MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heeey Jorgy, missed ya (ook bij weerwolvenspel).
Fijn te lezen dat je weer ritme en plezier hebt met je gymbezoeken :thumb:

Doet inderdaad deugd en was toch al weer even geleden. Nieuwe gym, nieuw leven, nieuw ritme. Allemaal toch even wennen.

Op FB zie ik dat je sterk gaat?!
En weerwolvenspel gaat ook nog altijd door?

Ga ervoor man! Merk je weer wat progress?

Oei, hmm. Voor progress is het waarschijnlijk wat vroeg, want men eten zit nog niet helemaal top en techniek is weer terug wat leren. Bij de MP had ik de stang bijvoorbeeld een paar weken te breed vast vooraleer ik het door had :')


Jup, al is dat ook te danken aan het feit dat er amper werk is momenteel en dat ik eindelijk de ballen heb gevonden om ook op men werk te chillen en DBB te checken, zelfs al zit ik in een open space en lopen er constant managers en directors voorbij. #YOLO ofzo?
 
nee jij gaat nu toch weerwolven organiseren ?
 
Finally, leven in de brouwerij :o
 
Deze week:

Military Press:5*45, 5*50, 2*5*55 (vorige week 3*50 :eek:)

DL: 5*100, 5*105, 8*110 (vorige week 10*100)

BP: 5*65, 5*70, 5*75 (=vorige week, ga morgen BP'en)

MP zit bijna terug bij vorige PR, die maar 5*60 was, dus daar was ik maandag wel trots op.
DL moet nog een stuk terug de hoogte in, maar dit was nog maar de tweede week op rij dat ik hem opnieuw doe, dus dat zit nog wel wat rek op.

Het is vooral de BP die me stoort, die echt een stuk zwakker is én blijft.

Voeding zal veel verklaren aangezien die echt verre van top is, maar er zit verbetering in.
 
Deze week:

Military Press:5*45, 5*50, 2*5*55 (vorige week 3*50 :eek:)

Motherfucker.

Vandaag amper 2*55, dus dat sloeg wel even dik tegen. Voelde wel al in het begin dat ik weinig energie had (amper gegeten) en erg uitgedroogd was, maar dit kwam toch wel aan.

Nadien wel een beter resultaat op de DB seated Shoulder Press, maar toch, MP boven alles.

Vorige week geen armen getraind, want geen tijd, dus wou ik vandaag triceps bijdoen, maar gym zat zo stampevol dat ik de bench maar niet te pakken kreeg voor wat close grips BP's.

Dus maar gewoon 10x10 gedipt. Omdat het kan.
 
strakke trennings, broer, en als je goed nacheckt zie je dat ik dat amper ooit iemand toewens
 
Dinsdag borst getraind, maar weet niet meer juist alle gewichten, dus enkel de belangrijkste:

Bench Press:
- opwarming -
8*60
5*65
5*70
5*75
5*80
5*85 + 3 spot
15*60
Twijfel om naar 90 te gaan.


Gisteren back getraind.

DL:
2*8*60
6*80
5*100
5*110
8*125 nice

DB Row:
12*20
12*26
12*30

Pull-ups:
7,6,5,5

Machine Row:
12*20
12*25
12*30

Machine PD:
12*20
12*30
10*40

Zit nu aan een gemiddelde van 3x per week trainen, maar voeding blijft ruk. Eet zowat elke dag onder mijn behoefte wegens skippen van ontbijt :o
 
eindelijk traint deze jongen nog :o
 
Kom op, schuif gewoon eens wat meer voedsel naar binnen. Moeilijk is het niet hoor!
 
Jorgy ik heb zojuist democratisch bsloten dat je een nieuwe WW game gaat organiseren

bvd

aron
 
eindelijk traint deze jongen nog :o

Nooit gestopt, alleen nooit tijd om log bij te houden.

Nu zat ik weer een weekje in Zweden bij de GF die er op stage is.

Kom op, schuif gewoon eens wat meer voedsel naar binnen. Moeilijk is het niet hoor!

Nee, dat is waar, maar het opeten op kantoor (of erger, bij de klant) bezorgt je wel wat vreemde blikken, zeker als het een warme maaltijd betreft in plaats van droge boterhammen.

Jorgy ik heb zojuist democratisch bsloten dat je een nieuwe WW game gaat organiseren

bvd

aron

Is er nu nog altijd geen nieuw spel opgezet/gespeeld?!


Gisteren.

Military Press:
2*8*20
8*30
5*40
5*45
5*50
5*50
3*50 + 5*40

DB Seated Shoulder Press:
8*14
8*18
8*18
8*18
6*18 + dropset

Lateral Raise:
12*6
12*6
12*8
12*8

Facepulls:
15*
15*
15*
15*
Gewichten vergeten.

Dips:
80 (4*15, 2*10)
 
Bench:
2*10*40
8*60
5*65
5*70
5*75
5*80
5*85 + 2 spotted
10*60

Incline DB BP:
8*14
8*18
8*20
8*22
8*26
6*28

DB Fly:
12*12
12*12
12*12
12*12

DB Hammer Curl:
12*12
10*14
5*16 lol :o
 
Its alive! Wat voor werk doe je eigenlijk dat je blij klanten komt? Ga weer loggen man, is leuk. Heb ik weer wat te doen met mn leven.
 
Its alive! Wat voor werk doe je eigenlijk dat je blij klanten komt? Ga weer loggen man, is leuk. Heb ik weer wat te doen met mn leven.

Ben een auditor/consultant, dus ga naar klanten om ze te zeggen wat ze fout doen en/of wat ze zouden moeten/kunnen doen om betere resultaten te krijgen.

Ja, ga het proberen maar de weinige tijd die me 's avonds rest steek ik meestal niet direct in DBB.

What's up met jou trouwens? Lift jij nog wel? :D
 
Ben een auditor/consultant, dus ga naar klanten om ze te zeggen wat ze fout doen en/of wat ze zouden moeten/kunnen doen om betere resultaten te krijgen. Ja, ga het proberen maar de weinige tijd die me 's avonds rest steek ik meestal niet direct in DBB. What's up met jou trouwens? Lift jij nog wel? :D

Aight klinkt goed. Snap ik. Joa ik til af en toe nog wel s wat op, check mn log maar ff ;)
 
Back
Naar boven