Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Bezoekers in dit topic

Stevige bench broeder! Misschien wat vaker sushi eten dat helpt wel?
 
Stevige bench broeder! Misschien wat vaker sushi eten dat helpt wel?

Can confirm.
Sinds ik elke avond op het werk sushi laat komen maak ik de gains van m'n leven.
 
Stevige bench broeder! Misschien wat vaker sushi eten dat helpt wel?

Mwah. Zit met bench terug het dichtste bij mijn PR van vroeger aan, maar scheelt toch nog wel een hoop. Voel wel dat mindset begint te beteren.

Vanaf 120 rolletjes pikante tonijn krijg je +1 cm op je biceps.

Daar zat je vorige keer inderdaad niet ver van af :roflol:


MP:
2x8x20
8x30
5x40
5x45
5x50
5x50
3x50 + 5x40
Weaksauce.

Cable lateral raises
Iets.

Seated DB Shoulderpress:
8x16
8x18
8x20
6x22
4x22 + dropset
Vooruitgang.

Lateral Raises:
2x12x6
2x12x8

Facepulls:
4x15
 
Krijg geen lijn meer in men trainingen als ik gewoon maar naar de gym ga wanneer ik zin/tijd heb en dan gewoon train wat het langste geleden is. Deed meestal gewoon 5x5 op een compound en dan wat extra random shit.

Heb besloten die tactiek op te geven en het over een andere boeg te gooien; vanaf nu terug Wendler waarbij ik perfect weet ik moet doen, de gym binnenga, knal op die paar oefeningen die ertoe doen en dan terug vertrek. Geen getwijfel meer mogelijk.

Gisteren ermee begonnen en was best weaksauce.

MP:
2*8*20
8*30
5*40
5*45
6*50 (repout: minstens 5)
5*30
Misschien mezelf toch iets overschat hier; ga waarschijnlijk vrij snel vastlopen hier.

Dips:
12*BW
10*BW+5
8*BW+10
6*BW+15
6*BW+20
6 neg * BW+30 lekker oldschool

Pull-ups:
8
7
5*BW+5
6 neg *BW+10
Dat ging vroeger wel iets beter :o


Dit was men volledige training, maar misschien kan ik daar nog lateral raises aan toevoegen.
Andere trainingsdagen gaan zoiets zijn:
BP (Wendler) + high rep PP + DB Rows
DL (Wendler) + high rep squat + shrugs
SQ (Wendler) + high rep DL + calves

Lijkt dat wat? Is more or less wat ik vroeger van Wendler deed, voor ik naar 5*5 overstapte.
 
Elke keer ik je log zie in m'n gebruikercp denk ik

tumblr_n1f710bUMX1rp382io5_500.gif


Denk dat het zeker niet slecht is om een soort van schema vast te houden (als je trainingsdagen en tijden al niet vast liggen, dan wel je oef is toch beter dan dat niets vastligt imo).

Poke Guts eens over je vraag, ikzelf durf er geen antw op geven!

Btw, meet in juli. Sushi en liften (ofzoiets)
 
je kan niet verwachten dat je opeens gaat shredden e :D rustig er terug inkomen en je gewichten gaat wel omhoog. De planning ziet er goed uit, is volgens mij ook wat wij samen hebben besproken destijds. al zou ik MP centraal zetten en niet BP. Bij PP hou je de gewichten best redelijk laag, omdat ik geen idee heb van je techniek (heupen gebruiken om te dippen, knieen niet teveel naar voor laten gaan), maar voor de rest kun je hierop gainen.
 
Elke keer ik je log zie in m'n gebruikercp denk ik

tumblr_n1f710bUMX1rp382io5_500.gif


Denk dat het zeker niet slecht is om een soort van schema vast te houden (als je trainingsdagen en tijden al niet vast liggen, dan wel je oef is toch beter dan dat niets vastligt imo).

Poke Guts eens over je vraag, ikzelf durf er geen antw op geven!

Btw, meet in juli. Sushi en liften (ofzoiets)

Bro, ben je nu al al onze mooie momenten in deze log vergeten?! Beetje pijnlijk.

