AndroidHealthClinic

Jorg's Road to 500 total!

• Topic Starter Topic Starter
28/01/11

vandaag weer volledige training op het schema,
jammer genoeg was oscar er niet en had ik dus niemand om te spotten in volledig gear..

Squat:
8x20
6x40
5x60
3x80
3x100 half pak
2x120 heel pak, ****ing zwaar dus durfde geen 3e,
3x3x105 half pak, dan maar zo..

Bank planning was vandaag in nieuwe shirt maat 42.
2x10x20
6x50
3x70
3x80
toen shirt aan, maar bumper kreeg hem niet goed aan, en was verder niemand van het powerliften. toch ff 100 erop. maar kreeg hem een kleine 5 cm na beneden.. :p

Deadlift:
5x70
5x100
3x120
3x140 half pak
3x160 heel pak
2x160 '' 3e tot net boven knie snap er niks van.. concentratie kwijt ofzo.
3x160 heel pak

High Pull down
8x42
8x49
8x56
8x63

Small hammer grip pull down
8x45
8x55
8x60

Bicep Curl machine
8x25
8x35
8x40

Comment: wel tevreden. jammer dat ik niemand had om erachter te staan bij squat, mja 3x3x105 in half pak is ook wel oke.
bank jammer dat het niet lukte met shirt. hij zat gewoon echt niet goed. rechter schouder zat er niet goed in. ben benieuwd waar ik mee onder ga komen als die goed zit.
DL wel lekker, mja moest gewoon 3x3 zijn..

Sinds gister heb ik ineens last van mijn kuit, snap niet wat ermee is. geen echte pijn maar heel vervelend. soms tinteling door naar me voet. en gewoon constant pijnlijk in de m. Gastrocnemius, aan de linker kant vooral in mijn linker been. dus aan de buiten kant.
raar dat het zo ineens kwam aangezien ik gister en eer gister niks meer heb gedaan.. maar onder de training vandaag had ik nergens last van..
even aan kijken het weekend.

Laatst bewerkt:
ach dit ziet er belovend uit Jorg die 190 dealdift+ moet kunnen op het NK

ach dit ziet er belovend uit Jorg die 190 dealdift+ moet kunnen op het NK

ja DL gaat lekker! raar dat die 2e set zo k*t ging..
alleen nu hopen dat ik mezelf snel goed ga voellen in dat strakkere shirt.
net Pardeep gemailt of dat ik miss een keer mee zou kunnen naar Alkmaar.
Daar zullen wel mensen zijn (en Pardeep ook) die me kunnen helpen dat shirt aan te trekken want bumper kreeg het niet voor elkaar.
mensen die ook wat meer verstand hebben van hoe zoiets moet zitten.
want dat is toch wel belangrijk bij zo'n strak shirt.

31/01/11

vandaag training in shirt, normaal deed ik dit op vrijdag maar in het strakke shirt wil ik dit de komende tijd (tot het NK) even doen met pardeep, dus nu even de komende tijd
Maandag: shirted bench en assist (schouders, triceps)
Dinsdag: Squat, rackpulls en assist (benen, biceps)
Vrijdag: suited squat Raw bench en Suited DL en assist (rug)

Bench:
2x10x20
6x50
3x70
Shirt vroeg begonnen met shirt voor de feeling.
3x80
3x90
5x3x100, ze kwamen op zun diepst denk ik zo'n 20 cm van me borst:p en het shirt zat echt diep in me keel.. kreeg soms echt kokhals neigingen:o
volgende week 105, ook 5x3
Raw
3x5x70

Decline bench:
5x50
5x70
5x80

Shoulder press:
6x45
6x50
6x55

cable Tricep push down:
6x20
6x25
6x30
6x35

Cable bent-over tricep extension:
8x20
8x25
8x30

Shrugs: deze moest eigenlijk na shoulder press, vergeten.
3x8x60

Comment:met shirt ging wel lekker nu. heb toch zeker wel 110 nodig om onder te komen. zeker als ik het shirt niet in me keel wil.. dit was echt niet fijn en koste ook veel kracht omdat me luchtweg echt afgekneld werd. wel tevreden waren echt speedreps, gecontroleerd zakken, hard uitduwen.

Goeie training Jorg.

Ik ga de uitdaging met je aan. Volgende week 5x3x105 RAW! ;)

Hey gaat lekker hier zie ik Jorg! al weer heel wat gewicht erbij sinds de laatste keer dat ik je zag! wat weegt ze nu? je woog altijd al weinig dus dat is in je voordeel bij PL.
gr

Goeie training Jorg.

Ik ga de uitdaging met je aan. Volgende week 5x3x105 RAW! ;)

haha ja die press ik wel, die 5x3x100 waren echt easy, alleen k*t omdat da k*t shirt ****ing hard in me strot zat.. paar x echt kokhals neigingen :p

Hey gaat lekker hier zie ik Jorg! al weer heel wat gewicht erbij sinds de laatste keer dat ik je zag! wat weegt ze nu? je woog altijd al weinig dus dat is in je voordeel bij PL.
gr

eey kerel, ja het gaat wel lekker! zit nog steeds zelfde gewicht. laatste wedstrijd 70.7 dusjah. vandaag met kleding 72.2 duss zegmaar 71.5 zonder. dus hang steeds beetje tuseen 70 en 72. moet onder de 74 blijven ma da komt wel goed!

pff ik heb ook altijd wat, heb al hele tijd last van de aanhechting van de tricep/bicep bij me linker arm. niet echt pijn ma zown zeurend gedoe elke x, ene x erger dan de andere x. ook als ik er op drukte deed het soms pijn.
en ik had last van me kuit sinds donderdag. voelde echt als een scheurtje.
dus ik dacht laat ik is ff afspraak maken bij fysio ff laten kijken zo'n paar weken voor het NK, dus kon morgen(woensdag) terecht. gister zwaar getraint op de bank(normaal kreeg ik er dan last van, had er voordat ik ging al last van) en wat denk je? vandaag nergens last meer van.. :S zoiets heb ik altijd.

