep/bicep bij de elleboog bij me linker arm.. morgen denk wat rug en dan vrijdag weer in pak setjes maken.

Lekkere bench, zeker@ jouw BW:D

njaa ging nie top nu, heb al x 3x5x85 gedaan. touch en go dan weliswaar.

zo foto,s van squat van afgelopen zondag.
iemand in het publiek zij al tegen mij toen ik later daar ging zitten dat ik wat breder moest gaan staan, nu zie ik ook dat ik smaller stond dan normaal..

130 squat2..jpg

140 squat.jpg

130 squat..jpg

Laatst bewerkt:
Sta zelf nog smaller, lol.
Ik lift dan ook niet suited en waarschijnlijk moet je breder staan om goed naar achteren te zitten. :p

ja jij komt ook flink voor je tenen uit met je knieen, dit probeer ik te voorkomen, en ook om rechter te blijven met je bovenlichaam ia wat wijdere stand beter, ma omdat ik last had van me lies ging ik wat smaller staan. mja niet zo slim dus.

Ik merkte gister tijdens de training dat als ik iets wijder ga staan, wel dieper kom en niet voorbij m'n tenen met m'n knieën..
Maar maakt het doen niet uit, hoe wijd je staat tijdens het squatten? Is daar geen bepaalde regel voor?

Ik merkte gister tijdens de training dat als ik iets wijder ga staan, wel dieper kom en niet voorbij m'n tenen met m'n knieën..
Maar maakt het doen niet uit, hoe wijd je staat tijdens het squatten? Is daar geen bepaalde regel voor?

nop geen regel voor, (zover ik weet) als je heupgewricht maar onder je knie gewricht komt. hoe wijder je staat hoe moeilijker dit word omdat je dan soepeler moet zijn, maar hoe breder je staat ben je wel weer stabieler. dus je moet een tussen weg vinden wat voor jou fijn is.

ik vind de pic van 140 wel nice! lekker diep, best goeie houding. jammer dat ie werd afgekeurd. mja in ieder geval niet op diepte :p

Laatst bewerkt:
Mooie foto's man:D

En idd, die 140 is lekker diep. Waarop werd ie uiteindelijk afgekeurd?

Mooie foto's man:D

En idd, die 140 is lekker diep. Waarop werd ie uiteindelijk afgekeurd?

thanks, ja diepte zit in ieder geval wel snor :D

uuhm ik had met banderen mijn linker knie niet goed aangespannen dus hij zat er niet kaarsrecht in, en doordat ze zo strak zaten was dit niet meer te corrigeren. als ik mijn knie aanspande deed dat ook echt enorm pijn maar dacht ah kom wel goed. dus ging er onder staan buigen ging perfect. maar omdat mijn knie niet gestrekt was werd ie door 2 afgekeurd. miniscuul foutje dus..

Stel voor je komt omhoog en je merkt dat je knie niet volledig gestrekt is mag je dit nog herstellen bovenin?

Stel voor je komt omhoog en je merkt dat je knie niet volledig gestrekt is mag je dit nog herstellen bovenin?

ja ik kwam boven en stond van ik ben boven. maar normaal gebeurd dit ook dan strek je hem gewoon. maar door die bandage KON ik hem niet strekken, niet zoals normaal

ik heb even fototjes gemaakt, ff snel om beetje te kijken naar mijn progressie.
heb tijdje beetje ''gebulkt'' niet echt zwaar maar ben toen gewoon langzaam aan wat gaan aankomen, kwam toen van 63 en ging op mijn zwaarst naar 75. ben nu weer trug op 70/72 schommelt beetje.

denk dat ik wel stuk massiever ben geworden. gewoon overal zit wat extra massa op, het had kwa massa veel meer kunnen zijn maar ik wou niet te zwaar worden. ben nu heel tevreden met mijn gewicht en wil hier ook voorlopig nog kracht blijven gainen.

het tijdsverschil tussen de foto's is ongeveer een klein jaartje. op de onderste foto's stond ik wel stukken droger. 9% toen ongeveer.

vooruitgang.jpg

Laatst bewerkt:
Je bent inderdaad wel wat massiever geworden ja. Niet slecht:)

Je bent inderdaad wel wat massiever geworden ja. Niet slecht:)

thanks, train ook niet gericht op massa. vooruitgang bekijk ik via wedstrijden. fysiek is voor mij alleen maar beetje van ben ik toonbaar :p ziet het er netjes uit? en toen was ik ook gewoon knettertje dun, zoals ik altijd was. ziet al me ribben daar. ben altijd ma tenger mannetje geweest dusjah vind dat er wel redelijke vooruitgang is geboekt zonder echt stricte voeding ofzo.

thanks, train ook niet gericht op massa. vooruitgang bekijk ik via wedstrijden. fysiek is voor mij alleen maar beetje van ben ik toonbaar :p ziet het er netjes uit? en toen was ik ook gewoon knettertje dun, zoals ik altijd was. ziet al me ribben daar. ben altijd ma tenger mannetje geweest dusjah vind dat er wel redelijke vooruitgang is geboekt zonder echt stricte voeding ofzo.

Doe je goed, zo is mijn doelstelling nu ook. ( doe nóg geen wedstrijden, maar dat komt wel. Richt me nu in elk geval alleen maar op de drie zo hoog mogelijk krijgen )

En je fysiek is verder prima( beachproof:p ), groter zul je toch wel worden naar mate je sterker word in het powerliften. :D

Doe je goed, zo is mijn doelstelling nu ook. ( doe nóg geen wedstrijden, maar dat komt wel. Richt me nu in elk geval alleen maar op de drie zo hoog mogelijk krijgen )

En je fysiek is verder prima( beachproof:p ), groter zul je toch wel worden naar mate je sterker word in het powerliften. :D

jaa daarom ziet er allemaal best ok uit, en ja wil nog ff onder die 74 blijven, in deze klasse kank nog wel wat klaar maken. in de 83 is het al heel wat anders. en ik wil nog niet na 83 kilo klasse. gaat dan veels te veel vet worden :p

Massiever geworden, lifts doen hun werk goed!
Gewoon lekker massa's plakken en de vet% minderen zodat je beetje bij beetje een 74kg @ 6% bent. :p

Massiever geworden, lifts doen hun werk goed!
Gewoon lekker massa's plakken en de vet% minderen zodat je beetje bij beetje een 74kg @ 6% bent. :p

ja, vooral onder rug ziet er wel goed uit vind ik.
haha ja 74- @ 6% zou nice zijn :P is best bruut met mijn lengte denk ik :p mjaa gewoon sterker blijven worden zit nu maar op 70,7 (afgelopen zondag officiele weging) dus heb nog dik 3 kilo speling.

Terug
Naar boven