Denk ik ook; als oefeningen basic zijn en vast staan, hebben we dat toch al.

je kan niet verwachten dat je opeens gaat shredden e :D rustig er terug inkomen en je gewichten gaat wel omhoog. De planning ziet er goed uit, is volgens mij ook wat wij samen hebben besproken destijds. al zou ik MP centraal zetten en niet BP. Bij PP hou je de gewichten best redelijk laag, omdat ik geen idee heb van je techniek (heupen gebruiken om te dippen, knieen niet teveel naar voor laten gaan), maar voor de rest kun je hierop gainen.

Yes, dat is normaal zo goed als exact hetzelfde als wat we toen besproken hadden.

Hoe bedoel je, MP centraal en niet BP? Heb nu een dag voor MP en een dag voor BP, is toch ok zo?

PP techniek had ik redelijk onder de knie na je uitleg en hulp de vorige keren, maar zal er inderdaad terug op moeten leren letten. Is wel wat het geval voor alles, want heb niet het gevoel dat er ook nog maar bij één oefening men techniek goed is.

Woensdag gaan deadliften:

Deadlift:
2*8*60
5*80
5*100
5*110
8*120 (repout: minstens 5)
10*100
Had op meer gehoopt, maar ben toch niet helemaal ontevreden.

Nadien nog wat shrugs en wat geklungel met squats. Zowel bij front als back is men techniek vrij hopeloos, dus moet dringend terug wat gaan inlezen!
 
Hey bro, succes. Consistency is a bitch maar is ook t enige wat results geeft.
 
Hey bro, succes. Consistency is a bitch maar is ook t enige wat results geeft.

True, jammer genoeg :p

Training van gisteren:

BP:
2*12*40
8*60
5*70
5*75
8*80 + 2 spotted (repout: minstens 5)
10*60
Ook niet veel overschot. Had misschien lager moeten beginnen..

DB Row:
12*22
12*26
12*30
Lekkah lekkah.

Push Press:
4*10*30
Nope, techniek is niet juist. Met je heupen werken ipv met je knieen voelt momenteel terug onnatuurlijk aan.
 
Had maar 30 min gisteren, dus vooral focus op de squat.

Squat:
12*10 geen enkele stang was vrij, buiten die van het curl rack :o
12*10
12*10
8*30
8*30
6*40
6*40
5*50
5*50
4*60
4*60
2*70 bijna fail op die 2e rep
2*70 bijna fail op die 2e rep
Wat ben ik soms toch een echt POWERhouse! :o

Voelde het wel goed in mijn quads, die waren echt helemaal kapot en verzuurd.

DL:
8*60
8*60
8*60
Waren eigenlijk gewoon straightlegged, want kon niet meer door mijn knieën gaan. :o

Calves:
Wat in de smith, maar die is kut, damn!
 
Calves in smith kut? hoedan
 
Calves in smith kut? hoedan

Stanghouders in de smith zijn al tijdje niet meer gesmeerd of nagekeken, waardoor ene kant sneller omhoog gaat dan de andere. Vrij irritant.
 
8x80 benchen en failen op 2x70 squat is niet goed ouwe.
 
8x80 benchen en failen op 2x70 squat is niet goed ouwe.

Bedoel je dat de verhouding niet klopt of dat ze allebei gewoon weak zijn?

Want die verhouding is wel al langer zo scheef.

En dat ik weak ben ook.

I cry.

Evrytiem.


:sad:
 
Training van gisteren:

Bench was vrij (hele gym was eigenlijk vrij), dus besloten om er nu maar van te profiteren en deze nu al te doen.

Bench Press:
2*10*20
8*40
6*60
5*70
3*72,5
3*77,5
6*82,5 + 2 spot
12*60
Ai ai ai.

Push Press:
10*30
10*30
10*30
Wat een bitch.

DB Row:
12*22
12*26
12*30
Best goed.

+ Cable PD & Cable Curls want beachboy.

Vanavond deads en high rep squats. Dat gaat wat geven in deze hitte.
 

Thanks!

Deadlift:
2*8*60
6*80
5*100
3*105
3*115
6*125 (repout: minstens 3)
8*60
In deze hitte nog wel best tevreden met de repout, want godverdomme, zweten als een mofo nu. Normaal zweet ik amper, maar met deze hitte trainen in een gym die geen airco heeft (:yareally:) is geen pretje.

Om die reden ook maar de squats geskipt, want was nu al dodelijk.

Daarna maar wat shrugs gedaan, en een oefening voor de lats.
 
Back
Naar boven