01/02/11

Squat:
2x5x20 pff stijf, bij de lies vooral.
6x50 werd al beter.
5x70
4x5x85
8x85, kon er nog wel paar maken ma vooral adem probleem. volgende week 90

leg extension:
6x49
6x63
6x77
6x91

Leg curl:
8x20
3x8x25, haat aan deze oefening..

DL van blokken: iets onder de knieschijf. doe dit eigenlijk nooit.
6x70
6x100
6x120
6x140

pff vind dit zwaarder dan deadliften.. als je van diep komt kan je doortrekken, nu moet ik beginnen waar ik het zwaar vind. komende weken maar ff blijven doen. volgende week 150 proberen.

Barbell curls:
8x20
8x30
6x35 (7e cheaten)

Machine curls:
8x30
8x35 pff biceps waren beetje dood al.. en ik was leeg.

reverse curls: handen overhands smalle greep.
3x8x20
6x30 net te zwaar, vooral voor de polsen.

Comment: tevreden over squat, ze gingen best lekker. dat ik er 8 maakte met het laatste setje laat zien dat er nog rek in zit.
die blockpulls ff er in houden. zijn goed zwaar maar ff kijken hoe ik hier op reageer bij de deadlift.

4/02/11

volledige training, alleen Raw bank.
voelde me niet top, slecht geslapen. hele nacht koppijn. ging na bed er mee en stond er mee op. niet zo goed gegeten mja toch maar gegaan.

Squat:
2x8x20
6x50
5x70
3x100 half pak
3x100 ''
3x100 '' bedoelling was 1 x maar moest wachten op spotter en moest warm blijven.
3x120 heel pak (geen bandjes)
3x130 full gear
3x130 ''
3x130 '' laatste met iets hulp. jammer. mja vorige x was dat bij me 2e set al nodig.

Bank:
2x10x20
6x50
5x70
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80

Deadlift:
5x70 pff hier gewoon al puffen.. was echt al bijna op.
5x100
3x120
3x140 half pak + riem
3x160 heel pak + riem
2x160 '' derde tot net boven de knie maar kon gewoon niet uitstrekken. heb er nog 5 sec gestaan maar mocht niet baten.
2x160 '' zelfde verhaal, iets lager stil, net onder de knie. kansloos.

Tricep pushdown: nog ff om af te sluiten maar was kapot.
8x20
8x25
8x30

Comment:goed getraint, lekker gesquat. techniek zat ook goed met full gear.
bench ook gewoon goed volgende week iets verhogen. maar ff aankijken of ik op maandag wel helemaal hersteld ben voor geared bank.
Deadlift, tevreden dat ik toch nog 3, 2, 2, heb kunnen trekken want ik was echt helemaal kapot. zo kapot ben ik nog nooit geweest na een training.
moest nog door de wind fietsen en was helemaal buiten adem, kon nog amper lopen.

Klasse doorzettingsvermogen getoond!

Thats the spirit!

Toch een behoorlijk nette training neergezet hoor, 3x3 met 130 is knap:D

Comment:goed getraint, lekker gesquat. techniek zat ook goed met full gear.
bench ook gewoon goed volgende week iets verhogen. maar ff aankijken of ik op maandag wel helemaal hersteld ben voor geared bank.
Deadlift, tevreden dat ik toch nog 3, 2, 2, heb kunnen trekken want ik was echt helemaal kapot. zo kapot ben ik nog nooit geweest na een training.
moest nog door de wind fietsen en was helemaal buiten adem, kon nog amper lopen.

Lekkere sterke training!

Mja...dacht alleen dat oudjes zoals ik buiten adem raken...toen ik nog zo'n jonge god als jij was, was ik nooit buiten adem ;)

Toch een behoorlijk nette training neergezet hoor, 3x3 met 130 is knap:D

thanks, klopt best sterk voor mij. vorige x 1x3 en toen bij 2e set bij 3e al hulp nodig duss. en dat was 2 weken terug.

Lekkere sterke training!

Mja...dacht alleen dat oudjes zoals ik buiten adem raken...toen ik nog zo'n jonge god als jij was, was ik nooit buiten adem ;)

haha normaal heb ik het ook niet zo, even na zware set maar redelijk snel terug. maar bumper had het weer zo heet gemaakt daar(kan ik nie tegen hebt liever wat fris) dus zweten me kapot, en was hele nacht ziekjes geweest en niet echt top gegeten dusjah. heb het ook nog nooit zo erg gehad.

haha ja die press ik wel, die 5x3x100 waren echt easy, alleen k*t omdat da k*t shirt ****ing hard in me strot zat.. paar x echt kokhals neigingen :p

eey kerel, ja het gaat wel lekker! zit nog steeds zelfde gewicht. laatste wedstrijd 70.7 dusjah. vandaag met kleding 72.2 duss zegmaar 71.5 zonder. dus hang steeds beetje tuseen 70 en 72. moet onder de 74 blijven ma da komt wel goed!

bedoelde gewicht op de grote 3.. niet je BW!

Hee bolle! Geen posts meer of ben je gestopt met trainen? ;)

Terug
Naar boven